Ze heeft een baby-drieling, een slaaptekort en een vent die alles wel best vindt. Denk dat ze misschien ook een ppd heeft. Dat is allemaal best wel zwaar, vind het echt heel onsympathiek om dat zeuren te noemen.
Wel lekker makkelijk om Fahishta een zeur te noemen als ze ook aangeeft dat veel van de mental load op haar aankomt - volgens mij een best bekend probleem in veel hetero relaties. Zeker als je het mentaal al zwaar hebt is een partner die steeds moet benoemen dat het makkelijk(er) is (dan jij het ervaart) niet erg steunend. Ik heb de laatste aflevering al gezien en die meid heeft daar gewoon een enorme glow. Je kunt zien dat ze zich beter voelt. Disclaimer: Ik neem niet al het gezegde van beide mee hierin, maar wel de algemene strekking daarvan.
Ja zij had meer mental load en daarom werkte het ook niet tussen hun. Ze hebben daar ws geen goede gesprekken of afspraken over gehad of kwamen er niet uit. En dan krijg je indd dat je eraan onderdoor gaat.
Die blonde vrouw had ook overduidelijk veel meer mental load dan haar man maar bij hun ging dat wel. Ik denk omdat zij dat zo hebben besloten samen dat zij dat regelt ofzo, of dat zij dat gewoon echt graag alleen wil doen misschien, en dan krijg je daar ook geen onenigheid of wrok over.
En haar man gaf dat ook echt aan, nicole doet alles in huis voor de kinderen, voor mij en voor haarzelf.
Ik vond haar wel wat gespannen overkomen zo nu en dan (maar goed, ze wordt dan ook gefilmd) en het kwam voor mij ook wel over alsof ze veel structuur had aangebracht om het allemaal aan te kunnen. Daar moet je ook de tijd en kans voor krijgen. Haar man kwam vond ik steunend in de rol die zij had (genomen). Hij ging ook niet tegen haar in of bagatelliseerde haar wensen/ervaring niet. Als ik het me goed herinnerâŠ
Dat van tegen december uit elkaar bedoelde ze goch meer omdat ze juist die dag met de kinderopvang gingen beginnen, en als ze dat niet zouden doen en niet tijd met elkaar zouden doorbrengen, ze dĂĄn tegen december uit elkaar zouden zijn.
Alsof we verschillende afleveringen hebben gekeken lol.
Op mij kwam Nicole meer over als een controlfreak die alles op haar manier wil.
Maar na de eerste twee afleveringen heb ik vrijwel alles van hen overgeslagen want ik vond het echt saaaaaai. Alles zo strak gepland en âperfectâ.
Ik heb niks gezegd over december uit elkaar ofzo? Maar ze zeiden dat letterlijk in de eerste aflevering âwe hebben besloten dat we dit jaar geen relatie hebbenâ dat was hun instelling, ze gingen alleen voor de kinderen zorgen en geen relatie (proberen) te hebben. En ze maakten ook nog een grapje met valentijnsdag erover want 1 van hun wilde wel wat doen samen maar die ander zei Maar we hebben geen relatie toch?
Ja bij die zin zei ze december geloof ik, in de aflv die jij bedoelt
Hmm nee grapje die aflv met kinderopvang kwam later.
Hmm nou ik vond Carlo echt wel zân best doen. En zij had het taai, logisch hoor, maar hij stuurde haar dan ook wel eens weg voor een massage omdat ze het allemaal moeilijk uit handen kon geven. Een keer werd ook gezegd dat mensen hadden aangeboden op te passen maar dat zij alleen de zusje vertrouwde ofzo. Hij had overigens ook een bloemetje met valentijn @Mrs.Fraser. Ik vond het overkomen dat Carlo er nog wel moeite in wilde steken.
Maar deze acties helpen haar niks als de dagelijkse praktijk niet voor haar werkt.
Het ging mij er om dat er werd gezegd dat hij zân best niet deed en dat die andere man (van die stamhouder) wel een bloemetje had gekocht ofzo. Ik weet verder ook niet of het meer haar beslissing was, want dat insinueer jij nu wel.
Wat insinueer ik?
Ik vind het dus niet zân best doen, maar dat is wel iets waar je over van mening kan verschillen op zich.
Dat het voor haar niet meer werkte, en dus zij de relatie heeft uitgemaakt. Misschien werkte het voor hem ook wel niet hĂš.
Nee, zo bedoel ik het niet per se. Misschien werd ze er wel een minder gezellig persoon (of âzeurâ) van, waardoor hij het heeft uitgemaakt. Daar heb ik geen idee van.
Oh en tuurlijk, ze zijn met zn tweeën in de relatie. Ik begon met commenten omdat zij een zeur werd genoemd en ik dat te makkelijk vond.
Dan was dat van dat bloemetje misschien niet het beste voorbeeld, maar ik bedoelde er mee te zeggen dat ik ze niet als team vond overkomen en ze elkaar vergaten, wat ik bij dat andere stel veel minder vond. Tuurlijk zie je maar een klein deel en nog veel meer zie je niet, maar ik had bij dat andere stel echt veel meer het idee dat ze elkaar niet vergaten.
Laatste aflevering
Denk dat je in de laatste aflevering goed ziet met wat ik bedoel. Waar Mieke en Nick wel samen even boodschappen zijn gaan doen om wat lekker te halen voor die dag en ook samen aten (met de kinderen erbij) en dat je in eerdere afleveringen pogingen daartoe bij Carlo en Fahishta afgeschoten ziet worden. En tuurlijk iedereen pakt het anders aan en kinderen zijn anders, maar ik denk dat je in de basis al niet lekker begint door zo duidelijk te zeggen we hebben dit jaar geen relatie. Dan raak je elkaar hoe dan ook kwijt denk ik.
Je hebt gelijk dat het heel zwaar is, zeker 3 babyâs. Maar als Carlo iets voorstelde was ze direct negatief, terwijl ik het idee had dat hij wel meer samen wilde doen of juist dat zij even iets voor zichzelf ging doen.
Ik vond het ook zo anders hoe dat andere gezin het echt samen doet en zij apart van elkaar slapen en hoe ze het zelf noemde echt meer huisgenoten werden. En misschien doordat het andere gezin in beeld was, dat het meer gezeur leek dan het was.
Maar tuurlijk is ze direct negatief. Je bent voor het eerst moeder, direct van drie en samen met een man die al jouw gemoeder eigenlijk overdreven vindt en niet kan wachten het oude leven met dates, sport en vrienden weer op te pakken. Dat je babyâs van een paar weken niet wil laten huilen, het moeilijk vindt ze af te geven op de opvang, ze niet graag alleen laat; het lastig vindt om te zien hoe ze krijsen nadat er een gaatje geschoten wordt is toch niet heel gek. Ik vind hem er juist zeer makkelijk onder.
Nee, dat is helemaal niet direct âtuurlijk negatiefâ. Komop, we kunnen met heel nederland deze afleveringen kijken.
Huh???