Een huis vol

Huh waarom moeten al die kinderen een paspoort? Ook die oudste kinderen. Een ID is toch ook gewoon geldig in Spanje?

Ja, was een foutje. Ze komen er ter plekke achter dat het ook een id kaart had kunnen zijn.

Haha ja daar ben ik nu toevallig. Ik vind Johan er wel makkelijk in terwijl hij eerder zei dat hij echt op het geld let.

2 likes

Ja, verbaasde mij ook enigzins. Maar kan mij ook voorstellen dat je daar geen zin in hebt met 9 kinderen.

1 like

Wat een grafsfeer weer bij de Kraantjes. Vreselijk

2 likes

Ik ben bij afl 7. Maar de Kraantjes krijgen dus één mager salaris van dat syndicaat en moeten voor de rest dus verdienen met ‘t winkeltje, restaurant, verhuur van textiel. Wtf? Hoe ga je daar een heel jaar je gezin mee onderhouden én je personeel betalen?! :scream:

6 likes

Er is nu pas 1 aflv op tv geweest

2 likes

De rest is beschikbaar op NPO plus

7 likes

Nouja als je dit al een spoiler vindt 🥹

1 like

Lol spoiler zeg ik toch niet? Verbaas me dat je al zo ver voor ligt. Zo spannend is het niet. Ik wist niet dat npo plus een ding was.

Ook echt het Syndicaat. Klinkt als een of andere maffia clan

21 likes

Ik heb alles al gebinged dit weekend was echt leuk

3 likes

Ik heb geen leveeeeen dus ik lig op de bank deze crap te kijken/luisteren terwijl ik bubble shooter speel. Dan ben je er zó doorheen

4 likes

Aflevering 4

Ik vraag me af wat dat huis van de Jelies in Spanje heeft gekost. Als ik Google op huizen in die regio kost het echt geen drol. Zou zeggen dat ze met de verkoop van hun huis dan wel iets groters hadden kunnen kopen dan een klushuis met 2 slaapkamers en 1 badkamer. :face_with_spiral_eyes: Maar misschien bewust dat ze veel budget over houden…

1 like

Haha oh klinkt wel heel chill

2 likes

Johan kan goed klussen en ze wilden bewust wat goedkoper leven toch. Ze hebben een spaarpotje van hun huis in Tollebeek, daardoor hoeven ze in het begin ook nog niet gelijk te werken.

1 like

Komen de andere afleveringen niet op tv dan? :slightly_frowning_face: Ik heb geen NPO plus

1 like

Jawel! 10 weken lang op de vrijdag

1 like

Hahaha ja ik dacht ook echt wat is dit.

Vind het wel een beetje sneu voor de oudste meiden van de Jelies. Ze lijken niet echt hun draai te vinden en Jenny wil waarschijnlijk voor een aantal maanden terug naar Nederland.

2 likes

Dan hebben de fam. kraan een ervaren kok in dienst genomen, maar Ivan heeft het menu bedacht. Dan laat je die kok toch het e.e.a. bedenken

4 likes