Jaa wij vonden haar ook heel naar. En die opmerking vond ik echt lelijk. Geeft wel aan hoe ze denkt over anderen die niet zijn zoals zij ![]()
Sinds ze dat zei spoel ik alle stukken van hun door
Ja nicole komt echt over als een enorme controlfreak. Ook alles eerst willen oefenen met de kinderen van tevoren. Lijkt me doodvermoeiend om zo te zijn.
Oh mij ook echt, wat een aanslag op jezelf en dat chronische slaaptekort⊠Ben pas bij aflevering 3 maar vind tot nu toe helemaal niet dat Carlo niks/weinig doet, de combinatie met 38 uur werken & alsnog oa de nachten volledig verdelen etc lijkt me echt zo pittig.
En op die beelden van de bruiloft zag je dus op de achtergrond mensen in badkleding op dat strandje. Ik hoop dat de cameraman dat expres deed.
Enorm. Dat ze slecht slaapt omdat het weer misschien wisselvallig gaat zijn op een dierentuindagje.
Pff hou op. En dat ze voor de tijd ging checken waar haar kinderen in de kring geplaatst zijn in de klas. Ik snap best dat je nieuwsgierig bent hoor maar mevrouw wilde direct weer dat aangeven bij de juf dat 1 van de 3 verder in de kring zat. Jesus chill. Die man zei gelukkig toen wel van ja, zo gaat het nou eenmaal in het leven. En alsof die kring altijd precies zo ingedeeld is smh.
Het toppunt vond ik dat ze de afbeeldingen van de oogtest met een brilletje op ging oefenen van tevoren. Oh my days. Gaat ze ook alle leerstof van tevoren eerst opvragen bij de docenten?
Nou dat vond ik juist niet gek, dat wordt ook gevraagd door de GGD om van tevoren te oefenen zodat de kinderen weten wat ze moeten doen. En kan me ook voorstellen dat ze echt geen zin heeft om met 3 kleuters terug te komen omdat het de eerste keer niet goed ging omdat ze niet wisten wat er bedoeld werd.
Het viel me ook een paar keer op dat die meisjes hun vinger thuis opstaken als ze iets wilden vertellen/vragen.
Oh dat wist ik niet, dat heb ik dan fout.
@Vloeistof ik ken een gezin, waarin ze 4 kinderen hebben en zij moesten dit vroeger ook doen, inclusief ik als ik er was. Ik heb het altijd vreselijk gevonden.
Ja ik snap ergens wel dat je niet wilt dat iedereen door elkaar gaat. Maar dat is denk ik meer een kwestie van leren dat ze op hun beurt moeten wachten. Vinger opsteken vind ik zo âformeelâ en alleen iets voor op school eigenlijk.
Nou is bij mij nooit gevraagd en bij vriendinnen met kinderen ook niet. Vond het erg overdreven ook dat oefenen van die oogtest.
Ja serieus, dit. Met 3 tegelijk is alles echt (heel héél) anders dan met 1.
Ja met 3 is dat natuurlijk ook anders maar zij is wel echt een controlfreak. Ik zie die andere moeders niet snel ook zoân oogtest oefenen eerlijk gezegd.
Ik heb de laatste aflevering vandaag gekeken.
Moest echt lachen om die moeder van Tatiana die het niet erg vond hoe erg die kinderen aan het knoeien waren met die vingerverf. Dat gezicht van Tatiana
. Hoppa gewoon het potje ff geven.
Ik vind haar moeder echt een grappig mens.
Wel jammer dat het is afgelopen, maar leuk dat vanaf volgende week een huis vol weer is!
Huh wat, is er nu alweer een nieuw seizoen huis vol?!
Ik vond het wel een beetje sneu dat die mensen na de marathon niet naar de speeltuin gingen omdat er geen speel kleren en schoenen gepakt waren voor die meiden.
Alsof kleding niet in de was kan.
Ze zijn wel geweest! Weet even niet meer waar ik dit zag, volgens mij op haar Instagram.
Ja en zij dan ook nog "ja ik had nog zo gezegd het staat bij de deur. Ik wilde het eerst zelf al in de auto zetten maar hij zei dat hij het écht zou doen, dus heb ik het maar laten staan. " En nu is haar gevoel alleen maar meer bevestigd dat zij alles moet klaarzetten, regelen, inpakken. Dat ze ook zelfs al krentenbollen gesmeerd had voor die meiden. Terwijl Kevin volgens mij echt nog aaaaalle tijd had om dat te fixen