Een huis vol

Ja dat was echt rare cringe

Ook toen ze moesten vertellen wat body, mind, soul was en het toen in het Nederlands zeiden, maar er kwam helemaal niks concreets uit.

4 likes

Vage zooi

O echt die nieuwe stoel tegen die geverfde muur. Schreeuwde echt iets te hard nee.

2 likes

Jeetje al die klusjes die worden uitgezet en dan €0,25 krijgen. Leer gewoon om elkaar te helpen.

5 likes

Ja gewoon geld geven om op je broertje te passen vond ik wel ver gaan. Maar bijvoorbeeld bij het schilderen van een schutting vind ik dat wel kunnen. Maar die jongste van ze kunnen ze toch dan veel beter in een box zetten?

3 likes

Zou Tijmen gewoon brak geweest zijn :joy: en ik ging helemaal stuk om de ā€œspacecakeā€ van Oos, dit zouden m’n partner en ik ook kunnen doen/zeggen :joy:

1 like

Vond het maar zo weinig afleveringen? Dacht dat het de vorige keer veel langer duurde

1 like

Toen hij niet uit bed kon komen? Denk niet dat hij al drinkt hoor kind is 14

3 likes

Ja, dat schilderen van de schutting snap ik wel inderdaad. Maar dat van als je 5 min op je broertje past dan krijg je €0,25.
Het is ook echt een contrast met die andere gezinnen. Daar hoort het er gewoon bij en lijkt het ook dat de oudere kinderen het niet erg vinden om te doen.

3 likes

Wat heerlijk dat al die grote broers, op hun eigen manier, zo goed op Giovanna willen passen

2 likes

Ik denk omdat het een nummer uit Shrek is! En ze hun ouders in Shrek stijl gingen schminken

2 likes

De blom jochies, ik kan ze maar niet betrappen op een lieve of warme interactie. Of leuk gedrag. (baby is wel lief, maar nu ik hem zag met dat kuifje in zijn haar vrees ik dat hij ook gewoon net als zijn broers zal worden of zal gemaakt worden tot zo’n versie).

Ik schrijf dit omdat ik niet snap hoe dit zo komt. Zelfs de buddenbruck bende was lief en aandoenlijk op momenten. Ook lijken de ouders best normaal. Dochter is een schat. Hoe kan dit???

Top voorbeeld was oudste broer die zijn vriendjes laat wachten en daardoor iedereen te laat komt voor school. En blijkbaar gebeurd dit vaker, zonder schaamte. Dat de ouders dit gewoon accepteren en niet serieus aanpakken zegt dan ook wel weer wat over hun…

En nu over naar; wilde tollebeek tijden

Wat zien ze er jong en goed uit, bijna normaal.

10 likes

Wow en wat lijkt Harrie op z’n vader!

9 likes

Heh? Want dat zijn ze niet?

1 like

Hm vind je dat onze moe en va onder normaal/gemiddelde Nederlander vallen? Ik bedoel vooral dat Janneke daar uit ziet alsof ze zo lekker met de heupen op de dansvloer gaat op Madonna. En dat idee past nu totaal niet bij Janneke nu. Of dat ze zo samen naar een gabber feestje gaan.

@Pythagoras ja gewoon een kopie, grappig om te zien.

2 likes

Ik ben ergens benieuwd naar jouw definitie van een ā€˜normale, gemiddelde Nederlander’ maar ik wil het niet weten eigenlijk

6 likes

Dat is een oude foto van ze

1 like

Ahh wat sneu die examen uitslagen

Mijn idee van een gemiddelde Nederlander is zeker niet de familie Jellies nee. Waar het normaal is dat een 16 jarige stopt met school, waar moe en de kinderen va gehoorzaam naar Spanje volgen ook al willen ze het allemaal niet, waar de jongen de ā€˜mannenklusjes’ moet doen… Is dit echt het gemiddelde volgens jou dan???

2 likes

Bij de nieuwe familie: Havo eindexamen falen, heel jaar overdoen, dan weer falen, en dan voor Engels in je herkansing, na een intensieve training, alsog amper een 4 halen.

Dan is Havo toch gewoon iets te hoog ingezet of niet? Lijkt me echt superkut voor je zelfvertrouwen ook dit.

En vond het ook raar dat ze allemaal zo trots waren op Kik bij de cudoghams, is al 18 nog geen havo diploma, ze zeiden allemaal ja hij heeft er helemaal niets voor gedaan. Waarom zou je dat vieren?

11 likes

Kreeg bij de nieuwe familie niet heel erg het gevoel alsof er superveel ruimte is voor ā€˜falen’. De beste zijn in voetbal, pa die zo vaak benoemd hoe goed zijn kinderen het (moeten) doen, hoe knap ze zijn. De live love law of attraction posters. Maar kan me er ook mega op verkijken, je krijgt maar zo weinig mee.

11 likes