Wat insinueer ik?
Ik vind het dus niet z’n best doen, maar dat is wel iets waar je over van mening kan verschillen op zich.
Wat insinueer ik?
Ik vind het dus niet z’n best doen, maar dat is wel iets waar je over van mening kan verschillen op zich.
Dat het voor haar niet meer werkte, en dus zij de relatie heeft uitgemaakt. Misschien werkte het voor hem ook wel niet hè.
Nee, zo bedoel ik het niet per se. Misschien werd ze er wel een minder gezellig persoon (of ‘zeur’) van, waardoor hij het heeft uitgemaakt. Daar heb ik geen idee van.
Oh en tuurlijk, ze zijn met zn tweeën in de relatie. Ik begon met commenten omdat zij een zeur werd genoemd en ik dat te makkelijk vond.
Dan was dat van dat bloemetje misschien niet het beste voorbeeld, maar ik bedoelde er mee te zeggen dat ik ze niet als team vond overkomen en ze elkaar vergaten, wat ik bij dat andere stel veel minder vond. Tuurlijk zie je maar een klein deel en nog veel meer zie je niet, maar ik had bij dat andere stel echt veel meer het idee dat ze elkaar niet vergaten.
Denk dat je in de laatste aflevering goed ziet met wat ik bedoel. Waar Mieke en Nick wel samen even boodschappen zijn gaan doen om wat lekker te halen voor die dag en ook samen aten (met de kinderen erbij) en dat je in eerdere afleveringen pogingen daartoe bij Carlo en Fahishta afgeschoten ziet worden. En tuurlijk iedereen pakt het anders aan en kinderen zijn anders, maar ik denk dat je in de basis al niet lekker begint door zo duidelijk te zeggen we hebben dit jaar geen relatie. Dan raak je elkaar hoe dan ook kwijt denk ik.
Je hebt gelijk dat het heel zwaar is, zeker 3 baby’s. Maar als Carlo iets voorstelde was ze direct negatief, terwijl ik het idee had dat hij wel meer samen wilde doen of juist dat zij even iets voor zichzelf ging doen.
Ik vond het ook zo anders hoe dat andere gezin het echt samen doet en zij apart van elkaar slapen en hoe ze het zelf noemde echt meer huisgenoten werden. En misschien doordat het andere gezin in beeld was, dat het meer gezeur leek dan het was.
Maar tuurlijk is ze direct negatief. Je bent voor het eerst moeder, direct van drie en samen met een man die al jouw gemoeder eigenlijk overdreven vindt en niet kan wachten het oude leven met dates, sport en vrienden weer op te pakken. Dat je baby’s van een paar weken niet wil laten huilen, het moeilijk vindt ze af te geven op de opvang, ze niet graag alleen laat; het lastig vindt om te zien hoe ze krijsen nadat er een gaatje geschoten wordt is toch niet heel gek. Ik vind hem er juist zeer makkelijk onder.
Nee, dat is helemaal niet direct “tuurlijk negatief”. Komop, we kunnen met heel nederland deze afleveringen kijken.
Huh???
Idd HUH? Snap je post niet. Dat het wel logisch is dat ze direct negatief is. Dat slaat helemaal nergens op, zoveel zweven wel direct op een roze wolk. Hier valt geen discussie over te voeren.
Mensen zeiken zo snel over die vrouw maar die man krijgt zo weinig kritiek, echt unfair.
Zo niet waar
Twee uur slaap per nacht en dan met een baby in de draagzak moeten werken. Ik zou het niet echt niet je best doen noemen.
Maargoed slaaptekort is gewoon de hel en daar wordt niemand een fijn mens van. Ik vond die vrouw wel behoorlijk negatief, maar begrijp het ook wel als je dag in dag uit met 3 babys thuis zit.
En een tweeling! Toch? Of zit ik te spacen. Die man had nog een tweeling en die woont bij hun, dacht ik?
Oh ik had ingevuld dat die daar niet altijd woonde. Geen idee.
Nee klopt, hmm ik had het idee dat er steeds opmerkingen door het programma werden gemaakt erover maar niet door F en C zelf. Nou ja ik ga het ook niet terugzoeken, zo boeiend is het ook niet
In de laatste afl zegt hij dat ze om de week bij hem zijn, hij zegt niet of dat de hele week of een weekend is bijvoorbeeld. En elke week een dag de drieling.
Ik vind het heel veel zeggen over Carlo dat hij een tweeling en een drieling bij 2 verschillende moeders heeft en met beiden niet meer samen is. Met één ervan zelfs binnen het jaar al niet meer. Ik vond hem ook behoorlijk nonchalant.
Ja dit, ik zou echt niet weten wat ik met mezelf aan zou moeten als ik drie kinderen tegelijkertijd zou krijgen.
Idd hoeveel vaders op de wereld zijn er wel niet die kinderen hebben bij 2 moeders. Dit is wel uitzonderlijk. Maarja dit kan dit nu niet nog een keer gebeuren.
In zo’n artikel stond dat fahistha dan bonusmoeder was van een tweeling. Ik vraag me af of zij dit zelf ook zo voelt…
En die biologische vader van de kinderen van Tatiana, is die uberhaupt aanwezig in het leven van ze? Want ze zijn niet samen, dat is duidelijk maar er wordt (tot zover ik gezien heb) niks gezegd erover? Of dat hij financiele steun biedt.
Die vader is volgens mij totaal afwezig. Was ook niet bij geboorte enzo en later toen hope in het ziekenhuis lag had tatiana ook alleen haar ouders om op terug te vallen zei ze. Denk dat er niet zoveel over te zeggen valt verder behalve dat het uit is gegaan voor de geboorte dus daarom zeggen ze er niks over.