Ah nou volgens mij zijn ze er wel echt gelukkig. Vind het iig een stuk leuker dan bij de kraantjes er aan toe gaan. Daar is het alleen gezanik.
- Spanje met de Jelies
- Luxemburg met de Kraantjes
- Spanje met de Kraantjes
- Luxemburg met de Jelies
0 stemmers
Nou maar echt!
Die Kraantjes met hun chaos, gekat en jengelende kinderen (ok zonder speelgoed moeten spelen is ook lastig)… En dan de (wat naieve) vrolijke Jelies
Heb wel het idee dat het bij de Jelies vooral goed overkomen op tv is. Ze noemen wel dat de oudsten het lastig vinden, maar die beelden zien we niet. En je ziet ook soms tussendoor dat Janneke het slecht trekt dat ze weken geen water hebben, maar een uitspatting zien we niet. Zit misschien ook niet in haar omdat ze Johan zo hoog heeft zitten, maar ik vind het weinig realistisch. Sowieso vertrouw ik die Johan niet en vind ik hem te popi doen (maar ik volg ze dan ook al wat langer via social media)
De plannen van Johan voor de verbouwing lijken me ook totaal niet realistisch. En hij werkt nu gewoon bij een bouwbedrijf in de buurt. Dus zij zullen waarschijnlijk nog jaren dan in een huis zitten wat niet af is. En dat Jenny nu al graag terug naar Nederland wil zegt ook wel wat. Ik denk dat zij beter een opleiding in Nederland kan doen en lekker op kamers gaan.
Maar even… hoe lief zijn al die kinderen? Dat moeder ze in bad doet en de puberdochter moet ze dan aankleden en in bed doen. Volgens mij liggen de meeste puberdochters tiktokkend op de bank fuck you te zeggen.
Ik ga echt stuk om Ivan die wil gaan sporten en Linda die het steeds zit te downplayen haha. Dat ze zegt dat het een zwembroek is en hij steeds ‘‘nee het is geen zwembroek het is een SPORTBROEK die ik als zwembroek gebruikte ’’ En ze zegt steeds dat hij rustig aan moet doen omdat hij oud is. maar je bent wel bijna 50 he Ivan! (in dat accent). En hij een beetje stoer van ‘‘ja toen ik jong was sportte ik 5 dagen per week! Dat weet jij niet want toen kende ik jou nog niet’’.
Ik vond het echt een leuk seizoen haha, ik vertrek meets een huis vol Hoop dat ze nog meer seizoenen gaan maken hiervan.
Ik snap die hele constructie ook niet. Lijkt me mega onvoordelig: je bent wel eigenaar en 24/7 moet je paraat staan, maar je krijgt een mager loon voor 1 persoon.
Is het niet een soort franchise concept van luxemburg?
Ik begreep het zo dat ze een basisloon krijgen en met de extra inkomsten (naast de boekingen) dus winst van winkel /restaurant of andere faciliteiten dit aanvullen.
Dus er zit een soort investeerder of vakbond achter voor de rest. Maakt t wel laagdrempeliger dan zon heel park /camping kopen.
Ja dat zal het zijn denk ik? Maar omdat Linda zei dat enkel Ivan een basisloon krijgt - en dat veeel lager ligt dan zijn NL loon - en ze beide wel 6 dagen werken nu in het seizoen, lijkt me pittig met zoveel kinderen.
Ik vind Janneke zo lief en sympathiek.
Ja ik ook. Zo lief ook met en voor die kinderen. Echt eindeloos geduldig en helemaal afgestemd op ze. Heel puur.
Heel fout maar heel het Jellies avontuur doet me denken aan mijn kinderdroom. Groot gezin (veel zussen!!!) en met ze alle naar Spanje verhuizen. Mijn ouders hadden het daar vroeger ook altijd over.
Janneke is zoooo lief
Zij hebben ook echt zulke superlieve kinderen, echt zo schattig
Ik vind Arie helemaal geweldig. Doet gewoon alles en vind hem megadroog.
Och ik vind bij Meer dan verwacht Fahista zo’n negatieve vibe hebben dat ik intussen al die stukken doorspoel. Lijkt me echt heftig voor Carlo om dat constant in je omgeving te hebben.
Ik vind het zo leuk dat de meiden bij de jellies nog een soort in de zero’s leven. De kledingstijl is een soort bekend van toen ik jong was
Dat hangt nu gewoon weer in de winkels
Ja dat snap ik maar dat is niet wat ik bedoel. Het zijn de combinaties ook icm het oude huis. Ik weet niet. Ik word er nostalgisch van hahaha
Haha ik snap hem wel, en dan zijn ze ook nog eens zo lief elkaar allemaal.