Een huis vol

Die wil niet meer op beeld en dat respecteren ze, heb ik gelezen in de reacties op hun Instagram pagina

1 like

Ja maar in de eerste seizoenen zag je dat ze aan de overkant ofzo woonde en ze regelmatig bij elkaar over de vloer waren, vandaar.

@haai oh vandaar!

Het uploadschema van deze serie is ook echt niet te begrijpen.

1 like

Het is vandaag niet geweest door het schaatsen, morgen is de nieuwe aflevering. :blush:

Toch apart dat Miguel en Danique niet in dit rijtje passen. Zijn dat de oudste 2?
Wat ging er mis daarna :thinking:

Zag ik nou goed dat Danique er ook bij was in het ziekenhuis?

Volgens mij was dat de vriendin van die oudste (Miguel?) die je al eens eerder voorbij zag komen!

5 likes

Nu zou ik sowieso deze namen niet uitkiezen, maar ik vraag mij wel af waarom ze de spelling bij elk kind zo anders hebben gedaan. Ik zou bijvoorbeeld jenaux en dareau allebei met aux of allebei met eau schrijven, dus 1 versie kiezen; zelfde geldt nu dus ook weer voor shevaign en dévaugn. Of zouden ze juist door die andere schrijfwijzen dat ‘unieke’ mee willen geven haha

4 likes

Ik denk dat jij er nu dieper over nadenkt dan zijzelf, haha. Ze zei toch ook dat ze had gegoogled naar namen. Als je nieuwe lievelingsnaam dan zo geschreven is op het internet, tja.

2 likes

Zou het nou ook lastig zijn voor henzelf om al die unieke namen, in combinatie met de spel methoden, te onthouden?

1 like

In mijn hoofd kan ik de namen echt alleen maar horen met een Limburgs accent. Devaugn vind ik wel echt een leuke naam maar ik zou het spellen als Devon. Met wel dezelfde uitspraak.

1 like

Hoevaak kun je benoemen dat je in fuckin Tollenbeek woont. Ben bij afl. 5 maar echt

2 likes

Ik vind het trouwens knap dat die moeder van de Buddenbruckjes de namen nooit door elkaar lijkt te halen. Mijn moeder deed dat al met 2 kinderen :’). En die namen klinken ook nog eens allemaal hetzelfde.

6 likes

Sorry nog 1 post. Wat genant met die ‘snotzakdoekjes’ van Quinten omg hah

1 like

Vanavond alweer de laatste aflevering toch? Stommmmmmm

2 likes

Neee echt, nu al?:frowning_face:

Huh? Zo kort? Echt maar 2 weken ofzo haha

Die Linda is echt zo’n kenau.
Altijd zo kut over dat joch doen, altijd zeiken. De enige die normaal tegen Quinten doet is Sam.

Echt zo’n medelijden met dat joch.

10 likes

Ja dat is ieder jaar zo… jammer altijd!

Als ik uit zo’n enorm gezin zou komen zou ik ook 24/7 een koptelefoon opzetten. Echt te veel prikkels anders.

6 likes