Een huis vol

Ik ben bij aflevering 3 en dat nieuwe gezin doet tot nu toe niks behalve alleen maar benoemen wat ze allemaal gaan missen. Al 3 afleveringen lang.

2 likes

Hij loopt sowieso constant te zeiken over het eten ā€˜ik ben toch geen konijn’ en ā€˜ik ga echt mijn biertje niet laten staan hoor, zonde van mijn tijd’, wat een voorbeeld voor je kinderen ben je dan :roll_eyes: Ik vind het echt zielig voor Linda dat ze geen leukere man heeft

4 likes

Ik heb het idee dat Marlyn het niet leuk vindt dat Quinten komt. Ook omdat hij bepaalde ideeƫn over de camping heeft en dat wil doorvoeren en ze ziet hoe enthousiast haar moeder en vader zijn dat hij komt. Terwijl ze nu weer wat leuk contact met haar moeder heeft.

2 likes

Volgens mij vinden Linda en Ivan hun schoonkinderen het allerleukste, Clarissa en Arie, meer dan Quinten en Marlynn zelf haha. Of iig handiger om erbij te hebben op de camping.

10 likes

Ja en Arie kan echt alles, snap wel dat je hem er graag bij hebt.

2 likes

Mijn vriend zag in de promo die moeder van dat nieuwe gezin aan voor Jennie Jelies haha ik snap m wel

6 likes

Ooh die kinderen in die Spaanse supermarkt :sob:
Overal aanzitten, meloen op de grond ā€˜ja die dingen gebeuren, hij is gevallen’

1 like

Precies dat! Mijn man zei: jij had me echt wat aangedaan als ik dit had gedaan. Heeft hij geen ongelijk in🤣 plus dat ik het onverantwoord vind dat zulke kleine kindjes alleen in een caravan worden gelaten.

5 likes

Die dochter van de Verlegjes is echt een kopie van der vader, niet normaal

4 likes

Hoeven die verleg kinderen niet naar school ofzo?

In Spanje is de leerplicht pas vanaf zes, en het is ook een deel zomervakantie toch?

2 likes

Melissa doet wel echt veel in het huis. Aan die man heb je niet zoveel

2 likes

Als Marlynn ooit uit elkaar gaat met Arie, gaat Ivan zeker met Arie mee. Hij is alleen positief over hem hahah

7 likes

Ik vind die nieuwe man toch echt raar wel hoor; ook gewoon bij zijn ouders slapen omdat hij geen zin heeft om te kamperen, maar zijn vrouw met 5 kinderen daar laten aanmodderen en zelf pizza bestellen & chillen.

3 likes

Ik heb het idee dat die vader misschien iets autistisch is. Ik herken veel dingen tenminste vanuit mijn omgeving. Vooral het niet kunnen aansluiten op de belevingswereld van de kinderen en dus veel te moeilijke/rare verhalen vertellen bijvoorbeeld

Maar ook bizar dat die vrouw er zo achteraan hobbelt terwijl deze verhuizing echt op alle fronten een slecht idee is. En dan net als de Jelies er ter plekke achterkomen dat de boodschappen helemaal niet goedkoper zijn daar, hoe dan hahaha

3 likes

De vader heeft het wel netjes gemeld bij de kassa en gevraagd of ze het konden opruimen. Vgm ook betaald ervoor toch?

3 likes

Ja, maar het werd zo gemeld bij die kassa van ā€˜ja kan gebeuren, hij rolde eraf’ ipv dat je er ff iets van zegt tegen je kind, dat ie er gewoon niet aan moet zitten.

2 likes

Ik zie op tiktok dat de baumgards een 14e baby krijgen??? Dit is toch een grap neem ik aan

Neem aan ƩƩn van de kinderen, de oudsten zijn 30+ en samantha is wel 55+ inmiddels.

1 like

Het zou gaan over de moeder, het lijkt me zooo onwaarschijnlijk

3 likes