Een huis vol

Volgens mij niet, misschien bedoelde ze de vader van die andere familie die paar jaar meedeed. Quadekkers. Maar die is al een tijdje terug(volgens mij vorig jaar)overleden. Die moeder was wel pas nog op tv erover, misschien dat ze dat gezien heeft?

Wel leuk dat die oudste dochter van dat gelovige gezin nieuwe outfits enzo kreeg en dat die vader haar ook gewoon zelf liet kiezen.

13 likes

Jaaa ik vond dat zo schattig! Toen hij zei ‘dit is echt de shit’

3 likes

Hahah ja helemaal enthousiast over de zwart-rood-luipaard combi

2 likes

Haha die vader Jelies die z’n haar sprayt: “ff un beetje lak hoor”
Hele wolk spray
 :rofl:
Lieve man is het, hoe hij met z’n vrouw en kinderen omgaat.

De familie kraan, ik weet t niet. Heb weinig sympathie voor hoe ze met Quinten omgaan.

4 likes

Rob en Thaila lachen echt alles weg hù :woman_facepalming:t3: Toen die collega van Rob zei “ik heb met je te doen dat dit je kinderen zijn”. Nou dat zou bij mij wel ff binnenkomen. Maar nee hij zit gewoon stom te lachen.

(Gaat over de aflv van gister btw)

3 likes

“Hopen maar dat ‘t nog goed komt” zei hij toen. Pffff. Dat zal vanzelf gaan ja

2 likes

Vonden jullie ook niet dat de moeder van Thaila echt een ster was in het geruststellen van haar kleinkinderen? “Ja ik ben ook bang om mijn dochter te verliezen.”
Ik bedoel: je hoort dan toch naar die kinderen toe hoop en geloof in een goede afloop uit te stralen? Nogal logisch dat die kinderen bang zijn als volgens oma hun moeder net zo goed kan overlijden.

7 likes

Ja precies mijn gedachte. Om over dat roken in bij zijn van zwangere en X aantal kids nog niet te spreken.
Thaila zei zelf nog dat die jongens in huis niet mochten roken, maar die moeder paft lekker weg.

2 likes

Helemaal met je eens!

Maar ik vond het ook bizar dat al die kinderen in 12u nog uit bed waren :dizzy_face: . Ik snap dat ze halsoverkop naar het ziekenhuis moesten. Maar jemig. Geef dan een van die oudsten de opdracht de jongste in bed te liggen. Of gaan kleuters niet meer rond 19u naar bed

2 likes

Weet iemand waar die bril van is (van de oudste dochter van fam kraan?)

Bij die familie Kraan zit een zo’n kind Julia? de hele tijd met haar koptelefoon op. Je ziet haar altijd alleen maar met een koptelefoon

Ik vond het ook schattig.
Maar wordt in dat gezin wel heel ongemakkelijk van de hoeveelheid statige plechtige liefdesverklaringen en complimenten.

Ik heb net de aflevering van gister teruggekeken. Zo gek dat toen oma van de buddenbruckjes in het ziekenhuis kwam en zei “ik vind het wel een aparte naam” (die van de baby dus). Nou vind ik dat ook. Maar wat had ze dan verwacht :joy:? Al die kinderen heten zo

13 likes

Ik dacht toen ze naam zeiden “huh ze hebben toch al een kind dat zo heet”

22 likes

Hahha ja dat dacht ik dus ook :joy:

1 like

Neeeee da’s Shaivaugh, beetje opletten hù. (nee geen idee ik dacht hetzelfde als jij)

3 likes

heeft iemand al die namen op een rijtje?

Yoriën, Danique, Shaëlle, Chariënne, Jenaux, Gidiën, Dareau, Miguel, Xaviee , Shevaign en Dévaugn.

15 likes

Danique is die oudste dochter toch? Vraag me af waarom je haar nooit meer ziet in de afleveringen

1 like