Een huis vol

Ik denk ook wel dat je er veel van leert, maar ik vraag me wel af of het de dingen zijn waarvan je wilt dat jongeren ze binnenshuis leren. Het is echt de tijd om te leven, beetje uit te vinden wie je bent, lang in bed te liggen en je staat met een broertje/zusje in je arm en zelfs meubels shoppen kan niet zonder dat de helft van je ouders’ kroost mee moet. Maar ik heb zelf als tiener ook echt veel moeten zorgen (eenoudergezin, veel jonger zusje) dus ben echt bevooroordeeld. Toen die moeder van de Bakcha’s begon over hoe belangrijk ze bijbaantjes vond dacht ik echt: jouw oudste dochter kan jouw hele huishouden runnen en zorgt ervoor dat je ‘s ochtends vroeg op tijd naar je werk kan, dat is een bijbaan op zich. Je kunt ook te jong teveel verantwoordelijkheid moeten dragen. Het lijkt me trouwens ook verschrikkelijk als ouder, maar die hebben ten minste acht keer op rij een bewuste keuze kunnen maken.

24 likes

Ja haha dat vond ik ook wel vreemd en onhandig.

4 likes

Pardon? “Dit soort gezinnen” heb ik helemaal niet gezegd? Waar baseer je dit op? :face_with_raised_eyebrow: Ik vind dit nogal een statement van je, gericht op iets wat er helemaal niet staat of wordt bedoeld. Even rustig lezen zeg…

3 likes

Dat laatste kind van die Brabo’s is niet gehandicapt toch? Of ik heb na die Junior nog een kind gemist hahahaha

2 likes

Ik vond het echt grappig dat Priscilla die examenzaal inliep en je overal briefjes zag met ‘stilte’ en zij ‘GOEDEMIDDAG!’ :joy:

9 likes

Deze heeft downsyndroom toch? Was ook anders dan andere kinderen van die leeftijd, maar kijk de vlogs niet, heb alleen huis vol gezien

Foto verwijderd want is het niet

1 like

Euh nee.

1 like

Hij heeft volgens mij wat problemen met longen/ademhalen maar verder niets volgens mij. Gaat gewoon naar een reguliere basisschool, zwemles alles.

Overigens iets heel anders: bizar dat wij dat allemaal over die kinderen weten.

2 likes

Gewoon een puber.

7 likes

Ja eens!

Maar oké fijn voor ze dan! Had echt in mn hoofd dat ze dat toen zeiden

1 like

Ja klopt. Puberjongens zijn mijn BEC.

2 likes

Zo ik wil echt al dat lekkere eten van de fam Bakhchra NU (afl. 4 denk ik)

2 likes

Ik krijg echt error van het woord “speelhalletje”

12 likes

Haha inderdaad ja en het is gewoon de fucking Monkey Town.

1 like

Ja? Dit heeft toch een heel andere strekking dan wat jij over mijn bericht beweerd? Maar never mind :roll_eyes:

Ik krijg overigens ook echt kriebels dat die man van de fam. Blom een beetje in de stress raakt over wat die kinderen aan moeten en dat hij dat niet weet. Terwijl zijn vrouw het al wel had klaargelegd. Maar hij weet dan ook gewoon niet zo goed wie/wat draagt en ook dat hij zei dat zal dan wel niet zo’n mooie combinatie worden hihaho.
Maat je kleed toch ook jezelf aan…

6 likes

Volgens mij kreeg 1 kind gewoon een vest aan. Niks eronder zoals een hemd of shirt. Toen dacht ik ook doe je dat zelf ook?:rofl:

2 likes

Ja ik ook echt, zo’n ouderwetse rolverdeling vind ik zo vreselijk. Terwijl zij ook gewoon werkt (en volgens mij zelfs bijna ongeveer even veel?), lijkt hij zo hulpeloos als zij er niet is.

2 likes

Ja inderdaad zo ouderwets. Verder zijn ze best modern en doet die man ook gewoon huishoudelijke taken.

Overigens ook Lucas over de wasmachine hoe dat werkte enzo, maar goed hij deed het wel met veel gezeur.

1 like

Nou die bijeenkomst van de familie Bakcha. Zou dat nou echt toegevoegde waarde hebben?

1 like