Zo blij dat het weer is begonnen! Favoriete programma Alleen veel negatieve reacties op de voice-over maar misschien is dat ook wel gewoon even wennen: Een Huis Vol-kijkers ergeren zich aan nieuwe voice-over: 'Net een clown' | RTL Boulevard | RTL.nl
Huh?! Serieus niet eens gemerkt dat iemand anders dit seizoen de voice-over doetđ€Ż
De eerste seconde kreeg ik gelijk kortsluiting haha! Kan er nog niet aan wennen, terwijl ik hem op de radio best wel chill vindt eigenlijk.
Vind de familie Bakcha nu al leuk haha. Maar irritant, iemand zei in het programma âhij realiseertâŠâ en de ondertiteling is âhij beseftâ pff typ nou maar gewoon wat ze zeggen denk ik dan.
Ja opzich prima cadeau voor hem, denk ik, maar waaaarom moeten die kinderen mee? Niemand wordt daar blij van
Stond er 1 ineens op de kerkbank ofzo, mygod
Grrr die ondertiteling weer, Noor zegt iets over rondjes rijden en er wordt een andere zin van gemaakt, iets met lopen zoeken. Stel ik me aan of?
Ja laat die kinderen gewoon thuis, kan hij lekker genieten van zân moment en zân les. En als ze nou nog stil waren en overal vanaf bleven maar nee tering irritant doen
Hahaha ja ik dacht ook direct laat die kinderen dan thuis, dat is mega saai voor ze. En dan een van die kinderen die ging klimmenâŠ
Die nieuwe familie lijkt mij wel leuk!
Ik vind die oudste 2 op zich best leuk met elkaar (voor pubers) net die voetbal afl gezien
Ik trek vooral die verschrikkelijke stem van de moeder niet, sorry kan je niks aan doen maar niet te doen
Ja dit, en die kinderen ondergaan het allemaal maar zonder echt moeilijk te doen. Die van mij waren de auto niet eens uitgekomen.
Wat ik zo opvallend vind, hoe groter de familie, hoe kleiner het bankstel. Echt van die mini twee persoonsbankjes?
Dan zitten er minder kinderen op de bank wanneer de ouders willen bijkomen misschien
Ik vind het nieuwe gezin heel leuk om te kijken! goede toevoeging
Ja leuke mensen! En ze wonen volgens mij ook heel mooi.
Dat die vader Blom 40 is geworden, mn zwager is nog ouder maar als je die naast elkaar zou zetten. Zou hem nog eerder 50 dan 40 geven.
En dat huisje van Jazz is denk ik een koophuis en als die al zolang in de familie is zou de hypotheek ook vast wel afbetaald zijn. Dan zou Jazz op zn 21 al een afbetaald koophuis hebben. Geen idee of dat zo is hoor! Maar hoe chill.
En love Priscilla, zoân lieve gezellige vrouw.
Hahah ja en ook van ik sla nog liever een vakantie over, zodat we kunnen betalen voor sport.
In aflevering 2 waren er 2 jonge kinderen in bad terwijl die moeder Blom aan het schoonmaken was in een andere ruimte/verdieping.
Ik vind dat echt niet relaxt, ondanks dat het âmaarâ een bad is. Ook daar kunnen nare dingen gebeuren met kleine kinderen wanneer je er niet op tijd bij bent.
Ja sorry dit is niet aardig maar ik vind die moeder zo ziekelijk roekeloos met die jonge kinderen.
Vorig seizoen liepen ze ook gewoon de deur uit, de straat op, het verkeer in. Ze hebben ze totaal niet onder controle, vorig jaar viel er ook eentje bijna van die vuurtoren af die ze per se met het hele gezin wilde bezoeken. Nu weer twee kinderen van 3 samen in bad met ook nog een dreumes op dezelfde verdieping los kruipend terwijl zij een verdieping hoger was. Kan zoveel mis gaan. Ook hoe die kinderen met een kat rondliepen vond ik echt vreemd.
En dan zijn ze dus al een kind verloren. Snap echt niet hoe je nu dan zo bent.
Vind het ook echt heel erg zielig voor Yaël dat ze haar enige zusje kwijt is en nu moet opgroeien met die doodsaaie vader, afgrijselijk schreeuwende moeder en 6 krijsende kleine kutbroertjes. Gun haar echt een beter gezin.
Ja, ben het hier helemaal mee eens!
Leuk seizoen tot nu toe met de verschillende families. En ik vind de oudste dochter van de familie Bakhcha ech precies op de jongere versie van Nienke Plas lijken.
Ja vind ik ook!!
Ik realiseer me nu pas dat die schippersfamilie er niet in zit, zo saai waren ze dus
Weet iemand wat voor vlag de familie blom heeft hangen aan de gevel?
En Tijmen die zonder kijken de straat op sprint en ma maar lachen.