Nou dat vond ik juist niet gek, dat wordt ook gevraagd door de GGD om van tevoren te oefenen zodat de kinderen weten wat ze moeten doen. En kan me ook voorstellen dat ze echt geen zin heeft om met 3 kleuters terug te komen omdat het de eerste keer niet goed ging omdat ze niet wisten wat er bedoeld werd.
Het viel me ook een paar keer op dat die meisjes hun vinger thuis opstaken als ze iets wilden vertellen/vragen.
Oh dat wist ik niet, dat heb ik dan fout.
@Vloeistof ik ken een gezin, waarin ze 4 kinderen hebben en zij moesten dit vroeger ook doen, inclusief ik als ik er was. Ik heb het altijd vreselijk gevonden.
Ja ik snap ergens wel dat je niet wilt dat iedereen door elkaar gaat. Maar dat is denk ik meer een kwestie van leren dat ze op hun beurt moeten wachten. Vinger opsteken vind ik zo âformeelâ en alleen iets voor op school eigenlijk.
Nou is bij mij nooit gevraagd en bij vriendinnen met kinderen ook niet. Vond het erg overdreven ook dat oefenen van die oogtest.
Maar heb jij ooit met drie kleuters tegelijkertijd naar het consultatiebureau gemoeten? Ze snapten er duidelijk geen bal van. Ggdâs maken niet voor niks spullen om te oefenen openbaar.
Vind het geklaag hier op die ouders echt lullig. Lekker vanaf de bank bedenken hoe wij het veel beter zouden doen als we in de motregen door de dierentuin zouden moeten met drie kinderen van drie jaar of drie bange driejarigen voor een oogtest en prik zouden moeten meenemen naar het consultatiebureau.
Ja serieus, dit. Met 3 tegelijk is alles echt (heel héél) anders dan met 1.
Ja met 3 is dat natuurlijk ook anders maar zij is wel echt een controlfreak. Ik zie die andere moeders niet snel ook zoân oogtest oefenen eerlijk gezegd.
Ik heb de laatste aflevering vandaag gekeken.
Moest echt lachen om die moeder van Tatiana die het niet erg vond hoe erg die kinderen aan het knoeien waren met die vingerverf. Dat gezicht van Tatiana . Hoppa gewoon het potje ff geven.
Ik vind haar moeder echt een grappig mens.
Wel jammer dat het is afgelopen, maar leuk dat vanaf volgende week een huis vol weer is!
Huh wat, is er nu alweer een nieuw seizoen huis vol?!
Ik vond het wel een beetje sneu dat die mensen na de marathon niet naar de speeltuin gingen omdat er geen speel kleren en schoenen gepakt waren voor die meiden.
Alsof kleding niet in de was kan.
Ze zijn wel geweest! Weet even niet meer waar ik dit zag, volgens mij op haar Instagram.
Ja en zij dan ook nog "ja ik had nog zo gezegd het staat bij de deur. Ik wilde het eerst zelf al in de auto zetten maar hij zei dat hij het écht zou doen, dus heb ik het maar laten staan. " En nu is haar gevoel alleen maar meer bevestigd dat zij alles moet klaarzetten, regelen, inpakken. Dat ze ook zelfs al krentenbollen gesmeerd had voor die meiden. Terwijl Kevin volgens mij echt nog aaaaalle tijd had om dat te fixen
In volgens mij de één na laatste aflevering had Carlo een nieuwe auto gekocht. Weet iemand toevallig welke dat is? Wij zijn ook op zoek naar een grotere auto en deze zag er (voor zover ik dat goed kon zien) wel ok uit
Een Skoda Enyaq
Volgens mij is het geen Skoda Enyaq (elektrisch) maar een Skoda Kodiaq. Wij hebben hem zelf ook, fijne ruime auto!
Thanks! Gaan we daar even naar kijken
Eerste aflevering van een huis vol emigreert staat online, met de familie kraan en jellies.
Maar 7 afleveringen, jammer. Maar met maar 2 gezinnen is dat wel meer uitzendtijd per gezin. En heb ergens een vermoeden dat ik de Jellies trainwreck niet lang aan kan zien⊠(hoop dat het trainwreck gehalte mee zal vallen maar ehh)
Op NL ziet zie ik 10 afleveringen staan die je allemaal al kan vooruitkijken!