Een huis vol

Leuk seizoen tot nu toe met de verschillende families. En ik vind de oudste dochter van de familie Bakhcha ech precies op de jongere versie van Nienke Plas lijken.

5 likes

Ja vind ik ook!!

1 like

Ik realiseer me nu pas dat die schippersfamilie er niet in zit, zo saai waren ze dus

Weet iemand wat voor vlag de familie blom heeft hangen aan de gevel?

3 likes

En Tijmen die zonder kijken de straat op sprint en ma maar lachen.

2 likes

Hahahhaha ik zie nu pas dat de familie Wildeman in keuken met mozaiek “keuken” heeft geschreven :joy:

11 likes

Gelukkig is de open haard ook gelabeld (helaas wel als openhaard :smiling_face_with_tear:), anders zou je die missen!

7 likes

Hahaha hou echt van deze mensen
Vind die oudste zoon ook leuk, lekker droog

3 likes

Alle afleveringen heb ik inmiddels gekeken.

Wat een leuke toevoeging is de nieuwe familie. Familie Blom mag van mij wel eruit, verschrikkelijk irritante stem van die moeder en die kinderen zijn echt slecht opgevoed. Bij de buddenbrucks was er ook veel chaos maar naar mijn idee wel veel respect en liefde voor elkaar.

3 likes

Ik ben er door dit programma ook achter gekomen dat ik ‘Jozua’ één van de kutste namen allertijden vind.

13 likes

Ik mis de chaos van de Buddenbrucks :broken_heart:

12 likes

Vooral rob met zn cappuccino op de meest onmogelijke momenten

23 likes

Ik verbaas me iedere keer weer over dit gezin
 Ontzettend in de here en je als ouder laten aanspreken met ‘u’, maar wel compleet losgeslagen, ongemanierde kinderen hebben. Ik vind het echt extreem bij dit gezin (en vanuit m’n werk heb ik heel wat gezinnen meegemaakt) :see_no_evil:.

14 likes

Twiggy altijd met die lieve briefjes :face_holding_back_tears: En Kik is ook zo’n lieffie. Nieuwe gezin is ook echt heel leuk en gaan leuk met elkaar om. Superlieve ouders ook.

Ik vond het erg grappig dat die Gerdien met pen haar telefoonnummer op de arm van Jozua kalkte bij die speeltuin :rofl: Dat kind doet niets anders dan weglopen de hele tijd. Gerdien heeft een vreselijke stem maar ik kan de stem van Priscilla ook niet goed hebben en dat gegiechel de hele tijd pff.

7 likes

Bij die familie Blom zie je ze ook elke keer dat ze altijd met zijn allen gaan doen. Terwijl je bij de andere families dan ziet dat de ene ouder bijvoorbeeld thuis blijft met jongere kinderen.
Ik loop nog een beetje achter, maar dan ook met dat voetballen van Yael en Thijmen. Doe dan dat er 1 ouder mee gaat en die kan blijven kijken, zo krijgen zij samen ook de aandacht voor dat moment.
En nu moesten ze halverwege weg, omdat die kinderen het niet vol hielden.

Die opa van de familie Blom vind ik echt grappig. Zo droog :joy:

3 likes

Ho ho, het is Yaél. Maar je spreekt het uit als JAel. :joy:

6 likes

Ja dit vind ik zoiets doms.

6 likes

Stel je voor dat je denkt dat het de wc zit, staat er ineens iemand in je open haard te zeiken

3 likes

Wat is Thijmen van de fam Blom een slome zeg jezus

Ik ben vanmiddag de afleveringen aan het kijken. En ik vind de gezinnen allemaal mooi en leuk om te zien allemaal op hun eigen manier.

En ik mis de buddenbruckjes ook wel.

3 likes

Haha ja ik vind priscilliano ook leuk, grappig kind. Ook leuk dat de oudste dit seizoen meer in beeld komt, vind hem heel vriendelijk en relaxed overkomen.

8 likes