Een huis vol

Ik heb hetzelfde! Ze leven echt zo’n simple life. Alsof je oude vakantiefoto’s terugkijkt van jezelf en je siblings op de camping in Italië.

7 likes

Jaa dit omschrijft t goed, niet teveel materialisme, of digitale /social media enzo. Maar ‘tevreden’ met elkaar en gewoon het is hoe het is.

5 likes

Bekijk nu de laatste 2 afleveringen. Ik word helemaal zenuwachtig van Linda haha. Haar voorkomen denk ik. Maar tegelijkertijd is controlefreak zijn nodig bij zo’n groot gezin. Werd helemaal claustrofobisch van de stukjes in de caravan, zou 1 of 2 kinderen dan al meer dan genoeg vinden. Respect haha, ik zou bloedchagrijnig zijn haha

4 likes

Ik moet wel een beetje lachen om Linda die bij tegenslagen roept dat ze stress krijgt!!! Alsof ze niet 24/7 op stress functioneert.

5 likes

Hahahaha ja true!

Haha heerlijk Johan trouwens. Wat een zelfvertrouwen heeft die man haha, ‘even een waterpomp bouwen’. En ik die niet eens durf te beginnen met het schilderen van een muurtje op de kinderkamer :joy:🫣

Mooi warm gezin trouwens de Jelies!

Edit: ik ga stuk om die 2 mannen naar de sportschool :joy::joy:

4 likes

Heerlijk deze reactie :joy::see_no_evil:

10 likes

Ik hoor het Ivan zeggen :rofl:

10 likes

Hahahah echt ja!

Deze ook 🫠🙈

6 likes

Oh god lekker weer een reden voor Ivan om kut tegen Marlynn te doen. Vind hem echt niet leuk met haar omgaan. En Linda is eigenlijk alleen lief als je 3 jaar of jonger bent.

Ik vraag me trouwens af wat ze buiten het hoogseizoen doen? Ivan en Linda zullen vast genoeg te doen hebben en vooral bezig zijn met de kinderen. Maar Marlynn en die vriend? Zit je daar op een dichte camping in een stacaravan in luxemburg, dan ga je toch dood van de verveling. Ja een keer op vakantie gaan maar voor dat inkomen kan dat ook niet zo lang lijkt me.

2 likes

Ik vraag me vooral af waar ze van leven, financieel gezien…

3 likes

Ze krijgen toch inkomsten vanuit de overheid, doordat ze die camping runnen? En daarnaast ook de verdienste van het beddengoed, restaurant, winkel enz.

2 likes

:sparkles: Het syndicaat :sparkles:

17 likes

Hahahaah ik vind dat nog steeds grappig. Dus stel je camping is heel succesvol en je kunt bijvoorbeeld groeien en meer staanplaatsen krijgen, dat bepaald dat syndicaat dan weer? Wtf. En dus alleen dus kunnen verdienen door muddel van het restaurant en het beddengoed. Misschien ook wel weer goed, zo gaan er denk ik minder eigenaren failliet.

1 like

Alleen Ivan, de rest niet. Ze moeten echt geld verdienen door dat restaurant, dat winkeltje etc. te runnen. Kan me haast niet voorstellen dat je daar allemaal van kan leven het hele jaar lang. Geld van het syndicaat was geen vetpot zeiden ze.

2 likes

Ze hadden het wel over hoge kinderbijslag. Tikt wel aan als je er 8 hebt. Meen me herinneren dat de buddenbruckjes in Duitsland daar een royaal inkomen van hadden.

1 like

Ze hebben er “maar” 6, de rest is boven de 18.

2 likes

Haha dat is waar. Goede reden om er weer een bij te maken. :sweat_smile:

1 like

Er zijn toch opzich genoeg mensen die royaal kunnen leven van alleen een restaurant? En dan doen zij ook nog beddengoed, schoonmaken en bijverkoop.

4 likes

Die twee kinderen komen er nog bij werken toch. Dus zal genoeg verdienen

1 like

Ja maar dit is wel maar helft van het jaar open natuurlijk. Dus moet je dubbel zoveel inkomen hebben en het ‘syndicaat’ betaalt alleen Ivan een basissalaris, gaven ze aan.