Een huis vol

Ik ben net begonnen. Leek me wel leuk om te volgen :hugs:

3 likes

Ok! Zag een klein stukje op tv maar wilde niet teveel kijken want ga het op npostart bingen denk ik. Het zal wel wat minder hectisch zijn dan de hele grote gezinnen en waarschijnlijk minder gekkigheid enzo maar ja ik hou sowieso wel van dit soort real life docuseries dus vind het al snel leuk als tijdverdrijf.

2 likes

Zo knap hoor, die vrouw die het allemaal alleen doet. Wel echt pittig, 3 kinderen

7 likes

Heerlijke serie!

Ik vind die alleenstaande moeder zo leuk, wat een sterke en lieve moeder!

9 likes

Dat is zo’n groot contrast met die andere ouders uit Almere.
Ik heb nu een paar afleveringen gezien en ik vind haar ook eigenlijk de enige met leuke fragmenten. Zo positief en probeer ook echt leuke dingen te doen voor haar kinderen.

3 likes

Niet normaal inderdaad! Moest gisteren toen ze met dat ene meisje in het ziekenhuis was gewoon bijna huilen. Hoe vreselijk het moet zijn dat je je ene kind daar achter moet laten omdat je naar de andere twee moet, je niet weet of je haar nog levend terug gaat zien en dat terwijl je net bent bevallen?? En in je eentje. Echt ongekend.

Vind die vrouw die net is bevallen van die drie jongetjes trouwens ook geweldig. Toen ze daar lag met die drie kleine baby’tjes op zich. ā€˜Jeetje, echt overal babies he???’ Ahahahah zo schattig.

2 likes

Maar wat is dat voor gedoe met die stamhouders? Hele tijd bij de gender reveal Oh er moet wel een jongen bij anders is er geen stamhouder! En dan na de geboorte Wie was er als eerste? Oh dan is hij de stamhouder!
:face_with_raised_eyebrow:

13 likes

Ja en hoezo moest er meteen een bankrekening komen voor de stamhouder? Wat wordt er verwacht van dat kind dan?

9 likes

Verschrikkelijk ja.

Moest wel lachen om dat het Hollandse namen zouden zijn…Levi, Mats en Twan. Misschien dat Twan Nederlands is (al lijkt me een verbastering van Toine). Maar dat is pas in een latere aflevering natuurlijk.

5 likes

Dat hij koning word :sunglasses:

1 like

Ja echt vreeeeselijk dat gelul over een stamhouder. Vind het wel een leuk en lief stel maar had echt gezegd tegen mn vriend of hij ff normaal wil doen. Hopelijk bedoelt ie het niet echt serieus.

5 likes

Los van dat gemekker over de stamhouder, vind ik het wel een leuk gezin en komen echt ontspannen over ondanks een drieling. Helemaal als je ze vergelijkt met Carlo en Fahishta

7 likes

Ik vind Carlo wel relaxt opzich, maar die meid zeurt heel veel en inderdaad lijkt ongelukkig.

6 likes

HĆØ in deze aflevering geeft Tatiana aan dat ze geen uitkering krijgt omdat ze ondernemer is. Is ze haar baan dan verloren? In de eerste aflevering reed ze ook in een dikke bak haha.

En ik begrijp dat het alleen heftig is met 3 kinderen en soms wat lastig, maar die tv op de kamer van die kinderen hahah gaat wel ver.

Ik dacht dat haar kinderen ook nog wat jonger waren, maar zijn al 1,5 jaar.

Vond wel grappig dat ze zei dat ze bewust bezig was wat betreft tv enz, maar vorige afleveringen stond wel paar keer Lang leve de liefde op :rofl:

@Patagonia hoe ik het begreep vond ze het niet meer leuk die tanden whitenen en niet te doen met de kinderen. Maar ja ze leek daar eerst zo trots op te zijn. Ik kijk alles achter elkaar nu dus was echt paar uur haha.
Vind de vitamine en supplementen business wel echt shady man pff.

Ja ze zit er helemaal doorheen. Constant negatief en heb medelijden met Carlo. Hij probeert constant wat vrolijkheid te brengen, vervolgens zegt ze op nationale tv dat ze anders voor kerst al uit elkaar zouden zijn gegaan. Ik zie dat niet goed gaan, tussen die 2 dan. Allemaal heel vervelend. @Patagonia ja ik heb haar nog niet 1 seconde vrolijk gezien.

5 likes

Carlo en fahishta

Samenvatting

Op insta las ik dat ze uit elkaar zijn. Zij heeft op social media verteld dat hij de sloten van het huis heeft veranderd. Ze heeft ook geen fotos meer van elkaar.

3 likes

Medelijden met Carlo? Echt niet hoor, hij ging naar werk en zij zat met 5 kinderen thuis. Die tweeling kwam niet in beeld maar was er toch wel? Hij wordt zo gefilmd van oh wow hij werkt en heeft een papa dag en verschoont zijn kinderen! (Met de spullen die zij klaarlegt en daarna de luiers van onder de bank moet halen om weg te gooien).

8 likes

Ik heb alles gekeken nu.
Het was opgenomen gedurende ongeveer een jaar. Dus op het eind waren de kinderen van carlo en fahishta al 1 en die van Tatiana bijna 2.

carlo & fahishta laatste afl

Ja zijn uit elkaar, dat zie je ook in de laatste aflevering. Zat er wel aan te komen.
Zag ook amper affectie tussen die twee.
Maar ja het is zwaar, en ook veel stellen met maar 1 kind overleven het niet. Maar het leek wel of zij er echt niks aan deden om nog een stel te zijn. Lijkt me ook niet bevorderlijk als je zo met die instelling al begint van We hebben dit jaar geen relatie.

4 likes

Nou dat idd en als je dat dan vergelijkt met Mieke en Nick, waarbij hij nog wel ff een bloemetje haalt voor hun jubileum. Tuurlijk is het niet gek dat het allemaal drukker is en dat je zelf niet meer op de eerste plek staat, maar heb bij Carlo en Fahishta steeds het idee gehad dat ze ook gewoon geen team zijn.

2 likes