Een huis vol

Lief :heart:

2 likes

Familie Blom verwachten hun 9e kind.

https://www.rtl.nl/boulevard/entertainment/artikel/5498006/familie-blom-een-huis-vol-gerdine-zwanger-negende-kind

2 likes

Zullen die pubers leuk vinden :joy:. Vooral die jongen.

Wow, dat is een verrassing. Ik dacht dat ze in de afleveringen had gezegd dat het qua leeftijd wel een beetje klaar was. En idd die pubers hadden ook al een keer een reactie: toch geenn baby he??! :rofl:

2 likes

Kunnen ze dat orgel weer verplaatsen :rofl:

11 likes

Die gaat al bijna het huis uit

2 likes

Maar ze zei toen ook dat ze wel zouden zien of het ze nog gegeven was of iets dergelijks. Dus blijkbaar is dit hoe God het voor ze heeft bedacht.

4 likes

Hoe kut als dit wéér een jongen is.

6 likes

Is hij niet nog maar 14? Dan zal het toch minimaal nog 4 jaar duren

1 like

Ik snap eerlijk gezegd echt niet wat een negende kind nog toevoegt aan je gezin of leven :exploding_head: Terwijl in dat afgelopen seizoen ook al een thema was dat een paar van die kinderen eigenlijk te weinig aandacht kregen

6 likes

Ik denk niet dat zij echt zo bewust nadenken over wel of geen 9e kind, maar gewoon kijken wat er gebeurt.

2 likes

Toen die kleintjes zo vertelden aan hun vader dat ze echt aandacht tekort hebben en het jammer vinden enz dacht ik aan de reactie van vader te zien dat hij er van schrok ofzo en dat het aan het denken zou zetten… maar nee dus

6 likes

Dit denk ik ook. Vraag mij wel af of zij ook echt zo doorgaan totdat zij in de overgang komt?

1 like

Ik denk het wel eigenlijk.

1 like

Ik denk dit ook, ze gebruiken geen anticonceptie denk ik ‘want god bepaalt’

Ik heb vooral medelijden met Yael. Lijkt me echt kut voor haar om in dat gezin te leven.

1 like

Ik zie nu toevallig dat het tweede seizoen van Een huis vol emigreert vanaf vandaag al te streamen is via NPO start.
Vanaf 21 maart op tv :smiley:

9 likes

Ik ben nu bij aflevering 3 maar erger me nu al aan de houding van die vader van dat nieuwe gezin. Kan niks, vindt alles niet leuk, klaagt steeds.

1 like

Dat nieuwe gezin heeft maar 5 kinderen! Wat is er gebeurd met de seizoenen dat er 10 of 11 kinderen waren joh, die complete chaos is juist wat ik wil zien :sweat_smile:

4 likes

De baumgards met 13!!!

Ik vind onder de 10 ook niet tv waardig idd, oprotten met de Cudoghams, die hebben er maar 7!!! Waarvan praktisch gezien maar 3 kleine kinderen en de rest zorgt voor zichzelf.

3 likes