Stel je voor dat je denkt dat het de wc zit, staat er ineens iemand in je open haard te zeiken
Wat is Thijmen van de fam Blom een slome zeg jezus
Ik ben vanmiddag de afleveringen aan het kijken. En ik vind de gezinnen allemaal mooi en leuk om te zien allemaal op hun eigen manier.
En ik mis de buddenbruckjes ook wel.
Haha ja ik vind priscilliano ook leuk, grappig kind. Ook leuk dat de oudste dit seizoen meer in beeld komt, vind hem heel vriendelijk en relaxed overkomen.
Nou de cudoghammetjes kunnen er ook wat van, ik was echt mensen gaan slaan als ik Jazz was tijdens de verhuizing toen z’n ouders met drie kleine kinderen die alleen maar in de weg lopen aankwamen.
Blijf gewoon met één ff thuis met die drie kleintjes en neem de oudere kinderen die daadwerkelijk kunnen helpen mee.
Ja ik trek Iven echt niet, maar goed (sorry) ik heb sowieso moeite met van die enorm joviale Amsterdammers. Ook zo schreeuwend op dat zebrapad, hou gewoon je bijdehante bek
Vind die oudste kinderen idd ook over komen of ze wel ff klaar zijn met hem, ook toen ie zo kkirritant ging doen tijdens die proefles van Kik. Het gaat niet aaaaaaaaltijd om hem, maar dat vind hij moeilijk ofzo.
Ik denk dat ze ook echt vermoeid zijn. Hoe gezellig sommige gezinnen er ook uit zien, ik heb nog nooit een seizoen gezien wat overtuigend zien dat het een goed idee is om zoveel kinderen te willen.
Vraag me af of de allerjongsten van deze gezinnen, zeker nakomertjes zoals nu bij die Rotterdammers, ook extra dat jongstekindsyndroom krijgen. Zeker als de rest langzaam uit huis gaat en de ouders dat lege nest heel moeilijk vinden.
Bij die OG Amsterdammers, Deijs, en bij dat Brabantste gezin met bakkerij, Nagelkerke, was dat heel erg zo maar die hadden ook allebei een gehandicapt kind als laatste dus dat helpt dan ook niet mee. Wel hogere kansen ook natuurlijk met zo’n nakomer, hoop dat die rotterdammers dat niet ook krijgen.
Ik denk ook wel dat je er veel van leert, maar ik vraag me wel af of het de dingen zijn waarvan je wilt dat jongeren ze binnenshuis leren. Het is echt de tijd om te leven, beetje uit te vinden wie je bent, lang in bed te liggen en je staat met een broertje/zusje in je arm en zelfs meubels shoppen kan niet zonder dat de helft van je ouders’ kroost mee moet. Maar ik heb zelf als tiener ook echt veel moeten zorgen (eenoudergezin, veel jonger zusje) dus ben echt bevooroordeeld. Toen die moeder van de Bakcha’s begon over hoe belangrijk ze bijbaantjes vond dacht ik echt: jouw oudste dochter kan jouw hele huishouden runnen en zorgt ervoor dat je ‘s ochtends vroeg op tijd naar je werk kan, dat is een bijbaan op zich. Je kunt ook te jong teveel verantwoordelijkheid moeten dragen. Het lijkt me trouwens ook verschrikkelijk als ouder, maar die hebben ten minste acht keer op rij een bewuste keuze kunnen maken.
Ja haha dat vond ik ook wel vreemd en onhandig.
Pardon? “Dit soort gezinnen” heb ik helemaal niet gezegd? Waar baseer je dit op? Ik vind dit nogal een statement van je, gericht op iets wat er helemaal niet staat of wordt bedoeld. Even rustig lezen zeg…
Dat laatste kind van die Brabo’s is niet gehandicapt toch? Of ik heb na die Junior nog een kind gemist hahahaha
Ik vond het echt grappig dat Priscilla die examenzaal inliep en je overal briefjes zag met ‘stilte’ en zij ‘GOEDEMIDDAG!’
Deze heeft downsyndroom toch? Was ook anders dan andere kinderen van die leeftijd, maar kijk de vlogs niet, heb alleen huis vol gezien
Foto verwijderd want is het niet
Euh nee.
Hij heeft volgens mij wat problemen met longen/ademhalen maar verder niets volgens mij. Gaat gewoon naar een reguliere basisschool, zwemles alles.
Overigens iets heel anders: bizar dat wij dat allemaal over die kinderen weten.
Gewoon een puber.
Ja eens!
Maar oké fijn voor ze dan! Had echt in mn hoofd dat ze dat toen zeiden
Ja klopt. Puberjongens zijn mijn BEC.
Zo ik wil echt al dat lekkere eten van de fam Bakhchra NU (afl. 4 denk ik)