Een huis vol

Oh god lekker weer een reden voor Ivan om kut tegen Marlynn te doen. Vind hem echt niet leuk met haar omgaan. En Linda is eigenlijk alleen lief als je 3 jaar of jonger bent.

Ik vraag me trouwens af wat ze buiten het hoogseizoen doen? Ivan en Linda zullen vast genoeg te doen hebben en vooral bezig zijn met de kinderen. Maar Marlynn en die vriend? Zit je daar op een dichte camping in een stacaravan in luxemburg, dan ga je toch dood van de verveling. Ja een keer op vakantie gaan maar voor dat inkomen kan dat ook niet zo lang lijkt me.

2 likes

Ik vraag me vooral af waar ze van leven, financieel gezien

3 likes

Ze krijgen toch inkomsten vanuit de overheid, doordat ze die camping runnen? En daarnaast ook de verdienste van het beddengoed, restaurant, winkel enz.

2 likes

:sparkles: Het syndicaat :sparkles:

17 likes

Hahahaah ik vind dat nog steeds grappig. Dus stel je camping is heel succesvol en je kunt bijvoorbeeld groeien en meer staanplaatsen krijgen, dat bepaald dat syndicaat dan weer? Wtf. En dus alleen dus kunnen verdienen door muddel van het restaurant en het beddengoed. Misschien ook wel weer goed, zo gaan er denk ik minder eigenaren failliet.

1 like

Alleen Ivan, de rest niet. Ze moeten echt geld verdienen door dat restaurant, dat winkeltje etc. te runnen. Kan me haast niet voorstellen dat je daar allemaal van kan leven het hele jaar lang. Geld van het syndicaat was geen vetpot zeiden ze.

2 likes

Ze hadden het wel over hoge kinderbijslag. Tikt wel aan als je er 8 hebt. Meen me herinneren dat de buddenbruckjes in Duitsland daar een royaal inkomen van hadden.

1 like

Ze hebben er “maar” 6, de rest is boven de 18.

2 likes

Haha dat is waar. Goede reden om er weer een bij te maken. :sweat_smile:

1 like

Er zijn toch opzich genoeg mensen die royaal kunnen leven van alleen een restaurant? En dan doen zij ook nog beddengoed, schoonmaken en bijverkoop.

4 likes

Die twee kinderen komen er nog bij werken toch. Dus zal genoeg verdienen

1 like

Ja maar dit is wel maar helft van het jaar open natuurlijk. Dus moet je dubbel zoveel inkomen hebben en het ‘syndicaat’ betaalt alleen Ivan een basissalaris, gaven ze aan.

Ja en dat inkomen van Ivan was ook niet zoveel vertelde Linda en daar moeten ze ook de werknemers van betalen. Scheelt wel dat ze hun huis in Boskoop hebben verkocht, en nu denk ik geen hypotheek meer hebben?

5 likes

Ja dat klopt.
En idd al dat personeel betalen.
Maargoed, die zoon en vriendin komen er ook werken dus het zal genoeg verdienen.

Maar er zijn ook horeca/restaurants die op zichzelf winstgevend zijn, en wasserettes en buurtsupers, dus als je daar een combi van maakt kunnen die faciliteiten aanbieden prima winstgevend zijn denk ik. (Los van t extra geld van syndicaat)
Daarnaast krijgen ze natuurlijk ook nog geld voor het programma.

Ik vind vader Jelies echt apart soms. Hij bepaalt alles en heeft allemaal ideeen en iedereen moet hem volgen. Ben heeeel benieuwd zien ze nog wel teruggaan naar NL.

Linda heeft inderdaad altijd stress maar vind t ook knap hoe ze t allemaal doet hoor. En Ivan is gewoon een droogkloot vind m wel grappig.

5 likes

Ja ik zie de Jelies ook wel teruggaan naar Nederland. En vind het sneu voor die oudere meiden dat ze zich daar niet echt fijn voelen. Wat had je ander verwacht van pubers, ineens uit hun beschermde omgeving halen en op een droge berg in Spanje op een nieuwe school zetten. Dat is echt wel een verschil met die kleintjes. Ik denk dat Janneke ook wel verwacht dat de oudste meiden terug willen.

9 likes

https://www.libelle.nl/shownieuws/wildeman-een-huis-vol-achtste-kindje~b1921fc3/

5 likes

Daar staat ook een artikel dat er een nieuw gezin komt zie ik.
https://www.libelle.nl/shownieuws/een-huis-vol-nieuwe-familie-bakhcha~b853ee55/

1 like

hahah denk je een leuke activiteit voor je 40ste verjaardag
 een demonstratie orgelspelen :joy::joy: maar goed hij is er vast heel blij mee

6 likes