Een huis vol

En een tweeling! Toch? Of zit ik te spacen. Die man had nog een tweeling en die woont bij hun, dacht ik?

2 likes

Oh ik had ingevuld dat die daar niet altijd woonde. Geen idee.

Nee klopt, hmm ik had het idee dat er steeds opmerkingen door het programma werden gemaakt erover maar niet door F en C zelf. Nou ja ik ga het ook niet terugzoeken, zo boeiend is het ook niet

In de laatste afl zegt hij dat ze om de week bij hem zijn, hij zegt niet of dat de hele week of een weekend is bijvoorbeeld. En elke week een dag de drieling.

Ik vind het heel veel zeggen over Carlo dat hij een tweeling en een drieling bij 2 verschillende moeders heeft en met beiden niet meer samen is. Met één ervan zelfs binnen het jaar al niet meer. Ik vond hem ook behoorlijk nonchalant.

2 likes

Idd hoeveel vaders op de wereld zijn er wel niet die kinderen hebben bij 2 moeders. Dit is wel uitzonderlijk. Maarja dit kan dit nu niet nog een keer gebeuren.

In zo’n artikel stond dat fahistha dan bonusmoeder was van een tweeling. Ik vraag me af of zij dit zelf ook zo voelt

En die biologische vader van de kinderen van Tatiana, is die uberhaupt aanwezig in het leven van ze? Want ze zijn niet samen, dat is duidelijk maar er wordt (tot zover ik gezien heb) niks gezegd erover? Of dat hij financiele steun biedt.

1 like

Die vader is volgens mij totaal afwezig. Was ook niet bij geboorte enzo en later toen hope in het ziekenhuis lag had tatiana ook alleen haar ouders om op terug te vallen zei ze. Denk dat er niet zoveel over te zeggen valt verder behalve dat het uit is gegaan voor de geboorte dus daarom zeggen ze er niks over.

Ja ik vrees het ook. Ergens hoop ik voor haar toch dat zo’n man dan op zn minst nog financieel bijdraagt maar dat lijkt me sterk.

Een hele tijd terug stond hij wel ineens op Instagram. En als ik het me goed herinner stond er onder die post die geplaatst was dat er zelfs een verbod voor hem was om contact op te nemen met Tatiana en hebben ze gelijk contact gezocht toen het wel weer mocht. Deze post kan ik nu niet meer vinden dus de situatie zal nu vast weer anders zijn.

3 likes

Ja klopt heb ik ook gelezen. Erg sneu. Maar wat een topper vind ik haar en zo positief!

3 likes

Die moeder van Tatiana heeft een naambordje bij de voordeur met Hope, Faith & Charity huis haha wel cute.

3 likes

Haha ik moet daar ook steeds om lachen, omdat er ook echt ‘huis’ staat en niet iets van ‘het huis van
’

Ik vind Mieke en Nick overigens ook echt een Mieke en Nick.

En de namen van die drie dochters Mae, Ivy en nog iets (Noa/Nova?) ook precies wat ik had gedacht dat die ouders voor hun kinderen zouden kiezen :sweat_smile:
Past precies.

7 likes

Is toch Tatianas huis?

4 likes

Ja klopt, ik dacht van die moeder want toen ik het zag stond zij in de deuropening.

1 like

Ik ken Nick ergens van en ik kom er al 6 afleveringen niet op :cry:

3 likes

Die vader van de kids van Tatiana zat/zit in de gevangenis vanwege iets met drugs, las ik ergens

Over Fahishta en Carlo

Samenvatting

En Fahishta had op insta een comment geplaatst dat ze uit elkaar zijn omdat dit voor haar en haar kindjes de beste en meest veilige beslissing was en dat hij de sloten van hun gezamenlijke koophuis heeft veranderd zodat ze er niet meer in kon.

5 likes

Hier ben ik ook benieuwd naar. De Jelies weer!

KRO-NCRV deelt eerste beelden nieuw seizoen Een Huis Vol | RTL Nieuws.

8 likes

Leuk, dat is al heel snel! En de Kraantjes ook weer, ben heel benieuwd hoe dit gaat verlopen, haha.

2 likes

Die opmerking van Nicole toen ze het over de trouwlocatie had :anguished: ze had het erover dat ze het strand wel een mooie locatie vond maar dat het jammer was dat er dan mensen rondlopen in badkleding ‘en meestal zijn dat geen mensen die je in badkleding wil zien’. Zoiets zeg je toch niet?? Vond ze de hele serie al niet gezellig overkomen maar toen ze dit zei hoopte ik echt dat die bruiloft zou verregenen of zo.

22 likes

Ja dat vond ik ook bijzonder! Ik kreeg een beetje de kriebels van haar, zoooo erg de controle willen houden met alles. Terwijl ze het vast allemaal goed bedoelt maar vond het erg a relaxed overkomen allemaal

12 likes