Ja die idd, kan zogenaamd niks zonder z’n vrouw, houdt haar overal verantwoordelijk voor. Als er iets mis gaat is het gelijk “Gerdieeeen” en zijn kinderen luisteren ook totaal niet naar hem. Staat een beetje langs de zijlijn te grinniken. Bij Rob wekt dat mijn irritatie dan weer totaal niet op inderdaad haha
Jaa maar ook echt zo’n slungel die Indd zelf niks kan bedenken. Gerdien moest toch een keer de outfits van de kleine kinderen tot aan de sokken toe klaarleggen toen zij er een paar dagen niet was? “Nee want ik weet echt niet waar dat allemaal ligt”
Uhhh bedoelen jullie Gerdine??? (Of kijken jullie niet vooruit)
Werd btw wel gezegd dat de kinderen beter naar vader zouden luisteren?
Nee nog niet vooruit gekeken, wat dan?
Ja pa zal off-camera dan niet zo lafjes zijn hahah daar verdenk ik bijna alle gezinnen wel van hoor
Behalve toch weer de BB’s, waarbij die ma gewoon “ik knoop je op aan de hoogste boom” naar de kids riep😅
Ik vind de keuken van familie wildeman echt leuk maar ik vermoed dat ik een van de weinige ben die dat denkt hahaha. Leuk om dat zoontje met zijn carspot hobby te zien, origineel.
De onderlinge competitie tussen de bakhchka dochters zou ik echt niet aan kunnen. Gaat niet alleen over het voetbal maar ook uiterlijk.
aflevering 8
Vader blom die zijn orgel op de kamer van de oudste zoon zet en blijkbaar iedere ochtend op dat ding zit te spelen vind ik echt niet kunnen
Die waarin het woord ‘keuken’ met mozaïek staat, hebben wij het over dezelfde keuken? ik kannie meer met die keuken hahahah
Ik vind de familie Wildeman echt het leuks om te kijken, volgens mij hebben zij het zo gezellig samen en iedereen mag zichzelf zijn en Priscilla lijkt me zo’n lieve moeder. En die keuken is lelijk maar love it haha
Tegenover de haard waar op staat dat het een openhaard is
Ze gaat haar naam veranderen van Gerdien naar Gerdine
Zo lief Lois en Pixie als oppas tijdens Milkshake ik vind dit zo’n leuk programma maar dat zeg ik wel vaker denk ik
Ja en zo schattig dat ze dan ook helemaal artisjok gaan koken haha.
Ik vind ze juist best wel supportive naar elkaar en lijkt op een beetje gezonde onderlinge strijd
Priscilla die haar naam vreselijk vindt maar haar kind dan Prisciliano noemt
Ik zou echt wel een Priscilla in mijn leven willen, vind ze zo lief met zijn allen
Kunnen jullie ook al voorruit kijken zonder npo plus? Normaal kon dat toch niet? Ik zat opeens al afleveringen van volgende week te kijken haha
Hahahaha ja omg, love haar maar ik dacht ben je nu serieus joh koekoek
Dat geklus en gesjouw altijd met een groot gezin zou me zo enorm tegen gaan staan he. Vreet toch al je energie op.
Jawel, heb altijd hele seizoen in een weekend gebinged
Ohh wist ik niet! Nou wel heel chill
“Gerdien of Gerdine allebei lelijk”
Leuk kinderen
De wildemannetjes hebben een kindje erbij, Ze heet Billie-Jean