Ik vond het echt grappig dat Priscilla die examenzaal inliep en je overal briefjes zag met ‘stilte’ en zij ‘GOEDEMIDDAG!’
Deze heeft downsyndroom toch? Was ook anders dan andere kinderen van die leeftijd, maar kijk de vlogs niet, heb alleen huis vol gezien
Foto verwijderd want is het niet
Euh nee.
Hij heeft volgens mij wat problemen met longen/ademhalen maar verder niets volgens mij. Gaat gewoon naar een reguliere basisschool, zwemles alles.
Overigens iets heel anders: bizar dat wij dat allemaal over die kinderen weten.
Gewoon een puber.
Ja eens!
Maar oké fijn voor ze dan! Had echt in mn hoofd dat ze dat toen zeiden
Ja klopt. Puberjongens zijn mijn BEC.
Zo ik wil echt al dat lekkere eten van de fam Bakhchra NU (afl. 4 denk ik)
Ik krijg echt error van het woord “speelhalletje”
Haha inderdaad ja en het is gewoon de fucking Monkey Town.
Ja? Dit heeft toch een heel andere strekking dan wat jij over mijn bericht beweerd? Maar never mind
Ik krijg overigens ook echt kriebels dat die man van de fam. Blom een beetje in de stress raakt over wat die kinderen aan moeten en dat hij dat niet weet. Terwijl zijn vrouw het al wel had klaargelegd. Maar hij weet dan ook gewoon niet zo goed wie/wat draagt en ook dat hij zei dat zal dan wel niet zo’n mooie combinatie worden hihaho.
Maat je kleed toch ook jezelf aan…
Volgens mij kreeg 1 kind gewoon een vest aan. Niks eronder zoals een hemd of shirt. Toen dacht ik ook doe je dat zelf ook?
Ja ik ook echt, zo’n ouderwetse rolverdeling vind ik zo vreselijk. Terwijl zij ook gewoon werkt (en volgens mij zelfs bijna ongeveer even veel?), lijkt hij zo hulpeloos als zij er niet is.
Ja inderdaad zo ouderwets. Verder zijn ze best modern en doet die man ook gewoon huishoudelijke taken.
Overigens ook Lucas over de wasmachine hoe dat werkte enzo, maar goed hij deed het wel met veel gezeur.
Nou die bijeenkomst van de familie Bakcha. Zou dat nou echt toegevoegde waarde hebben?
Ja dat was echt rare cringe
Ook toen ze moesten vertellen wat body, mind, soul was en het toen in het Nederlands zeiden, maar er kwam helemaal niks concreets uit.
Vage zooi
O echt die nieuwe stoel tegen die geverfde muur. Schreeuwde echt iets te hard nee.
Jeetje al die klusjes die worden uitgezet en dan €0,25 krijgen. Leer gewoon om elkaar te helpen.
Ja gewoon geld geven om op je broertje te passen vond ik wel ver gaan. Maar bijvoorbeeld bij het schilderen van een schutting vind ik dat wel kunnen. Maar die jongste van ze kunnen ze toch dan veel beter in een box zetten?