Jaa ik ook! En Kik is zo liefffff
Jaaaa Kik is zoooo lief! Ik vind al die kinderen erg leuk.
Van de familie Blom vind ik geen een kind leuk haha maar allemaal irritant.
Ik weet niet meer in welke aflevering het was, maar ze waren in Albanië. Die moeder of vader vroeg toen aan een van die jongens van jij hebt ook nog wel eerste herinneringen aan Albanië toch? En toen zei hij zo heel droog ja Myriam ging dood. Het was heel erg natuurlijk maar het was zo tering droog hahaha.
En die oudste vindt het volgens mij maar niks al die broertjes en zus. Ook toen ze een aankondiging hadden of verassing en dat hij zei als ze maar niet weer zwanger is
Weet je trouwens nog welke merken dat waren?
Mini rodini, tinycottons, carlijnq, repose ams, bobo choses, house of jamie, alwero, buho, lil atelier, mingoâŠ. Beetje al die merken die je in van die dure kidsconceptstores kan vinden.
Ik heb ze ook wel in een aflevering op de markt kleding zien kopen. Dat lilapaarse pakje van Seven zou ik zelf wel willen hebben haha. En die blousjes van de meiden zijn ook heel leuk.
Twiggy had laatst een heel leuk lila jurkje aan. Echt heel cute.
Hoe spreekt Priscilla het woord tattoo uit? Echt een soort âtah-toooâ, haha. Vind haar wel zoân lieve vrouw. En Luciano is ook zoân schatje.
Niet echt, alleen tinycottons heeft ook een volwassen lijn waar ik van weet. Heb een jurk en een jas ervan. Wel erg prijzig ook maar in de sale vaak veel van te koop.
Taato en taatoos is heel normaal hier in rotterdam
Haha ik woon zelf in regio Rotterdam, maar ik heb nog nooit iemand horen zeggen op die manier!
Ik vond die rijinstructeur zoân lieve rustige man. Lijkt me echt fijn om van zo iemand les te krijgen.
Nou echt! Heel chill. Mijn rijinstructeur was echt heeel anders bijna 10 jaar geleden (auwww)
Bij familie Blom bind ik Yael wel leuk en lief trouwens. Maar denk dat ze in zekere zin wel te âlijdenâ heeft onder al die jongere en drukke broetjes. Ze lijkt zelf zo rustig. Hoop dat ze als puber af en toe ook eens lekker uit haar vel springt
Doet me denken aan Jennie vd familie Jelies. Ook altijd maar met die kleintjes bezig en aan het âzorgen voorâ
Ik ga meteen online op zoekâ:heart_eyes:
Aan die Lucas heb je toch niks
Wel fijn dat het bij de Cudoghamâs ook eens een beetje chaotisch is.
Is het toch wel vaak? Oos luistert sowieso nooit naar ze.
Vergeleken met de andere families vind ik ze vaak best wel âperfectâ overkomen. Net was even in het hele huis wat chaotisch.
Ik ga trouwens nooit wennen aan de stem van Gerdien.
Kan Gerdien nou binnen 6 weken 10km hardlopen??
Ja maar volgens mij eerder op een wandeltempo, want ze deed er wel vrij lang over
Correctie, dacht dat ze er 2 uur over had gedaan, omdat ze als allerlaatste aankwam, maar ze heeft er 75 minuten over gedaan dus 8 km/h gerend, doe ik haar niet na!
Oh zo ver was ik nog niet
Ik zag dat dit nu op tv is. Misschien is het wat?