Een huis vol

Ze gaat haar naam veranderen van Gerdien naar Gerdine

1 like

Zo lief Lois en Pixie als oppas tijdens Milkshake :two_hearts: ik vind dit zo’n leuk programma maar dat zeg ik wel vaker denk ik

7 likes

Ja en zo schattig dat ze dan ook helemaal artisjok gaan koken haha.

7 likes

Ik vind ze juist best wel supportive naar elkaar en lijkt op een beetje gezonde onderlinge strijd :sweat_smile:

3 likes

Priscilla die haar naam vreselijk vindt maar haar kind dan Prisciliano noemt :joy:

17 likes

Ik zou echt wel een Priscilla in mijn leven willen, vind ze zo lief met zijn allen

8 likes

Kunnen jullie ook al voorruit kijken zonder npo plus? Normaal kon dat toch niet? Ik zat opeens al afleveringen van volgende week te kijken haha

4 likes

Hahahaha ja omg, love haar maar ik dacht ben je nu serieus joh koekoek

Dat geklus en gesjouw altijd met een groot gezin zou me zo enorm tegen gaan staan he. Vreet toch al je energie op.

1 like

Jawel, heb altijd hele seizoen in een weekend gebinged

3 likes

Ohh wist ik niet! Nou wel heel chill

3 likes

“Gerdien of Gerdine allebei lelijk”
Leuk kinderen :joy:

11 likes

De wildemannetjes hebben een kindje erbij, Ze heet Billie-Jean

9 likes

Lief :heart:

2 likes

Familie Blom verwachten hun 9e kind.

https://www.rtl.nl/boulevard/entertainment/artikel/5498006/familie-blom-een-huis-vol-gerdine-zwanger-negende-kind

2 likes

Zullen die pubers leuk vinden :joy:. Vooral die jongen.

Wow, dat is een verrassing. Ik dacht dat ze in de afleveringen had gezegd dat het qua leeftijd wel een beetje klaar was. En idd die pubers hadden ook al een keer een reactie: toch geenn baby he??! :rofl:

2 likes

Kunnen ze dat orgel weer verplaatsen :rofl:

11 likes

Die gaat al bijna het huis uit

2 likes

Maar ze zei toen ook dat ze wel zouden zien of het ze nog gegeven was of iets dergelijks. Dus blijkbaar is dit hoe God het voor ze heeft bedacht.

4 likes

Hoe kut als dit wéér een jongen is.

6 likes