Een huis vol

Die vader van de kids van Tatiana zat/zit in de gevangenis vanwege iets met drugs, las ik ergens…

Over Fahishta en Carlo

Samenvatting

En Fahishta had op insta een comment geplaatst dat ze uit elkaar zijn omdat dit voor haar en haar kindjes de beste en meest veilige beslissing was en dat hij de sloten van hun gezamenlijke koophuis heeft veranderd zodat ze er niet meer in kon.

5 likes

Hier ben ik ook benieuwd naar. De Jelies weer!

KRO-NCRV deelt eerste beelden nieuw seizoen Een Huis Vol | RTL Nieuws.

8 likes

Leuk, dat is al heel snel! En de Kraantjes ook weer, ben heel benieuwd hoe dit gaat verlopen, haha.

2 likes

Die opmerking van Nicole toen ze het over de trouwlocatie had :anguished: ze had het erover dat ze het strand wel een mooie locatie vond maar dat het jammer was dat er dan mensen rondlopen in badkleding ‘en meestal zijn dat geen mensen die je in badkleding wil zien’. Zoiets zeg je toch niet?? Vond ze de hele serie al niet gezellig overkomen maar toen ze dit zei hoopte ik echt dat die bruiloft zou verregenen of zo.

22 likes

Ja dat vond ik ook bijzonder! Ik kreeg een beetje de kriebels van haar, zoooo erg de controle willen houden met alles. Terwijl ze het vast allemaal goed bedoelt maar vond het erg a relaxed overkomen allemaal

12 likes

Jaa wij vonden haar ook heel naar. En die opmerking vond ik echt lelijk. Geeft wel aan hoe ze denkt over anderen die niet zijn zoals zij :sweat_smile:

7 likes

Sinds ze dat zei spoel ik alle stukken van hun door

6 likes

Ja nicole komt echt over als een enorme controlfreak. Ook alles eerst willen oefenen met de kinderen van tevoren. Lijkt me doodvermoeiend om zo te zijn.

4 likes

Oh mij ook echt, wat een aanslag op jezelf en dat chronische slaaptekort… Ben pas bij aflevering 3 maar vind tot nu toe helemaal niet dat Carlo niks/weinig doet, de combinatie met 38 uur werken & alsnog oa de nachten volledig verdelen etc lijkt me echt zo pittig.

2 likes

En op die beelden van de bruiloft zag je dus op de achtergrond mensen in badkleding op dat strandje. Ik hoop dat de cameraman dat expres deed.

18 likes

Enorm. Dat ze slecht slaapt omdat het weer misschien wisselvallig gaat zijn op een dierentuindagje.

2 likes

Pff hou op. En dat ze voor de tijd ging checken waar haar kinderen in de kring geplaatst zijn in de klas. Ik snap best dat je nieuwsgierig bent hoor maar mevrouw wilde direct weer dat aangeven bij de juf dat 1 van de 3 verder in de kring zat. Jesus chill. Die man zei gelukkig toen wel van ja, zo gaat het nou eenmaal in het leven. En alsof die kring altijd precies zo ingedeeld is smh.

Het toppunt vond ik dat ze de afbeeldingen van de oogtest met een brilletje op ging oefenen van tevoren. Oh my days. Gaat ze ook alle leerstof van tevoren eerst opvragen bij de docenten?

6 likes

Nou dat vond ik juist niet gek, dat wordt ook gevraagd door de GGD om van tevoren te oefenen zodat de kinderen weten wat ze moeten doen. En kan me ook voorstellen dat ze echt geen zin heeft om met 3 kleuters terug te komen omdat het de eerste keer niet goed ging omdat ze niet wisten wat er bedoeld werd.

7 likes

Het viel me ook een paar keer op dat die meisjes hun vinger thuis opstaken als ze iets wilden vertellen/vragen.

3 likes

Oh dat wist ik niet, dat heb ik dan fout.
@Vloeistof ik ken een gezin, waarin ze 4 kinderen hebben en zij moesten dit vroeger ook doen, inclusief ik als ik er was. Ik heb het altijd vreselijk gevonden.

1 like

Ja ik snap ergens wel dat je niet wilt dat iedereen door elkaar gaat. Maar dat is denk ik meer een kwestie van leren dat ze op hun beurt moeten wachten. Vinger opsteken vind ik zo ‘formeel’ en alleen iets voor op school eigenlijk.

2 likes

Nou is bij mij nooit gevraagd en bij vriendinnen met kinderen ook niet. Vond het erg overdreven ook dat oefenen van die oogtest.

1 like

Maar heb jij ooit met drie kleuters tegelijkertijd naar het consultatiebureau gemoeten? Ze snapten er duidelijk geen bal van. Ggd’s maken niet voor niks spullen om te oefenen openbaar.

Vind het geklaag hier op die ouders echt lullig. Lekker vanaf de bank bedenken hoe wij het veel beter zouden doen als we in de motregen door de dierentuin zouden moeten met drie kinderen van drie jaar of drie bange driejarigen voor een oogtest en prik zouden moeten meenemen naar het consultatiebureau.

13 likes

Ja serieus, dit. Met 3 tegelijk is alles echt (heel héél) anders dan met 1.

2 likes

Ja met 3 is dat natuurlijk ook anders maar zij is wel echt een controlfreak. Ik zie die andere moeders niet snel ook zo’n oogtest oefenen eerlijk gezegd.

4 likes