Moet even wennen aan die nieuwe voice-over. Maar ik ben begonnen met bingen!
ojaaa mijn god dat is echt ziek veel eigenlijk
Ik kon er niet op komen aan wie die pa mij deed denken maar nu weet ik het
Bram van B&b vol liefde
Oh ik ben net begonnen maar irriteer me al na een halfuur aan dat nieuwe gezin; wat een slonzen & die kinderen zo op de auto klimmen etc. En de Kraantjes vind ik ook niet zo leuk om te kijken. Helaas.
Ja ik ben ook wel teleurgesteld haha⦠Heb de Kraantjes eigenlijk nooit echt leuk gevonden, met die gestreste moeder.
Nieuwe familie is inderdaad echt een zooitje ongeregeld.
Ik mis de OG buddenbruckjes
Ik vind de moeder van de kraantjes dit seizoen wel een heel stuk chiller overkomen dan de vorige jaren. En minder emotioneel.
Ja ik snap dat die vrouw zo is met zoān vent in huis
Dat accent van dat nieuwe gezin is echt niet om aan te horen
En what about zoon Kraan (Quinten)
Vind dat zoān betweterig ventje
Ja echt een typische handhaver
Bij de britse variant (britainās biggest families) is een gezin met 21 kinderen, en die vrouw is alsnog maar 43 oid?? Te kijken op youtube, via origin.
Mijn vriend zei gister dat de moeder van het nieuwe gezin, Melissa, wat weg heeft van Jennie van de Jelies en nu kan ik het niet meer niet zien
Ik vind dat nieuwe gezin echt geen zak aan om te volgen. En Quinten gedraagt zich als een 50 jarige vent. En pff op je 20e samenwonen in een caravan en telkens je puberzusje hebben ronghangen.
Maar is er niet iets aan de hand met die jongen?
Niet dat ik weet? Hij is iig wel volledig gedraaid van een chagrijnige puber naar een belerend ventje. Vind stan altijd zoān lief kind. Ben altijd een beetje bang dat ie een soort vergeten wordt. En vind marlynn ook altijd leuk overkomen.
En dat restaurant, ik snap niet dat ze in al die maanden niet op zān minst een kookcursus hebben gevolgd. Of naja misschien hebben ze dat wel gedaan maar daar lijkt het niet op. Hoezo ga je op een bord friet ook een lading rucola er naast pleuren. Wat een combinatie
Ja echt. Vind ik bij die oudere zus ook: op zoān jonge leeftijd mee immigreren met je ouders en direct helemaal samenleven in een kleine bubbel.
Ik weet niet of je dit bedoelt, maar als ik me het goed herinner van een eerder seizoen, werd er gezegd dat hij ADHD heeft.
Haha nee ik dacht echt verstandelijk beperkt ofzo.
Die vader van dat nieuwe gezin geeft me Ruinerwold-vader vibes met zijn verhaaltjes en regels en vernietigen/ontsnappen-woorden.
Hahaha ja helemaal mee eens. Je zou niet denken dat hij 20 is