Nouja als je dit al een spoiler vindt š„¹
Lol spoiler zeg ik toch niet? Verbaas me dat je al zo ver voor ligt. Zo spannend is het niet. Ik wist niet dat npo plus een ding was.
Ook echt het Syndicaat. Klinkt als een of andere maffia clan
Ik heb alles al gebinged dit weekend was echt leuk
Ik heb geen leveeeeen dus ik lig op de bank deze crap te kijken/luisteren terwijl ik bubble shooter speel. Dan ben je er zó doorheen
Aflevering 4
Ik vraag me af wat dat huis van de Jelies in Spanje heeft gekost. Als ik Google op huizen in die regio kost het echt geen drol. Zou zeggen dat ze met de verkoop van hun huis dan wel iets groters hadden kunnen kopen dan een klushuis met 2 slaapkamers en 1 badkamer. Maar misschien bewust dat ze veel budget over houdenā¦
Haha oh klinkt wel heel chill
Johan kan goed klussen en ze wilden bewust wat goedkoper leven toch. Ze hebben een spaarpotje van hun huis in Tollebeek, daardoor hoeven ze in het begin ook nog niet gelijk te werken.
Komen de andere afleveringen niet op tv dan? Ik heb geen NPO plus
Jawel! 10 weken lang op de vrijdag
Hahaha ja ik dacht ook echt wat is dit.
Vind het wel een beetje sneu voor de oudste meiden van de Jelies. Ze lijken niet echt hun draai te vinden en Jenny wil waarschijnlijk voor een aantal maanden terug naar Nederland.
Dan hebben de fam. kraan een ervaren kok in dienst genomen, maar Ivan heeft het menu bedacht. Dan laat je die kok toch het e.e.a. bedenken
Vond hem ook helemaal niet vriendelijk tegen die kok toen ze het menu doornamen. Hij lijkt mij sowieso niet zoān leuke baas.
Hij deed inderdaad super bot tegen die kok. Vooral over die schnitzels. Dat die al voorgepaneerd waren en dat als je er ham en kaas tussen deed en hem dubbelklapte, het een cordon bleu was. Heel benieuwd hoe hij dacht dat die kaas er niet uit zou druipen als je hem niet daarna pas paneert.
Over de kok
de kok gaat dus ook weg omdat het niet werkte. Verbaasde mij niet nadat hij verteld had dat hij een eigen zaak had gehad en nog iets had gedaan. Dacht is vast geen lang leven beschoren
Oh waar las je dat? Ik weetniet wat voor eigen restaurant hij heeft gehad maar kan me voorstellen dat je als kok zijnde nou niet bepaald warm ervan wordt om de hele dag te frituren en schnitzels te bakken.
Haha idd. En al helemaal als iemand die nog geen ei kan bakken jou gaat vertellen hoe je een schnitzel maakt.
Dat verbaasd mij ook niet, dacht inderdaad al dat hij daar niet lang zou werken. Inderdaad hoe Ivan over die schnitzels sprak en voor een kok zijn denk ik de gerechten die hij noemde, te makkelijk.
De kok vertelde zelf wat hij daarvoor had gedaan. En in een van de laatste afleveringen komt het even ter sprake dat het niet werkte.
Is dat diezelfde kok die die bevroren schnitzels met een mes uit elkaar stond te porren? Dat zag er dan ook weer niet enorm ervaren uit.