Dit gaat toch niet over Lukas? Over de vader van de andere kinderen.
Staat dat het over haar man lukas gaat meteen in eerste gedeelte
Maar daarna staat ie in haar embedded insta bericht saucijzenbroodjes te maken dus gok dat de journalist weer eens lui is geweest.
De auteur van het artikel kan niet lezen
Als je op haar insta kijkt, zie je inderdaad dat het over de vader van een deel van de kinderen gaat en niet over Lucas. Daar kon de auteur namelijk ook al niet lezen, want ze schrijft z’n naam zelf met een C.
Of haar ex heet Lukas met een K, maar dat lijkt me sterk
Lukas is toch ook vader van de kinderen. Van 3 ervan ofzo.
Ze zeggen zelf lukas en lucas
Oh nou het gaat dus niet over lukas
Nederlanders kunnen echt steeds slechter lezen.
Luc/kas heeft in ieder geval lekker saucijsjes gebakken, dus die is thuis.
Luckas
Maar die hond is te logeren zolang Luckas ziek is? En diezelfde Luckas staat nu broodjes te bakken? Zoveel vragen.
Artikel staat er niet meer.
Haha zelf zijn ze er ook nog niet helemaal uit hoe je het schrijft, aan de bio te zien
Ooh nvm was al gezegd
Nee ik zie het nu ook. Ik had ook niet goed gelezen en dacht dat het over de vader ging die te zien is in de serie maar het gaat dus over de ex-man en vader van de oudste kinderen.
Ik heb net een high tea gedaan bij de bakkerij van de Nagelkerkjes in Oudenbosch. Was heerlijk, aanrader!
Er staat weer een nieuw seizoen op NPO Plus!
Helemaal niet in de gaten gehad dat het er nu al weer is, genietennnnn
Edit: huh, de afleveringen zijn nu 25 min en 20 afleveringen ipv 10.
Ze zijn ingekort ivm de tv planning daarom meer afleveringen maar wel kortere.
Jammer dat die schreeuwvrouw er nog steeds in zit
Ik vind Prisciliano echt aandoenlijk met z’n camera haha
Ik vind die Maarten zoooo’n slappe zak. En Iven wordt ook seizoen irritanter zeg, haha. Die vakantie van hun omg wat een gestress. Wel respect dat ze het gewoon doen, met al die kinderen in de trein
De vader van die blommetjes toch? Zegt al genoeg dat ik dacht wie is Maarten
Ja staat echt vaak gewoon maar dom te lachen, de enige man die dat mag doen is Rob buddenbrucj, terwijl hij een cappuccino vast heeft