Een huis vol

Ja en dat inkomen van Ivan was ook niet zoveel vertelde Linda en daar moeten ze ook de werknemers van betalen. Scheelt wel dat ze hun huis in Boskoop hebben verkocht, en nu denk ik geen hypotheek meer hebben?

5 likes

Ja dat klopt.
En idd al dat personeel betalen.
Maargoed, die zoon en vriendin komen er ook werken dus het zal genoeg verdienen.

Maar er zijn ook horeca/restaurants die op zichzelf winstgevend zijn, en wasserettes en buurtsupers, dus als je daar een combi van maakt kunnen die faciliteiten aanbieden prima winstgevend zijn denk ik. (Los van t extra geld van syndicaat)
Daarnaast krijgen ze natuurlijk ook nog geld voor het programma.

Ik vind vader Jelies echt apart soms. Hij bepaalt alles en heeft allemaal ideeen en iedereen moet hem volgen. Ben heeeel benieuwd zien ze nog wel teruggaan naar NL.

Linda heeft inderdaad altijd stress maar vind t ook knap hoe ze t allemaal doet hoor. En Ivan is gewoon een droogkloot vind m wel grappig.

5 likes

Ja ik zie de Jelies ook wel teruggaan naar Nederland. En vind het sneu voor die oudere meiden dat ze zich daar niet echt fijn voelen. Wat had je ander verwacht van pubers, ineens uit hun beschermde omgeving halen en op een droge berg in Spanje op een nieuwe school zetten. Dat is echt wel een verschil met die kleintjes. Ik denk dat Janneke ook wel verwacht dat de oudste meiden terug willen.

9 likes

https://www.libelle.nl/shownieuws/wildeman-een-huis-vol-achtste-kindje~b1921fc3/

5 likes

Daar staat ook een artikel dat er een nieuw gezin komt zie ik.
https://www.libelle.nl/shownieuws/een-huis-vol-nieuwe-familie-bakhcha~b853ee55/

1 like

hahah denk je een leuke activiteit voor je 40ste verjaardag
 een demonstratie orgelspelen :joy::joy: maar goed hij is er vast heel blij mee

6 likes

Zo blij dat het weer is begonnen! Favoriete programma :heart_eyes: Alleen veel negatieve reacties op de voice-over maar misschien is dat ook wel gewoon even wennen: Een Huis Vol-kijkers ergeren zich aan nieuwe voice-over: 'Net een clown' | RTL Boulevard | RTL.nl

2 likes

Huh?! Serieus niet eens gemerkt dat iemand anders dit seizoen de voice-over doetđŸ€Ż

6 likes

De eerste seconde kreeg ik gelijk kortsluiting haha! Kan er nog niet aan wennen, terwijl ik hem op de radio best wel chill vindt eigenlijk.

2 likes

Vind de familie Bakcha nu al leuk haha. Maar irritant, iemand zei in het programma “hij realiseert
” en de ondertiteling is “hij beseft” pff typ nou maar gewoon wat ze zeggen denk ik dan.

2 likes

Ja opzich prima cadeau voor hem, denk ik, maar waaaarom moeten die kinderen mee? :tired_face: Niemand wordt daar blij van

5 likes

Stond er 1 ineens op de kerkbank ofzo, mygod :joy:

Grrr die ondertiteling weer, Noor zegt iets over rondjes rijden en er wordt een andere zin van gemaakt, iets met lopen zoeken. Stel ik me aan of?

3 likes

Ja laat die kinderen gewoon thuis, kan hij lekker genieten van z’n moment en z’n les. En als ze nou nog stil waren en overal vanaf bleven maar nee tering irritant doen :joy:

1 like

Hahaha ja ik dacht ook direct laat die kinderen dan thuis, dat is mega saai voor ze. En dan een van die kinderen die ging klimmen

Die nieuwe familie lijkt mij wel leuk!

1 like

Ik vind die oudste 2 op zich best leuk met elkaar (voor pubers) net die voetbal afl gezien
Ik trek vooral die verschrikkelijke stem van de moeder niet, sorry kan je niks aan doen maar niet te doen

4 likes

Ja dit, en die kinderen ondergaan het allemaal maar zonder echt moeilijk te doen. Die van mij waren de auto niet eens uitgekomen.

Wat ik zo opvallend vind, hoe groter de familie, hoe kleiner het bankstel. Echt van die mini twee persoonsbankjes?

3 likes

Dan zitten er minder kinderen op de bank wanneer de ouders willen bijkomen misschien

1 like

Ik vind het nieuwe gezin heel leuk om te kijken! goede toevoeging

8 likes