Een huis vol

Ik heb de laatste aflevering vandaag gekeken.
Moest echt lachen om die moeder van Tatiana die het niet erg vond hoe erg die kinderen aan het knoeien waren met die vingerverf. Dat gezicht van Tatiana :joy:. Hoppa gewoon het potje ff geven.
Ik vind haar moeder echt een grappig mens.

Wel jammer dat het is afgelopen, maar leuk dat vanaf volgende week een huis vol weer is!

5 likes

Huh wat, is er nu alweer een nieuw seizoen huis vol?!

3 likes
4 likes

Ik vond het wel een beetje sneu dat die mensen na de marathon niet naar de speeltuin gingen omdat er geen speel kleren en schoenen gepakt waren voor die meiden.
Alsof kleding niet in de was kan.

5 likes

Ze zijn wel geweest! Weet even niet meer waar ik dit zag, volgens mij op haar Instagram.

Ja en zij dan ook nog "ja ik had nog zo gezegd het staat bij de deur. Ik wilde het eerst zelf al in de auto zetten maar hij zei dat hij het écht zou doen, dus heb ik het maar laten staan. " En nu is haar gevoel alleen maar meer bevestigd dat zij alles moet klaarzetten, regelen, inpakken. Dat ze ook zelfs al krentenbollen gesmeerd had voor die meiden. Terwijl Kevin volgens mij echt nog aaaaalle tijd had om dat te fixen

2 likes

In volgens mij de één na laatste aflevering had Carlo een nieuwe auto gekocht. Weet iemand toevallig welke dat is? Wij zijn ook op zoek naar een grotere auto en deze zag er (voor zover ik dat goed kon zien) wel ok uit

1 like

Een Skoda Enyaq

1 like

Volgens mij is het geen Skoda Enyaq (elektrisch) maar een Skoda Kodiaq. Wij hebben hem zelf ook, fijne ruime auto!

2 likes

Thanks! Gaan we daar even naar kijken

Eerste aflevering van een huis vol emigreert staat online, met de familie kraan en jellies.

Maar 7 afleveringen, jammer. Maar met maar 2 gezinnen is dat wel meer uitzendtijd per gezin. En heb ergens een vermoeden dat ik de Jellies trainwreck niet lang aan kan zien… (hoop dat het trainwreck gehalte mee zal vallen maar ehh)

3 likes

Op NL ziet zie ik 10 afleveringen staan die je allemaal al kan vooruitkijken!

1 like

Hahaha sera no ham

16 likes

Dat ze ook nog nooit tomatenblokjes heeft gekocht :sob::joy: en mozzarella ook al zo exotisch

11 likes

Ah maar Harry heeft dus helemaal niet door dat ze gaan emigreren, dat vind ik wel sneu.

3 likes

Of sorriso

6 likes

Of tjesta, hahah ik vind Janneke en Johan zulke lieverds maar ben zo benieuwd hoe het gaat uitpakken.

2 likes

Ik heb NLziet en zit in aflevering 3. Johan en Janneke zijn zo kinderlijk enthousiast, maar tegelijk zo wereldvreemd en naïef. Het helpt ze denk ik wel dat ze daardoor geen beren op de weg zien en gewoon gaan doen. Wel heel benieuwd hoe dit avontuur ze afgaat. Ze zijn wel altijd positief.

1 like

Ik kijk aflevering 1, ben benieuwd hoe lang ik moeder Kraan trek. Zij zit echt in mijn irritatiezone.

8 likes

Ik vind die man dus zo irritant! Hij komt altijd zo chagrijnig over

9 likes