Ohh was dat het! En daarom wilden/moesten ze eerst ook een BnB en nu niet meer!
En mo sa reee la. Die dochter zei van “ moeder dan halen we toch pizza voor als mensen t niet lusten?”
Daar zit toch 9 vd 10 keer mozzarella op? Dat zouden ze toch moeten kennen😂
Dat 1e huis met die paardenstallen werd door iemand anders gekocht. Ik denk dan had die 5000 euro aanbetaald. Nu inderdaad een huis met 2 slaapkamers. En het eerste huis lag ook centraler.
Eerlijk ik ben echt jaloeeeeeers op dat zelfvertrouwen van Johan. Helemaal doen alsof je de lokale Spanjaard bent en de cultuur helemaal van binnen en buiten kent. ‘Ja en nu doen ze een tjesta’. Schitterend
Haha ja en gewoon lekker met handen en voeten “Spaans” praten
Ik zit dit al 2 avonden te bingen en love it.
Wel een contrast tussen de families he.
Vind juist die moeder vd kraantjes zo negatief met haar opmerkingen de hele dag. Eigenlijk beiden wat chaggerijnig ofzo.
En bij de Jelies ‘alles komt goed!’
Zij is echt een prikker. Heel de tijd van die steken naar die vent over wat ie allemaal wel niet fout zal doen.
Ja vind ik ook!! Toen dat kind was gevallen tijdens het klussen, die reactie van haar: ‘‘nou ik ga bijna huilen nu ik vind dit echt niet leuk! Ik vind dit echt heel erg, ik vind dit echt niet leuk hoor Ivan!!’’ Okeeee? Die man kan er toch niets aan doen dat dat kind valt haha, maar ze leek het hem super kwalijk te nemen. Hij lijkt me een beetje een chagrijnige brombeer ook hoor maar tot nu toe lijkt hij vooral dingen aan te pakken en zij loopt vooral te mopperen. Maar goed is ook super stressvol om met al die kids in die stacaravan te zitten pff wat een hel
Maar eerlijk, zo zou ik ook richting mijn vriend kunnen reageren als ik al dagen met zo veel kinderen ‘opgesloten’ zit. Niet heel rationeel, want hij is gewoon bezig, maar wel realistisch dus dat vind ik ook wel leuk om te zien. Alsof ze zich minder bewust zijn van de camera’s en de reacties, vooral hij die nogal bot doet vaak.
Het is hier vet de bom
Jaa haha. Ik kijk dit met mijn vriend en wij zien bij hen precies de dingen waar wij bij elkaar totaaaal niet tegen zouden kunnen. Dat prikken vanuit haar en dat botte vanuit hem.
Bij hen lijkt dat wel goed te gaan want ze reageren nauwelijks op elkaar of het escaleerd iig niet. En wij zitten hardop op de bank: ooohh!!! Te roepen
Huh waarom moeten al die kinderen een paspoort? Ook die oudste kinderen. Een ID is toch ook gewoon geldig in Spanje?
Ja, was een foutje. Ze komen er ter plekke achter dat het ook een id kaart had kunnen zijn.
Haha ja daar ben ik nu toevallig. Ik vind Johan er wel makkelijk in terwijl hij eerder zei dat hij echt op het geld let.
Ja, verbaasde mij ook enigzins. Maar kan mij ook voorstellen dat je daar geen zin in hebt met 9 kinderen.
Wat een grafsfeer weer bij de Kraantjes. Vreselijk
Ik ben bij afl 7. Maar de Kraantjes krijgen dus één mager salaris van dat syndicaat en moeten voor de rest dus verdienen met ‘t winkeltje, restaurant, verhuur van textiel. Wtf? Hoe ga je daar een heel jaar je gezin mee onderhouden én je personeel betalen?!
Er is nu pas 1 aflv op tv geweest
De rest is beschikbaar op NPO plus