Ik vind Carlo wel relaxt opzich, maar die meid zeurt heel veel en inderdaad lijkt ongelukkig.
Hè in deze aflevering geeft Tatiana aan dat ze geen uitkering krijgt omdat ze ondernemer is. Is ze haar baan dan verloren? In de eerste aflevering reed ze ook in een dikke bak haha.
En ik begrijp dat het alleen heftig is met 3 kinderen en soms wat lastig, maar die tv op de kamer van die kinderen hahah gaat wel ver.
Ik dacht dat haar kinderen ook nog wat jonger waren, maar zijn al 1,5 jaar.
Vond wel grappig dat ze zei dat ze bewust bezig was wat betreft tv enz, maar vorige afleveringen stond wel paar keer Lang leve de liefde op
@Patagonia hoe ik het begreep vond ze het niet meer leuk die tanden whitenen en niet te doen met de kinderen. Maar ja ze leek daar eerst zo trots op te zijn. Ik kijk alles achter elkaar nu dus was echt paar uur haha.
Vind de vitamine en supplementen business wel echt shady man pff.
Ja ze zit er helemaal doorheen. Constant negatief en heb medelijden met Carlo. Hij probeert constant wat vrolijkheid te brengen, vervolgens zegt ze op nationale tv dat ze anders voor kerst al uit elkaar zouden zijn gegaan. Ik zie dat niet goed gaan, tussen die 2 dan. Allemaal heel vervelend. @Patagonia ja ik heb haar nog niet 1 seconde vrolijk gezien.
Carlo en fahishta
Samenvatting
Op insta las ik dat ze uit elkaar zijn. Zij heeft op social media verteld dat hij de sloten van het huis heeft veranderd. Ze heeft ook geen fotos meer van elkaar.
Medelijden met Carlo? Echt niet hoor, hij ging naar werk en zij zat met 5 kinderen thuis. Die tweeling kwam niet in beeld maar was er toch wel? Hij wordt zo gefilmd van oh wow hij werkt en heeft een papa dag en verschoont zijn kinderen! (Met de spullen die zij klaarlegt en daarna de luiers van onder de bank moet halen om weg te gooien).
Ik heb alles gekeken nu.
Het was opgenomen gedurende ongeveer een jaar. Dus op het eind waren de kinderen van carlo en fahishta al 1 en die van Tatiana bijna 2.
carlo & fahishta laatste afl
Ja zijn uit elkaar, dat zie je ook in de laatste aflevering. Zat er wel aan te komen.
Zag ook amper affectie tussen die twee.
Maar ja het is zwaar, en ook veel stellen met maar 1 kind overleven het niet. Maar het leek wel of zij er echt niks aan deden om nog een stel te zijn. Lijkt me ook niet bevorderlijk als je zo met die instelling al begint van We hebben dit jaar geen relatie.
Nou dat idd en als je dat dan vergelijkt met Mieke en Nick, waarbij hij nog wel ff een bloemetje haalt voor hun jubileum. Tuurlijk is het niet gek dat het allemaal drukker is en dat je zelf niet meer op de eerste plek staat, maar heb bij Carlo en Fahishta steeds het idee gehad dat ze ook gewoon geen team zijn.
Ze heeft een baby-drieling, een slaaptekort en een vent die alles wel best vindt. Denk dat ze misschien ook een ppd heeft. Dat is allemaal best wel zwaar, vind het echt heel onsympathiek om dat zeuren te noemen.
Wel lekker makkelijk om Fahishta een zeur te noemen als ze ook aangeeft dat veel van de mental load op haar aankomt - volgens mij een best bekend probleem in veel hetero relaties. Zeker als je het mentaal al zwaar hebt is een partner die steeds moet benoemen dat het makkelijk(er) is (dan jij het ervaart) niet erg steunend. Ik heb de laatste aflevering al gezien en die meid heeft daar gewoon een enorme glow. Je kunt zien dat ze zich beter voelt. Disclaimer: Ik neem niet al het gezegde van beide mee hierin, maar wel de algemene strekking daarvan.
Ja zij had meer mental load en daarom werkte het ook niet tussen hun. Ze hebben daar ws geen goede gesprekken of afspraken over gehad of kwamen er niet uit. En dan krijg je indd dat je eraan onderdoor gaat.
Die blonde vrouw had ook overduidelijk veel meer mental load dan haar man maar bij hun ging dat wel. Ik denk omdat zij dat zo hebben besloten samen dat zij dat regelt ofzo, of dat zij dat gewoon echt graag alleen wil doen misschien, en dan krijg je daar ook geen onenigheid of wrok over.
En haar man gaf dat ook echt aan, nicole doet alles in huis voor de kinderen, voor mij en voor haarzelf.
Ik vond haar wel wat gespannen overkomen zo nu en dan (maar goed, ze wordt dan ook gefilmd) en het kwam voor mij ook wel over alsof ze veel structuur had aangebracht om het allemaal aan te kunnen. Daar moet je ook de tijd en kans voor krijgen. Haar man kwam vond ik steunend in de rol die zij had (genomen). Hij ging ook niet tegen haar in of bagatelliseerde haar wensen/ervaring niet. Als ik het me goed herinnerâŚ
Dat van tegen december uit elkaar bedoelde ze goch meer omdat ze juist die dag met de kinderopvang gingen beginnen, en als ze dat niet zouden doen en niet tijd met elkaar zouden doorbrengen, ze dĂĄn tegen december uit elkaar zouden zijn.
Alsof we verschillende afleveringen hebben gekeken lol.
Op mij kwam Nicole meer over als een controlfreak die alles op haar manier wil.
Maar na de eerste twee afleveringen heb ik vrijwel alles van hen overgeslagen want ik vond het echt saaaaaai. Alles zo strak gepland en âperfectâ.
Ik heb niks gezegd over december uit elkaar ofzo? Maar ze zeiden dat letterlijk in de eerste aflevering âwe hebben besloten dat we dit jaar geen relatie hebbenâ dat was hun instelling, ze gingen alleen voor de kinderen zorgen en geen relatie (proberen) te hebben. En ze maakten ook nog een grapje met valentijnsdag erover want 1 van hun wilde wel wat doen samen maar die ander zei Maar we hebben geen relatie toch?
Ja bij die zin zei ze december geloof ik, in de aflv die jij bedoelt
Hmm nee grapje die aflv met kinderopvang kwam later.
Hmm nou ik vond Carlo echt wel zân best doen. En zij had het taai, logisch hoor, maar hij stuurde haar dan ook wel eens weg voor een massage omdat ze het allemaal moeilijk uit handen kon geven. Een keer werd ook gezegd dat mensen hadden aangeboden op te passen maar dat zij alleen de zusje vertrouwde ofzo. Hij had overigens ook een bloemetje met valentijn @Mrs.Fraser. Ik vond het overkomen dat Carlo er nog wel moeite in wilde steken.
Maar deze acties helpen haar niks als de dagelijkse praktijk niet voor haar werkt.
Het ging mij er om dat er werd gezegd dat hij zân best niet deed en dat die andere man (van die stamhouder) wel een bloemetje had gekocht ofzo. Ik weet verder ook niet of het meer haar beslissing was, want dat insinueer jij nu wel.