Een huis vol

Hahahhaha ik zie nu pas dat de familie Wildeman in keuken met mozaiek “keuken” heeft geschreven :joy:

11 likes

Gelukkig is de open haard ook gelabeld (helaas wel als openhaard :smiling_face_with_tear:), anders zou je die missen!

7 likes

Hahaha hou echt van deze mensen
Vind die oudste zoon ook leuk, lekker droog

3 likes

Alle afleveringen heb ik inmiddels gekeken.

Wat een leuke toevoeging is de nieuwe familie. Familie Blom mag van mij wel eruit, verschrikkelijk irritante stem van die moeder en die kinderen zijn echt slecht opgevoed. Bij de buddenbrucks was er ook veel chaos maar naar mijn idee wel veel respect en liefde voor elkaar.

3 likes

Ik ben er door dit programma ook achter gekomen dat ik ‘Jozua’ één van de kutste namen allertijden vind.

13 likes

Ik mis de chaos van de Buddenbrucks :broken_heart:

12 likes

Vooral rob met zn cappuccino op de meest onmogelijke momenten

23 likes

Ik verbaas me iedere keer weer over dit gezin… Ontzettend in de here en je als ouder laten aanspreken met ‘u’, maar wel compleet losgeslagen, ongemanierde kinderen hebben. Ik vind het echt extreem bij dit gezin (en vanuit m’n werk heb ik heel wat gezinnen meegemaakt) :see_no_evil:.

14 likes

Twiggy altijd met die lieve briefjes :face_holding_back_tears: En Kik is ook zo’n lieffie. Nieuwe gezin is ook echt heel leuk en gaan leuk met elkaar om. Superlieve ouders ook.

Ik vond het erg grappig dat die Gerdien met pen haar telefoonnummer op de arm van Jozua kalkte bij die speeltuin :rofl: Dat kind doet niets anders dan weglopen de hele tijd. Gerdien heeft een vreselijke stem maar ik kan de stem van Priscilla ook niet goed hebben en dat gegiechel de hele tijd pff.

7 likes

Bij die familie Blom zie je ze ook elke keer dat ze altijd met zijn allen gaan doen. Terwijl je bij de andere families dan ziet dat de ene ouder bijvoorbeeld thuis blijft met jongere kinderen.
Ik loop nog een beetje achter, maar dan ook met dat voetballen van Yael en Thijmen. Doe dan dat er 1 ouder mee gaat en die kan blijven kijken, zo krijgen zij samen ook de aandacht voor dat moment.
En nu moesten ze halverwege weg, omdat die kinderen het niet vol hielden.

Die opa van de familie Blom vind ik echt grappig. Zo droog :joy:

3 likes

Ho ho, het is Yaél. Maar je spreekt het uit als JAel. :joy:

6 likes

Ja dit vind ik zoiets doms.

6 likes

Stel je voor dat je denkt dat het de wc zit, staat er ineens iemand in je open haard te zeiken

3 likes

Wat is Thijmen van de fam Blom een slome zeg jezus

Ik ben vanmiddag de afleveringen aan het kijken. En ik vind de gezinnen allemaal mooi en leuk om te zien allemaal op hun eigen manier.

En ik mis de buddenbruckjes ook wel.

3 likes

Haha ja ik vind priscilliano ook leuk, grappig kind. Ook leuk dat de oudste dit seizoen meer in beeld komt, vind hem heel vriendelijk en relaxed overkomen.

8 likes

Nou de cudoghammetjes kunnen er ook wat van, ik was echt mensen gaan slaan als ik Jazz was tijdens de verhuizing toen z’n ouders met drie kleine kinderen die alleen maar in de weg lopen aankwamen.

Blijf gewoon met één ff thuis met die drie kleintjes en neem de oudere kinderen die daadwerkelijk kunnen helpen mee.

8 likes

Ja ik trek Iven echt niet, maar goed (sorry) ik heb sowieso moeite met van die enorm joviale Amsterdammers. Ook zo schreeuwend op dat zebrapad, hou gewoon je bijdehante bek :sob::sob:

Vind die oudste kinderen idd ook over komen of ze wel ff klaar zijn met hem, ook toen ie zo kkirritant ging doen tijdens die proefles van Kik. Het gaat niet aaaaaaaaltijd om hem, maar dat vind hij moeilijk ofzo.

9 likes

Ik denk dat ze ook echt vermoeid zijn. Hoe gezellig sommige gezinnen er ook uit zien, ik heb nog nooit een seizoen gezien wat overtuigend zien dat het een goed idee is om zoveel kinderen te willen.

4 likes

Vraag me af of de allerjongsten van deze gezinnen, zeker nakomertjes zoals nu bij die Rotterdammers, ook extra dat jongstekindsyndroom krijgen. Zeker als de rest langzaam uit huis gaat en de ouders dat lege nest heel moeilijk vinden.

Bij die OG Amsterdammers, Deijs, en bij dat Brabantste gezin met bakkerij, Nagelkerke, was dat heel erg zo maar die hadden ook allebei een gehandicapt kind als laatste dus dat helpt dan ook niet mee. Wel hogere kansen ook natuurlijk met zo’n nakomer, hoop dat die rotterdammers dat niet ook krijgen.

1 like