Ja ik vrees het ook. Ergens hoop ik voor haar toch dat zo’n man dan op zn minst nog financieel bijdraagt maar dat lijkt me sterk.
Een hele tijd terug stond hij wel ineens op Instagram. En als ik het me goed herinner stond er onder die post die geplaatst was dat er zelfs een verbod voor hem was om contact op te nemen met Tatiana en hebben ze gelijk contact gezocht toen het wel weer mocht. Deze post kan ik nu niet meer vinden dus de situatie zal nu vast weer anders zijn.
Ja klopt heb ik ook gelezen. Erg sneu. Maar wat een topper vind ik haar en zo positief!
Die moeder van Tatiana heeft een naambordje bij de voordeur met Hope, Faith & Charity huis haha wel cute.
Haha ik moet daar ook steeds om lachen, omdat er ook echt ‘huis’ staat en niet iets van ‘het huis van…’
Ik vind Mieke en Nick overigens ook echt een Mieke en Nick.
En de namen van die drie dochters Mae, Ivy en nog iets (Noa/Nova?) ook precies wat ik had gedacht dat die ouders voor hun kinderen zouden kiezen
Past precies.
Is toch Tatianas huis?
Ja klopt, ik dacht van die moeder want toen ik het zag stond zij in de deuropening.
Ik ken Nick ergens van en ik kom er al 6 afleveringen niet op
Die vader van de kids van Tatiana zat/zit in de gevangenis vanwege iets met drugs, las ik ergens…
Over Fahishta en Carlo
Samenvatting
En Fahishta had op insta een comment geplaatst dat ze uit elkaar zijn omdat dit voor haar en haar kindjes de beste en meest veilige beslissing was en dat hij de sloten van hun gezamenlijke koophuis heeft veranderd zodat ze er niet meer in kon.
Hier ben ik ook benieuwd naar. De Jelies weer!
KRO-NCRV deelt eerste beelden nieuw seizoen Een Huis Vol | RTL Nieuws.
Leuk, dat is al heel snel! En de Kraantjes ook weer, ben heel benieuwd hoe dit gaat verlopen, haha.
Die opmerking van Nicole toen ze het over de trouwlocatie had ze had het erover dat ze het strand wel een mooie locatie vond maar dat het jammer was dat er dan mensen rondlopen in badkleding ‘en meestal zijn dat geen mensen die je in badkleding wil zien’. Zoiets zeg je toch niet?? Vond ze de hele serie al niet gezellig overkomen maar toen ze dit zei hoopte ik echt dat die bruiloft zou verregenen of zo.
Ja dat vond ik ook bijzonder! Ik kreeg een beetje de kriebels van haar, zoooo erg de controle willen houden met alles. Terwijl ze het vast allemaal goed bedoelt maar vond het erg a relaxed overkomen allemaal
Jaa wij vonden haar ook heel naar. En die opmerking vond ik echt lelijk. Geeft wel aan hoe ze denkt over anderen die niet zijn zoals zij
Sinds ze dat zei spoel ik alle stukken van hun door
Ja nicole komt echt over als een enorme controlfreak. Ook alles eerst willen oefenen met de kinderen van tevoren. Lijkt me doodvermoeiend om zo te zijn.
Oh mij ook echt, wat een aanslag op jezelf en dat chronische slaaptekort… Ben pas bij aflevering 3 maar vind tot nu toe helemaal niet dat Carlo niks/weinig doet, de combinatie met 38 uur werken & alsnog oa de nachten volledig verdelen etc lijkt me echt zo pittig.
En op die beelden van de bruiloft zag je dus op de achtergrond mensen in badkleding op dat strandje. Ik hoop dat de cameraman dat expres deed.
Enorm. Dat ze slecht slaapt omdat het weer misschien wisselvallig gaat zijn op een dierentuindagje.
Pff hou op. En dat ze voor de tijd ging checken waar haar kinderen in de kring geplaatst zijn in de klas. Ik snap best dat je nieuwsgierig bent hoor maar mevrouw wilde direct weer dat aangeven bij de juf dat 1 van de 3 verder in de kring zat. Jesus chill. Die man zei gelukkig toen wel van ja, zo gaat het nou eenmaal in het leven. En alsof die kring altijd precies zo ingedeeld is smh.
Het toppunt vond ik dat ze de afbeeldingen van de oogtest met een brilletje op ging oefenen van tevoren. Oh my days. Gaat ze ook alle leerstof van tevoren eerst opvragen bij de docenten?