Niet dat ik weet? Hij is iig wel volledig gedraaid van een chagrijnige puber naar een belerend ventje. Vind stan altijd zo’n lief kind. Ben altijd een beetje bang dat ie een soort vergeten wordt. En vind marlynn ook altijd leuk overkomen.
En dat restaurant, ik snap niet dat ze in al die maanden niet op z’n minst een kookcursus hebben gevolgd. Of naja misschien hebben ze dat wel gedaan maar daar lijkt het niet op. Hoezo ga je op een bord friet ook een lading rucola er naast pleuren. Wat een combinatie
Ja echt. Vind ik bij die oudere zus ook: op zo’n jonge leeftijd mee immigreren met je ouders en direct helemaal samenleven in een kleine bubbel.
Ik weet niet of je dit bedoelt, maar als ik me het goed herinner van een eerder seizoen, werd er gezegd dat hij ADHD heeft.
Haha nee ik dacht echt verstandelijk beperkt ofzo.
Die vader van dat nieuwe gezin geeft me Ruinerwold-vader vibes met zijn verhaaltjes en regels en vernietigen/ontsnappen-woorden.
Hahaha ja helemaal mee eens. Je zou niet denken dat hij 20 is
Ik herken me 1000% in Quinten en zijn werkschema, met kleuren en al, waar hij maanden over heeft nagedacht.
Pfff dat huis in Spanje lijkt mij echt een nachtmerrie. Waarom koop je een huis met allemaal problemen. En zag in een voorstuk dat ze misschien het niet rond konden krijgen en van bnb naar BnB reizen? Fijn voor die kinderen…
Apart gezin ook.
Gaan Quinten en die meid in die caravan wonen?! Hoe kut.
Ik vind het om die reden ook helemaal geen leuk gezin, als ik Ik vertrek wil kijken zet ik dat wel op… Hoop dat het niet te veel over dat proces gaat allemaal
Ja, ik dacht ook gelijk aan Ik vertrek inderdaad.
Ik krijg ‘legt ooit zijn hele familie om’ vibes van die vader. Denk dat hij heel naar is als niet alles gaat zoals hij graag wil.
Ik ben vooral verbaasd over de verhalen die hij vertelt als hij zijn kinderen in bed legt. Dood, vernietigen, wtd
Ja!! Ik heb nog maar 1 aflevering gekeken lol maar vond het daarbij ook. Hij reageert daar op een gegeven moment ook heel raar als dat kind het raam open doet, alsof hij een impuls probeert te onderdrukken of zo
Ja hij praat echt alsof hij voorgeprogrammeerd is
Hij vertelt ook debiele verhalen aan die kinderen voor het slapen, duidelijk gewoon wat ie zelf leuk vindt, want waarom praat je over zombies tegen een 2 jarig kind?
En dat ie z’n vrouw met baby, peuter en 3 kinderen in een caravan laat slapen en dan zelf opscheppen over hoe hij lekker stervis in een tweepersoonsbed ligt met pizza en films. Insane. Ik had m levend gevild.
Ivan is ook net een klein kind wat betreft eten met die oesterzwammen
Of dat zij een muur gaat verven en hij op de kinderen zou letten.
Uiteindelijk mogen de kinderen meehelpen en dat gaat natuurlijk mis. Baby verf in z’n mond.
“Melis, help even, baby heeft verf in z’n mond”. Terwijl zij druk bezig is met verven.
Gast. Onderneem zelf eens wat.
En de aflevering erna:
Hij gaat wandelen met z’n kinderen op een berg.
“En denk erom hè, je mag niet van een berg af vallen en dood gaan, want dan krijg je straf”.
Ik ging op die campingsite van de kraantjes kijken en er stond menukaart, maar die opent niet. Haha slaat ook nergens op dat ik daar benieuwd naar ben want het is niet dat je van een campingrestaurant nou haute cuisine moet verwachten. Ik heb wel het idee dat Linda wat beter in haar vel zit dan toen ze nog in Nederland woonden.
Lol oké impopulaire mening blijkbaar maar ik vond het nieuwe gezin wel heel leuk
Schattige kinderen en heb vooral veel bewondering voor hoe Melissa het allemaal deed (vaak ook in haar eentje) en zo droog dat die kinderen hun vader steevast Pim noemen
Die is er ook bij de reguliere seizoenen, is Wijnand van 3FM!