Een huis vol

Zou het nou ook lastig zijn voor henzelf om al die unieke namen, in combinatie met de spel methoden, te onthouden?

1 like

In mijn hoofd kan ik de namen echt alleen maar horen met een Limburgs accent. Devaugn vind ik wel echt een leuke naam maar ik zou het spellen als Devon. Met wel dezelfde uitspraak.

1 like

Hoevaak kun je benoemen dat je in fuckin Tollenbeek woont. Ben bij afl. 5 maar echt

2 likes

Ik vind het trouwens knap dat die moeder van de Buddenbruckjes de namen nooit door elkaar lijkt te halen. Mijn moeder deed dat al met 2 kinderen :’). En die namen klinken ook nog eens allemaal hetzelfde.

6 likes

Sorry nog 1 post. Wat genant met die ‘snotzakdoekjes’ van Quinten omg hah

1 like

Neee echt, nu al?:frowning_face:

Huh? Zo kort? Echt maar 2 weken ofzo haha

Die Linda is echt zo’n kenau.
Altijd zo kut over dat joch doen, altijd zeiken. De enige die normaal tegen Quinten doet is Sam.

Echt zo’n medelijden met dat joch.

10 likes

Ja dat is ieder jaar zo… jammer altijd!

Als ik uit zo’n enorm gezin zou komen zou ik ook 24/7 een koptelefoon opzetten. Echt te veel prikkels anders.

6 likes

Zie die jongste Kraan kinderen niks anders doen dan janken. Wat een verschil met die Jelies familie

Zoo mee eens. Man man, ik snap die Quinten heel goed. Die Linda is echt zo’n regelteef xl. Lijkt me dat je dan de hele tijd op eieren moet lopen. En dat ze totaal niks los kan laten. Als een pak koekjes op de verkeerde plek ligt wordt je erbij geroepen bij wijze van. Echt bah. Oh en ik vind die Sam zo’n ontzettend leuk lief en wijs kind.

6 likes

Om te relaxen zou ik niet het huis van de buddenbruckjes binnen moeten stappen :scream: .
Volgens mij krijg je spontaan stress in die woning

Dit gaat om “project Wellness voor mensen van buitenaf”

4 likes

Nou idd, maar wat ik zo lief vond, was het gesprek wat Sam met Quinten op bed voerde. Zo lief en begripvol voor een 15 jarige gewoon WAUW. Terwijl moekes Linda weer met een baby in de buik zit yayy dat is SUPER voor Quinten, wat doet hij toch lastig he! Wat een trut.

13 likes

De enigste keer dat ik haar heel blij zag kijken, was toen ze een positieve test zag.

8 likes

Ach zo sneu dat die baby te klein was. Wellicht door al dat roken in huis?

Ik vind die tweede vraag best lastig. De buddenbrucks vallen sowieso af. En de jellies zouden in eerste instantie afvallen vanwege hun geloof. En de familie kraan zou de meest logische zijn. Al vind ik de familie jellie een stuk liefdevoller overkomen. En de familie kraan vind ik richting de oudste kinderen zo naar af en toe.
Dus ik ben gegaan voor de familie jellie

4 likes

Ik vind deze vraag trouwens geniaal

En ze keek blij toen ze chocolade saus vond in de supermarkt!

8 likes

Ik lees hier veel over het geloof van de Jelies en zo worden ze ook neergezet op tv, maar ik vind het eigenlijk wel meevallen? Ik ken veel reformatorische mensen in het echt, en zij zijn echt wel een light versie. Ik ben zelf ook gelovig opgevoed, maar niet reformatorisch, misschien is mijn referentiekader daarom anders. Ze gaan naar de kerk, bidden voor het eten, de meisjes hebben soms rokken aan… ik vind het niet zo schokkend.

9 likes