Een huis vol

Aflevering van gisteren

Samenvatting

Ik heb echt best respect voor die vader Blom, zoveel kinderen en dan uren in een busje rijden en in het holst van de nacht gras maaien en dat alles onder de druk van dat stemgeluid van die vrouw.

En idd die moeder van Wildeman lijkt me echt zo’n schat, maar die behangskills omg :skull:

10 likes

Nou idd, en dan eerst ook nog het geduld hebben voor al die kinderen die willen ‘helpen’. Ik had ze al lang aan de kant gemaaid

5 likes

Aflevering 9, vader blom laat dat kindje alleen in de kinderwagen en gaat minstens 30 meter verder op staan…

4 likes

Hahaha ja hij zegt die slaapt en loopt gewoon weg :joy:

2 likes

Die tattoo’s… is het normaal dat die in photoshop eruit geknipt worden? Lijkt alsof ze niet hertekend zijn, dacht altijd dat dat not done was

2 likes

Er zijn altijd tattoo artists die gewoon een plaatje van google zetten

1 like

Die jongen die naar de middelbare gaat zit vaak duimend met zn dikkie dik knuffel in beeld. Wel sneu dat dat steeds in beeld is, hopelijk wordt die daar niet mee gepest

4 likes

Aflevering 2: omg die vakantie in Albanië zou mijn persoonlijke hel zijn. En dan zeggen die ouders: liever hard werken met veel kinderen dan alleen en niks doen. Hmmm ben ik het niet helemaal mee eens :sweat_smile:

12 likes

Ja het ziet er echt knus en wholesome uit :smiling_face_with_three_hearts: behalve met z’n 6en in 1 zanderig stapelbed slapen dan, lol.

3 likes

Fam Blom laat het wel heel erg los allemaal ja.

Aan de ene kant knap dat je het kan, maar voor de kinderen was ik opgelucht dat ze weer thuis waren. Wat een hel,warmte en chaos zo vakantie vieren.

1 like

Oh ik vind Oos nog steeds een vervelend kind, lullig om te zeggen maar komt zo needy en verwend over. De andere kinderen vind ik wel allemaal heel leuk. Die fiets van Seven kunnen ze toch gewoon overspuiten?

3 likes

Die was kapot en kon niet nog een ronde mee, zeiden ze geloof ik.

Oh ik dacht dat hij hem niet wilde vanwege de bloemetjes, maar zit nog midden in de aflevering.

3 likes

Ze stonden in de tuin van vrienden, toch? Ik denk / hoop dat ze daar dan ook kunnen douchen en naar de wc kunnen.

2 likes

Oh, die fiets. Ja, dan moet je idd nog even verder kijken!

Was even in de war, dacht dat je bedoelde waarom Twiggy een nieuwe fiets kreeg en niet een van haar broer/zus. Maar dat is dan natuurlijk niet Sevens fiets.

2 likes

Ik heb Cynthia nooit als vervelend ervaren, maar tijdens het uitruimen van die oude meuk en toen die zak met ‘goede kleding’ vergeten was. Oh man ik kon haar echt niet handelen.

1 like

Ik zou precies haar zijn, nog een tikje erger denk ik. Ik vond Ivan juist irritant :sweat_smile:

Edit: Oh, of bedoel je niet als ze inmiddels bij de kraam staan?

3 likes

Ik vind alle kleding van de Cudogham kids zo leuk :heart_eyes: En volgens mij echt leuke kinderen, die 2 oudere meiden zijn ook zo lief altijd. Die Blom kinderen zijn altijd zo losgeslagen terwijl ze verder zo netjes praten met u enzo haha. Lopen ook steeds weg enzo echt pff wat een stress. Op zich knap dat de ouders daar totaal geen last van lijken te hebben. Stel je voor met 8 kinderen in 1 tent slapen! Wat een ramp

6 likes

Ik vind ze allemaal echt leuk behalve Oos🙈 kan er niks aan doen maar die vraagt zo vaak negatief aandacht. Ook echt een contrast met alle andere kids vind ik.

8 likes

Haha ja echt de jongste, iedereen vindt alles wat hij doet schattig volgens mij. Misschien dat het beter wordt als hij wat ouder is en zich op school wat moet gaan gedragen

@Blablabla Jaa vind ik ook. Stel je voor dat je een pubermeisje bent en je hebt 8 broertjes! Echt zielig dat ze haar zusje is verloren

6 likes