Een huis vol

Vond hem ook helemaal niet vriendelijk tegen die kok toen ze het menu doornamen. Hij lijkt mij sowieso niet zo’n leuke baas.

5 likes

Hij deed inderdaad super bot tegen die kok. Vooral over die schnitzels. Dat die al voorgepaneerd waren en dat als je er ham en kaas tussen deed en hem dubbelklapte, het een cordon bleu was. Heel benieuwd hoe hij dacht dat die kaas er niet uit zou druipen als je hem niet daarna pas paneert.

3 likes

Over de kok

de kok gaat dus ook weg omdat het niet werkte. Verbaasde mij niet nadat hij verteld had dat hij een eigen zaak had gehad en nog iets had gedaan. Dacht is vast geen lang leven beschoren

6 likes

Oh waar las je dat? Ik weetniet wat voor eigen restaurant hij heeft gehad maar kan me voorstellen dat je als kok zijnde nou niet bepaald warm ervan wordt om de hele dag te frituren en schnitzels te bakken.

3 likes

Haha idd. En al helemaal als iemand die nog geen ei kan bakken jou gaat vertellen hoe je een schnitzel maakt.

11 likes

Dat verbaasd mij ook niet, dacht inderdaad al dat hij daar niet lang zou werken. Inderdaad hoe Ivan over die schnitzels sprak en voor een kok zijn denk ik de gerechten die hij noemde, te makkelijk.

1 like

De kok vertelde zelf wat hij daarvoor had gedaan. En in een van de laatste afleveringen komt het even ter sprake dat het niet werkte.

1 like

Is dat diezelfde kok die die bevroren schnitzels met een mes uit elkaar stond te porren? Dat zag er dan ook weer niet enorm ervaren uit.

2 likes

Oh dit frustreerde me echt, kan me voorstellen dat die kok dat ook niet chill vond. En Ivan stond ook helemaal niet open voor zijn ideeen. Hij werd eigenlijk gewoon een beetje afgesnauwd, vond het een beetje sneu.

Denk eigenlijk dat ze nog redelijk wat verdienen aan dat restaurant, al ziet het er niet bepaald mooi uit maargoed. En ze doen ook nog elke ochtend allemaal broodjes op bestelling. Van die campingwinkel heb ik helemaal niks gezien?

4 likes

Ik ga echt kapot door HET SYNDICAAT steeds en ook hoe de voice over het steeds fluistert of ~ineens staat Het Syndicaat op de stoep

10 likes

Ik heb deze man nu 1 aflevering gezien en ik vertrouw hem echt vol geen ene cent, mijn gevoel zegt echt een charlatan.

Hij leek zelf ook weinig van koken te begrijpen en hij was me ook net iets te dankbaar voor de kans etc. Plus dat Limburgse accent, niet te vertrouwen.

9 likes

Ja had ik ook dacht meteen die is aan de coke

3 likes

Ik had ook niet het idee dat die ervaren kok echt goed was… Restaurant in Spanje gehad, mss wel gewoon een soort Piet Friet in Calella ofzo. Maar ik zou niet onder Ivan kunnen werken, no way. Dus dat ie weg is snap ik sowieso.

@Zemraluani minpunt voor je Limbo comment 🥹 genoeg echte Bourgondiërs hier :tipping_hand_woman: maar dit was geen helder licht

3 likes

Oh dacht dat ie uit belgisch limburg kwam. Maar idd zo’n idee kreeg ik ook, dat ie waarschijnlijk gewoon een snackbar had in Blanes ofzo. Nou hoef je voor die gerechten die je daar kunt bestellen ook niet een topchef te zijn. Beetje frituren en kant en klare bolognesesaus opwarmen.

1 like

Ja had ook wel het idee dat hij geen vijf sterren restaurant zou hebben gehad haha. Maar alsnog wel meer ervaring dan Ivan.

2 likes

Wel beetje medelijden met die oudste Jelies meiden. Naar zo’n klein huis verhuizen en dan met al je kleine broertjes en zusjes op 1 kamer en maar 1 badkamer? Puber ik zou echt 24/7 chagrijnig zijn in zo’n situatie. Ik vind Harry echt een schat trouwens haha. ‘‘Gaat het moe?’’

7 likes

Nou inderdaad. En ik vind het raar dat de oudste dochter geen opleiding volgt. Hopelijk gaat ze dat alsnog doen.

5 likes

Haha jaaaa het syndicaat omg maar zat me te bedenken waar??? ken ik dit van en naturellement is dat “ou est le syndicat d’initiative?” aka de eerste Franse zin die ik op school leerde :baguette_bread:

5 likes

Poeh echt pittig voor de fam. Kraan, lange dagen en korte nachten.

Wel grappig dat die dochter en zijn vrouw aangaven dat ze Ivan ook niet zo aardig vinden met zijn bevelingen😂

3 likes

Johan de hele tijd over “je eigen vallei” wat een grote gortdroge schaduwloze zandhoop is. Thoughts and praters daar hoor. Zit je met je tien kids op twee slaapkamers omdat het grauwe gras daar groener is.

14 likes