En dat het idee was dat het 1 plaatje wordt als je ze alle drie naast elkaar houdt, maar dat ze zich in allerlei bochten moeten wringen om ze naast elkaar te krijgen en het eigenlijk niet lukt
Oh ik vond Iven het vorige seizoen eindelijk niet meer zo bloedirritant. Maar he is back hoor. En nu Oos eindelijk wat rustiger is geworden loopt Seven overal tussendoor te schreeuwen.
De Wildemannetjes vind ik echt leuk, lekker nuchter en zo oprecht!
Ja vorig seizoen dacht ik ook dat ik eindelijk aan hem gewend was, maar hij is zo agressief Amsterdams, de hele fucking tijd die flauwe grappen, dat lawaai, dat gevriendjesmetiedereen
Vind m dus ook echt vaak denigrerend overkomen tegen personeel bijvoorbeeld. Je zou mij echt niet zo moeten aanspreken zoals hij bijvoorbeeld bij dat koffietentje bij het strand doet. Terwijl Cynthia mij wel echt een fijn mens lijkt.
Ik denk wel dat hij dat niet denigrerend bedoelt maar dat dat een gevolg is van zān popijopi-houding. Denk dat Iven net als Cynthia een prima persoon is qua normen en waarden, hij is alleen vrij irriterend haha.
Vorig seizoen moest ik echt even wennen aan de nieuwe gezinnen, maar vind ze nu leuk en mis de oude eigenlijk ook niet meer.
Alleen, kan moeder Blom ook even niet schreeuwen. Elke keer spat mān stress niveau omhoog joh
Aaaah pak Ivan die boor af en die kinderen die verf
Ik ook! Die maakten echt het programma. Ik begrijp nog steeds niet waarom ze die hebben laten gaan. Want ze wilden zelf nog wel graag deelnemen.
Priscilla vind ik zo lief en positief. Echt een leuke vrouw. Ik had van tevoren een hele andere verwachtig ervan. Misschien komt het ook door de namen van haar kinderen
Aflevering van gisteren
Samenvatting
Ik heb echt best respect voor die vader Blom, zoveel kinderen en dan uren in een busje rijden en in het holst van de nacht gras maaien en dat alles onder de druk van dat stemgeluid van die vrouw.
En idd die moeder van Wildeman lijkt me echt zoān schat, maar die behangskills omg
Nou idd, en dan eerst ook nog het geduld hebben voor al die kinderen die willen āhelpenā. Ik had ze al lang aan de kant gemaaid
Aflevering 9, vader blom laat dat kindje alleen in de kinderwagen en gaat minstens 30 meter verder op staanā¦
Hahaha ja hij zegt die slaapt en loopt gewoon weg
Die tattooās⦠is het normaal dat die in photoshop eruit geknipt worden? Lijkt alsof ze niet hertekend zijn, dacht altijd dat dat not done was
Er zijn altijd tattoo artists die gewoon een plaatje van google zetten
Die jongen die naar de middelbare gaat zit vaak duimend met zn dikkie dik knuffel in beeld. Wel sneu dat dat steeds in beeld is, hopelijk wordt die daar niet mee gepest
Aflevering 2: omg die vakantie in Albaniƫ zou mijn persoonlijke hel zijn. En dan zeggen die ouders: liever hard werken met veel kinderen dan alleen en niks doen. Hmmm ben ik het niet helemaal mee eens
Ja het ziet er echt knus en wholesome uit behalve met zān 6en in 1 zanderig stapelbed slapen dan, lol.
Fam Blom laat het wel heel erg los allemaal ja.
Aan de ene kant knap dat je het kan, maar voor de kinderen was ik opgelucht dat ze weer thuis waren. Wat een hel,warmte en chaos zo vakantie vieren.
Oh ik vind Oos nog steeds een vervelend kind, lullig om te zeggen maar komt zo needy en verwend over. De andere kinderen vind ik wel allemaal heel leuk. Die fiets van Seven kunnen ze toch gewoon overspuiten?
Die was kapot en kon niet nog een ronde mee, zeiden ze geloof ik.