Een huis vol

Hahaha sera no ham

16 likes

Dat ze ook nog nooit tomatenblokjes heeft gekocht :sob::joy: en mozzarella ook al zo exotisch

11 likes

Ah maar Harry heeft dus helemaal niet door dat ze gaan emigreren, dat vind ik wel sneu.

3 likes

Of sorriso

6 likes

Of tjesta, hahah ik vind Janneke en Johan zulke lieverds maar ben zo benieuwd hoe het gaat uitpakken.

2 likes

Ik heb NLziet en zit in aflevering 3. Johan en Janneke zijn zo kinderlijk enthousiast, maar tegelijk zo wereldvreemd en naĆÆef. Het helpt ze denk ik wel dat ze daardoor geen beren op de weg zien en gewoon gaan doen. Wel heel benieuwd hoe dit avontuur ze afgaat. Ze zijn wel altijd positief.

1 like

Ik kijk aflevering 1, ben benieuwd hoe lang ik moeder Kraan trek. Zij zit echt in mijn irritatiezone.

8 likes

Ik vind die man dus zo irritant! Hij komt altijd zo chagrijnig over

9 likes

Serra no ham hahahaha

10 likes

Oh normaal binge ik dit binnen twee dagen maar mijn vriend wilt meekijken. Kannie wachten haha! Geniet nu al van de serra no ham.

1 like

Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik naar een typetje van Ilse Warringa zit te kijken, ga echt stuk om haar. Hoe ze die man ook telkens zit toe te spreken omdat hij weer helemaal zit te smeren of iets anders verkeerd doet. En dat dan allemaal in dat prachtige accent, love it.

En ik moest ook echt lachen om dat shot dat vader kraan staat te vertellen dat de vriend van zijn dochter zo handig is en meegaat om te klussen enzo en dat je het shot daarna die jongen helemaal los ziet gaan met een hamer op een plank die op de grond ligt :joy:

16 likes

Ik heb net de 1e aflevering aangezet maar vind het nu toch alweer briljant. Johan is 1 keer in zijn leven op vakantie geweest naar Spanje en dat beviel hem wel, dus wat doe je dan? Dan emigreer je naar Spanje natuurlijk met je 9 kinderen :sunglasses:

27 likes

En ook echt ā€˜ik vond het heerlijk in Spanje, ik had dat geboren moeten worden’ :joy:

7 likes

zo leuk om de jelies weer te zien :purple_heart:
maar wat bijzonder dat er twee families van een huis vol zijn die plotseling gaan emigreren? bijna alsof dit gestaged is haha

2 likes

haha tiƫsta

Ze staan alle 10 op npo plus zie ik, maar ik weet niet of ik deze cringe aankan.

2 likes

Ik heb de eerste aflevering gekeken. Ik vond het echt weer leuk om naar de familie Jelies te kijken. Moest echt lachen om die chorizo en sera no ham :joy:.

En pfff die man van die familie Kraan altijd chagrijnig.

2 likes

Ik ben ook aan ā€˜t kijken. Die Kraantjes gaan nog met een concreet perspectief op werk weg. Maar die Jelies? Hoe gaan die in hun levensonderhoud voorzien met nul taalkennis?! Leuk dat het leven daar goedkoper is maar je zult wel voor inkomen moeten zorgen :upside_down_face:

1 like

ā€œJa vrienden zeggen dat zo’n kar vol maar 60€ isā€

Ok, let’s move :joy:

10 likes

En ik vraag mij dan af of je dan niet automatisch meer gaat kopen omdat het goedkoper is. En dan aan het eind net zoveel.
Ben bij afl 5. Wat is die Quinten irritant.

3 likes