Het is ook de manier/toon waarop ze spreekt, niet alleen de stem.
Daarnaast heb ik jou wel eens in je stories gehoord maar dat komt echt niet in de buurt hiervan hoor! 🫶
Het is ook de manier/toon waarop ze spreekt, niet alleen de stem.
Daarnaast heb ik jou wel eens in je stories gehoord maar dat komt echt niet in de buurt hiervan hoor! 🫶
Er zou toch ook een serie komen over de Jelies die naar Spanje emigreert? Heb daar nooit meer wat van gehoord.
Hahaha die knutsel spullen die ze gewoon maar op tafel laat liggen, terwijl ze op vakantie gaan. Het is 5 min werk om het op te ruimen. Kom je terug ligt heel die tafel met tering zooi.
Ik mis wel de buddenbruckjes.
Bij mij staat er januari bij, geen jaar. Heb geen betaalde npo… is het dan het nieuwste?
Ja!
Cynthia haar opleiding duurde net zo lang als de voorbereiding op de Albania vakantie van het andere gezin
Ook dat inpakken, nu ben ik echt niet mega gestructureerd, maar dit😂 vlak voor je gaat alleess doen. Scheelt dat ze geen stress leken te ervaren erbij.
Haha ja. Ook nog even zwemmen voordat ze gingen. Ik ben zo totaal niet, dus ik kreeg er wel stress van
Toen die moeder zei dat Tijmen wel nog meer schoenen mee kan nemen Maar omg im zou echt niet durven riskeren met 9 man of de tent wel of niet goed gemaakt kan worden op de locatie
Zit afl 2 te kijken. Kopen ze nieuwe fiets voor twiggy maar die is al te klein voor haar ze kan met de voeten aan de grond.
Ik ga stuk, die tattoo die elkaar moet verbinden maar ze krijgen ‘m haast niet naast elkaar gehouden
De focus ligt wel erg vaak op geld hè
Werkt die vrouw van de priester eigenlijk ook?
Ja als psycholoog. Zag je in het vorige seizoen
Ohja! Nu je het zegt herinner ik het me ook
Ja zij wel inderdaad! Maar Priscilla weet ik niet? Die zie ik nooit gaan werken of iets.
Zij werkt niet, maar doet wel een opleiding tot hondentrimsters.
Eerder werkte ze toch bij haar moeder in het van der valk restaurant? Of heb ik dat zelf erbij bedacht
Ze werkte bij haar moeder in de kroeg eerst. Haar moeder werkt nu bij een Fletcher hotel.
Hahaha wat erg die ‘camping’ waar ze om 23:00 nog het gras moeten maaien in het donker