Een huis vol

Toen een van die kinderen of z’n vrouw vroeg… ‘zitten hier ook slangen’? Toen zei hij heel zachtjes, ‘nee want het is hier omheind’. En ik kan nog steeds niet schatten of hij een grapje ter comfort maakte of serieus was…

9 likes

Die familie Blom… I can’t…
Ik raak echt gewoon al in de stress van hun hele ‘planning’ bij alles. En zelf hebben ze geloof ik nergens last van? Best een gave

6 likes

Wat een ongelooflijk botte opmerking. Dat meisje is overleden door een toxic shock, misschien een aanrader om eens twee seconden na te denken over wat je het internet opgooit?

24 likes

Tijdens een kamp, dus je weet überhaupt niet of de ouders daarbij aanwezig waren. Vind je echt dat je opmerking normaal is?

3 likes

Kinderen stoppen echt om de haverklap allemaal shit in hun mond dus denk echt dat die ouders daarin weinig te verwijten valt, en daarnaast ben je ook niet echt een leuke ouder als je er telkens bovenop zit

1 like

Ben het niet eens met de uitspraak over het verloren dochtertje, maar wel met dat de veiligheid van de kids niet heel hoog staat altijd daar…
Baby ligt te slapen op een open stoel bij het restaurant, 1 draai en het ligt eraf op de tegels.
In de bus zie je dat baby’tje meer op schoot dan in het stoeltje.
En op het strand lopen al die kleintjes allemaal door elkaar in het water of het plasje.

6 likes

Wees je er wel van bewust dat zo’n aflevering maar zoooo’n klein deel van bv een autorit laat zien he, misschien max 2/3 minuten. Ze hebben onwijs veel km’s afgelegd dus misschien zat de baby de andere 24u wel gewoon in het stoeltje.

2 likes

Die terugblik op de speech van de vader van Cynthia bij hun huwelijk :pleading_face::pleading_face:

3 likes

Die onbegrijpelijk lelijke tattoo’s in dat gezin van ginger en chavella ravaella.

8 likes

Hahaha en die lelijke tattoos op de muren, ‘keuken’, ‘tafel’.

8 likes

Ah moest echt huilen ervan. Vind het zo lief

Ik heb alles weer afgekeken, ik vind het echt een leuk seizoen en mijn favoriet is nog steeds de familie wildeman, wat een lief warm gezellig gezin en wat superlief dat ze dat cadeautje voor Lucas hadden.

4 likes

“Openhaard”

En dat het idee was dat het 1 plaatje wordt als je ze alle drie naast elkaar houdt, maar dat ze zich in allerlei bochten moeten wringen om ze naast elkaar te krijgen en het eigenlijk niet lukt :sob:

2 likes

Oh ik vond Iven het vorige seizoen eindelijk niet meer zo bloedirritant. Maar he is back hoor. En nu Oos eindelijk wat rustiger is geworden loopt Seven overal tussendoor te schreeuwen.

De Wildemannetjes vind ik echt leuk, lekker nuchter en zo oprecht!

2 likes

Ja vorig seizoen dacht ik ook dat ik eindelijk aan hem gewend was, maar hij is zo agressief Amsterdams, de hele fucking tijd die flauwe grappen, dat lawaai, dat gevriendjesmetiedereen :sob:

3 likes

Vind m dus ook echt vaak denigrerend overkomen tegen personeel bijvoorbeeld. Je zou mij echt niet zo moeten aanspreken zoals hij bijvoorbeeld bij dat koffietentje bij het strand doet. Terwijl Cynthia mij wel echt een fijn mens lijkt.

Ik denk wel dat hij dat niet denigrerend bedoelt maar dat dat een gevolg is van z’n popijopi-houding. Denk dat Iven net als Cynthia een prima persoon is qua normen en waarden, hij is alleen vrij irriterend haha.

2 likes

Vorig seizoen moest ik echt even wennen aan de nieuwe gezinnen, maar vind ze nu leuk en mis de oude eigenlijk ook niet meer.

Alleen, kan moeder Blom ook even niet schreeuwen. Elke keer spat m’n stress niveau omhoog joh

3 likes

Aaaah pak Ivan die boor af en die kinderen die verf :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik ook! Die maakten echt het programma. Ik begrijp nog steeds niet waarom ze die hebben laten gaan. Want ze wilden zelf nog wel graag deelnemen.

Priscilla vind ik zo lief en positief. Echt een leuke vrouw. Ik had van tevoren een hele andere verwachtig ervan. Misschien komt het ook door de namen van haar kinderen :grimacing:

3 likes