Ik krijg echt error van het woord “speelhalletje”
Haha inderdaad ja en het is gewoon de fucking Monkey Town.
Ja? Dit heeft toch een heel andere strekking dan wat jij over mijn bericht beweerd? Maar never mind
Ik krijg overigens ook echt kriebels dat die man van de fam. Blom een beetje in de stress raakt over wat die kinderen aan moeten en dat hij dat niet weet. Terwijl zijn vrouw het al wel had klaargelegd. Maar hij weet dan ook gewoon niet zo goed wie/wat draagt en ook dat hij zei dat zal dan wel niet zo’n mooie combinatie worden hihaho.
Maat je kleed toch ook jezelf aan…
Volgens mij kreeg 1 kind gewoon een vest aan. Niks eronder zoals een hemd of shirt. Toen dacht ik ook doe je dat zelf ook?
Ja ik ook echt, zo’n ouderwetse rolverdeling vind ik zo vreselijk. Terwijl zij ook gewoon werkt (en volgens mij zelfs bijna ongeveer even veel?), lijkt hij zo hulpeloos als zij er niet is.
Ja inderdaad zo ouderwets. Verder zijn ze best modern en doet die man ook gewoon huishoudelijke taken.
Overigens ook Lucas over de wasmachine hoe dat werkte enzo, maar goed hij deed het wel met veel gezeur.
Nou die bijeenkomst van de familie Bakcha. Zou dat nou echt toegevoegde waarde hebben?
Ja dat was echt rare cringe
Ook toen ze moesten vertellen wat body, mind, soul was en het toen in het Nederlands zeiden, maar er kwam helemaal niks concreets uit.
Vage zooi
O echt die nieuwe stoel tegen die geverfde muur. Schreeuwde echt iets te hard nee.
Jeetje al die klusjes die worden uitgezet en dan €0,25 krijgen. Leer gewoon om elkaar te helpen.
Ja gewoon geld geven om op je broertje te passen vond ik wel ver gaan. Maar bijvoorbeeld bij het schilderen van een schutting vind ik dat wel kunnen. Maar die jongste van ze kunnen ze toch dan veel beter in een box zetten?
Zou Tijmen gewoon brak geweest zijn en ik ging helemaal stuk om de “spacecake” van Oos, dit zouden m’n partner en ik ook kunnen doen/zeggen
Vond het maar zo weinig afleveringen? Dacht dat het de vorige keer veel langer duurde
Toen hij niet uit bed kon komen? Denk niet dat hij al drinkt hoor kind is 14
Ja, dat schilderen van de schutting snap ik wel inderdaad. Maar dat van als je 5 min op je broertje past dan krijg je €0,25.
Het is ook echt een contrast met die andere gezinnen. Daar hoort het er gewoon bij en lijkt het ook dat de oudere kinderen het niet erg vinden om te doen.
Wat heerlijk dat al die grote broers, op hun eigen manier, zo goed op Giovanna willen passen
Ik denk omdat het een nummer uit Shrek is! En ze hun ouders in Shrek stijl gingen schminken
De blom jochies, ik kan ze maar niet betrappen op een lieve of warme interactie. Of leuk gedrag. (baby is wel lief, maar nu ik hem zag met dat kuifje in zijn haar vrees ik dat hij ook gewoon net als zijn broers zal worden of zal gemaakt worden tot zo’n versie).
Ik schrijf dit omdat ik niet snap hoe dit zo komt. Zelfs de buddenbruck bende was lief en aandoenlijk op momenten. Ook lijken de ouders best normaal. Dochter is een schat. Hoe kan dit???
Top voorbeeld was oudste broer die zijn vriendjes laat wachten en daardoor iedereen te laat komt voor school. En blijkbaar gebeurd dit vaker, zonder schaamte. Dat de ouders dit gewoon accepteren en niet serieus aanpakken zegt dan ook wel weer wat over hun…
En nu over naar; wilde tollebeek tijden
Wat zien ze er jong en goed uit, bijna normaal.
Wow en wat lijkt Harrie op z’n vader!