Aan die Lucas heb je toch niks
Wel fijn dat het bij de Cudoghamās ook eens een beetje chaotisch is.
Is het toch wel vaak? Oos luistert sowieso nooit naar ze.
Vergeleken met de andere families vind ik ze vaak best wel āperfectā overkomen. Net was even in het hele huis wat chaotisch.
Ik ga trouwens nooit wennen aan de stem van Gerdien.
Kan Gerdien nou binnen 6 weken 10km hardlopen??
Ja maar volgens mij eerder op een wandeltempo, want ze deed er wel vrij lang over
Correctie, dacht dat ze er 2 uur over had gedaan, omdat ze als allerlaatste aankwam, maar ze heeft er 75 minuten over gedaan dus 8 km/h gerend, doe ik haar niet na!
Oh zo ver was ik nog niet
Ik zag dat dit nu op tv is. Misschien is het wat?
Ik ben net begonnen. Leek me wel leuk om te volgen
Ok! Zag een klein stukje op tv maar wilde niet teveel kijken want ga het op npostart bingen denk ik. Het zal wel wat minder hectisch zijn dan de hele grote gezinnen en waarschijnlijk minder gekkigheid enzo maar ja ik hou sowieso wel van dit soort real life docuseries dus vind het al snel leuk als tijdverdrijf.
Zo knap hoor, die vrouw die het allemaal alleen doet. Wel echt pittig, 3 kinderen
Heerlijke serie!
Ik vind die alleenstaande moeder zo leuk, wat een sterke en lieve moeder!
Dat is zoān groot contrast met die andere ouders uit Almere.
Ik heb nu een paar afleveringen gezien en ik vind haar ook eigenlijk de enige met leuke fragmenten. Zo positief en probeer ook echt leuke dingen te doen voor haar kinderen.
Niet normaal inderdaad! Moest gisteren toen ze met dat ene meisje in het ziekenhuis was gewoon bijna huilen. Hoe vreselijk het moet zijn dat je je ene kind daar achter moet laten omdat je naar de andere twee moet, je niet weet of je haar nog levend terug gaat zien en dat terwijl je net bent bevallen?? En in je eentje. Echt ongekend.
Vind die vrouw die net is bevallen van die drie jongetjes trouwens ook geweldig. Toen ze daar lag met die drie kleine babyātjes op zich. āJeetje, echt overal babies he???ā Ahahahah zo schattig.
Maar wat is dat voor gedoe met die stamhouders? Hele tijd bij de gender reveal Oh er moet wel een jongen bij anders is er geen stamhouder! En dan na de geboorte Wie was er als eerste? Oh dan is hij de stamhouder!
Ja en hoezo moest er meteen een bankrekening komen voor de stamhouder? Wat wordt er verwacht van dat kind dan?
Verschrikkelijk ja.
Moest wel lachen om dat het Hollandse namen zouden zijnā¦Levi, Mats en Twan. Misschien dat Twan Nederlands is (al lijkt me een verbastering van Toine). Maar dat is pas in een latere aflevering natuurlijk.
Dat hij koning word
Ja echt vreeeeselijk dat gelul over een stamhouder. Vind het wel een leuk en lief stel maar had echt gezegd tegen mn vriend of hij ff normaal wil doen. Hopelijk bedoelt ie het niet echt serieus.
Los van dat gemekker over de stamhouder, vind ik het wel een leuk gezin en komen echt ontspannen over ondanks een drieling. Helemaal als je ze vergelijkt met Carlo en Fahishta