Hoeven die verleg kinderen niet naar school ofzo?
In Spanje is de leerplicht pas vanaf zes, en het is ook een deel zomervakantie toch?
Melissa doet wel echt veel in het huis. Aan die man heb je niet zoveel
Als Marlynn ooit uit elkaar gaat met Arie, gaat Ivan zeker met Arie mee. Hij is alleen positief over hem hahah
Ik vind die nieuwe man toch echt raar wel hoor; ook gewoon bij zijn ouders slapen omdat hij geen zin heeft om te kamperen, maar zijn vrouw met 5 kinderen daar laten aanmodderen en zelf pizza bestellen & chillen.
Ik heb het idee dat die vader misschien iets autistisch is. Ik herken veel dingen tenminste vanuit mijn omgeving. Vooral het niet kunnen aansluiten op de belevingswereld van de kinderen en dus veel te moeilijke/rare verhalen vertellen bijvoorbeeld
Maar ook bizar dat die vrouw er zo achteraan hobbelt terwijl deze verhuizing echt op alle fronten een slecht idee is. En dan net als de Jelies er ter plekke achterkomen dat de boodschappen helemaal niet goedkoper zijn daar, hoe dan hahaha
De vader heeft het wel netjes gemeld bij de kassa en gevraagd of ze het konden opruimen. Vgm ook betaald ervoor toch?
Ja, maar het werd zo gemeld bij die kassa van ‘ja kan gebeuren, hij rolde eraf’ ipv dat je er ff iets van zegt tegen je kind, dat ie er gewoon niet aan moet zitten.
Ik zie op tiktok dat de baumgards een 14e baby krijgen??? Dit is toch een grap neem ik aan
Neem aan één van de kinderen, de oudsten zijn 30+ en samantha is wel 55+ inmiddels.
Het zou gaan over de moeder, het lijkt me zooo onwaarschijnlijk
Sorry deze man laat zijn vrouw met VIJF kinderen waaronder een baby en peuter ZES WEKEN LANG alleen in Spanje achter ???
Zij moet voor 5 kinderen zorgen, in een huis met een zwembad en geen van de kinderen kan zwemmen, school regelen, het huis regelen, de verhuizing van b&b naar het huis doen, alleen een caravan koppelen op een berg, daar aangekomen moet zij alle klusjes doen want hij kan niks.
Echt wtf, ik vind haar een leuke vrouw maar ze wordt echt belachelijk behandeld.
Echt hè, val ook van de ene in de andere verbazing.
En dan die keer dat hij dan ontbijt zou regelen, oh even vergeten ![]()
Respect al voor haar met 5 (vervelende) kinderen vliegen. Laat staan alleen zijn met alle 5 in Spanje voor 6 weken 🫠 Ze komt wel over dat ze alles maar laat gebeuren (als in hij zorgt voor het inkomen dus ik moet wel)
Ik zag dit filmpje net ook en die dochter zei dat hun moeder zwanger is. Inmiddels 54!
Tis binnen twee weken 1 april
Het is toch de moeder, 54 jaar ![]()
Pff zit je na 13 jaar weer tussen de luiers. Wat een nachtmerrie.
Lijkt mij ook hoor
Hahahaha vanuit het niets zo’n grap maken past wel in mijn beeld van dat zij enorm graag beroemd wilden worden oa met die muzikale kinderen bij takentenshows en de koekjes voor Ronnie Flex
heb je toch weer even aandacht
Ja zou ook gewoon een 1 april grap kunnen zijn.m