Hi ha ho is een grapje
Mijn kind kon meteen tiktok verwijderen.
Hoezo? Grapje mag toch.
Net als @Shaaar zegt wat triest dat wij zulke slechte âjournalistenâ hebben die dit zonder checken aannemen en overnemen. Als ze contact met Samantha of Eugene hadden opgenomen hadden ze direct geweten dat het een grap was.
Hahha oh dat in die laatste aflevering die opa die buggy zit te schommelen en als taak heeft op Tijmen te passen. Zit dat hele kind niet in die buggy âoh hij is ontsnaptâ ![]()
Ik vond het wel een leuk seizoen! Ik vind de Verlegjes wel een liefdevol gezin, alleen die Pim is een beetje incapabel. Maar vind Melissa echt een stoer wijf en lekker nuchter.
En Arie is een baas ![]()
Wat gaan Pim en Melissa eigenlijk doen om geld te verdienen daar?
Pim werkt daar in een callcenter kennelijk en Melissa zorgt voor al die kinderen.
Melissa werkte in NL ook niet dus denk niks.
Ik vraag me sowieso geregeld af bij veel gezinnen in dit programma hoe ze rondkomen. Lijkt me niet dat zn werk nou veel oplevert voor een gezin van 7 personen.
Hij had in Nederland wel een goede baan. Maar inderdaad, callcenter in Spanje is echt minimumloon. Toen ik dat werk deed kwam ik in mijn eentje al bijna niet rond.
Ja ik ook ; gezin met 5 kinderen en dan op 1 salaris leven en volgens mij werkte Pim ook nog 4 dagen i.p.v. fulltime. Met huidige hoge kosten vind ik dat ook knap.
Ik weet niet wat je dan krijgt aan kindgebonden budget en kinderbijslag of andere toeslagen nog? Dan kan ook wel oplopen volgens mij, per kind krijg je extra.
In Spanje niet, als ze nou naar Duitsland waren verhuisdâŠ
Eigenlijk weet ik dit allemaal niet, dacht dat Melissa zei dat ze echt enkel van Pim zijn loon moeten leven.
En misschien hebben ze door het verkopen van hun in Nederland veel winst kunnen maken? Zoân oud huis in the middle of nowhere in Spanje heeft vast niet veel gekost. Maar dan nog verbaas ik me er vaak over.
In Spanje is er geen kinderbijslag zoals in Nederland, wel is er een regeling waarbij je âŹ100 per maand krijgt als je een kind onder de 3 jaar hebt en wat belastingvoordelen als je minimaal 3 kinderen hebt.
Omg dat is dus eigenlijk een enorme downgrade.
Haha ja in een van de laatste afleveringen kwam het inderdaad langs. Was nog niet zo ver.
Maar pfff wat een bijzondere keuzes allemaalâŠ.
Ze hadden zich ook wat vergist in hoe relatief duur bijv boodschappen zijn in Spanje. Zo leek het in ieder geval.
Echt slechte research. Ik kijk 2 vlogs van laura brijde en merk meteen dat boodschappen niet super goedkoop zijn daar.
De Jelles gingen toch ook oa omdat vrienden vertelde dat het zoveel scheelde met boodschappen ![]()