Een huis vol

Ik denk dit ook, ze gebruiken geen anticonceptie denk ik ‘want god bepaalt’

Ik heb vooral medelijden met Yael. Lijkt me echt kut voor haar om in dat gezin te leven.

1 like

Ik zie nu toevallig dat het tweede seizoen van Een huis vol emigreert vanaf vandaag al te streamen is via NPO start.
Vanaf 21 maart op tv :smiley:

9 likes

Ik ben nu bij aflevering 3 maar erger me nu al aan de houding van die vader van dat nieuwe gezin. Kan niks, vindt alles niet leuk, klaagt steeds.

1 like

Dat nieuwe gezin heeft maar 5 kinderen! Wat is er gebeurd met de seizoenen dat er 10 of 11 kinderen waren joh, die complete chaos is juist wat ik wil zien :sweat_smile:

4 likes

De baumgards met 13!!!

Ik vind onder de 10 ook niet tv waardig idd, oprotten met de Cudoghams, die hebben er maar 7!!! Waarvan praktisch gezien maar 3 kleine kinderen en de rest zorgt voor zichzelf.

3 likes

Moet even wennen aan die nieuwe voice-over. Maar ik ben begonnen met bingen!

2 likes

ojaaa mijn god dat is echt ziek veel eigenlijk

3 likes

Ik kon er niet op komen aan wie die pa mij deed denken maar nu weet ik het

Bram van B&b vol liefde

10 likes

Oh ik ben net begonnen maar irriteer me al na een halfuur aan dat nieuwe gezin; wat een slonzen & die kinderen zo op de auto klimmen etc. En de Kraantjes vind ik ook niet zo leuk om te kijken. Helaas.

2 likes

Ja ik ben ook wel teleurgesteld haha… Heb de Kraantjes eigenlijk nooit echt leuk gevonden, met die gestreste moeder.
Nieuwe familie is inderdaad echt een zooitje ongeregeld.
Ik mis de OG buddenbruckjes :sweat_smile:

2 likes

Ik vind de moeder van de kraantjes dit seizoen wel een heel stuk chiller overkomen dan de vorige jaren. En minder emotioneel.

3 likes

Ja ik snap dat die vrouw zo is met zo’n vent in huis

12 likes

Dat accent van dat nieuwe gezin is echt niet om aan te horen :weary:

2 likes

En what about zoon Kraan (Quinten)
Vind dat zo’n betweterig ventje :sweat_smile:

4 likes

Ja echt een typische handhaver

26 likes

Bij de britse variant (britain’s biggest families) is een gezin met 21 kinderen, en die vrouw is alsnog maar 43 oid?? Te kijken op youtube, via origin.

1 like

Mijn vriend zei gister dat de moeder van het nieuwe gezin, Melissa, wat weg heeft van Jennie van de Jelies en nu kan ik het niet meer niet zien :joy:

11 likes

Ik vind dat nieuwe gezin echt geen zak aan om te volgen. En Quinten gedraagt zich als een 50 jarige vent. En pff op je 20e samenwonen in een caravan en telkens je puberzusje hebben ronghangen.

10 likes

Maar is er niet iets aan de hand met die jongen?