Ik herken me 1000% in Quinten en zijn werkschema, met kleuren en al, waar hij maanden over heeft nagedacht.
Pfff dat huis in Spanje lijkt mij echt een nachtmerrie. Waarom koop je een huis met allemaal problemen. En zag in een voorstuk dat ze misschien het niet rond konden krijgen en van bnb naar BnB reizen? Fijn voor die kinderenā¦
Apart gezin ook.
Gaan Quinten en die meid in die caravan wonen?! Hoe kut.
Ik vind het om die reden ook helemaal geen leuk gezin, als ik Ik vertrek wil kijken zet ik dat wel op⦠Hoop dat het niet te veel over dat proces gaat allemaal
Ja, ik dacht ook gelijk aan Ik vertrek inderdaad.
Ik krijg ālegt ooit zijn hele familie omā vibes van die vader. Denk dat hij heel naar is als niet alles gaat zoals hij graag wil.
Ik ben vooral verbaasd over de verhalen die hij vertelt als hij zijn kinderen in bed legt. Dood, vernietigen, wtd
Ja!! Ik heb nog maar 1 aflevering gekeken lol maar vond het daarbij ook. Hij reageert daar op een gegeven moment ook heel raar als dat kind het raam open doet, alsof hij een impuls probeert te onderdrukken of zo
Ja hij praat echt alsof hij voorgeprogrammeerd is
Hij vertelt ook debiele verhalen aan die kinderen voor het slapen, duidelijk gewoon wat ie zelf leuk vindt, want waarom praat je over zombies tegen een 2 jarig kind?
En dat ie zān vrouw met baby, peuter en 3 kinderen in een caravan laat slapen en dan zelf opscheppen over hoe hij lekker stervis in een tweepersoonsbed ligt met pizza en films. Insane. Ik had m levend gevild.
Ivan is ook net een klein kind wat betreft eten met die oesterzwammen
Of dat zij een muur gaat verven en hij op de kinderen zou letten.
Uiteindelijk mogen de kinderen meehelpen en dat gaat natuurlijk mis. Baby verf in zān mond.
āMelis, help even, baby heeft verf in zān mondā. Terwijl zij druk bezig is met verven.
Gast. Onderneem zelf eens wat.
En de aflevering erna:
Hij gaat wandelen met zān kinderen op een berg.
āEn denk erom hĆØ, je mag niet van een berg af vallen en dood gaan, want dan krijg je strafā.
Ik ging op die campingsite van de kraantjes kijken en er stond menukaart, maar die opent niet. Haha slaat ook nergens op dat ik daar benieuwd naar ben want het is niet dat je van een campingrestaurant nou haute cuisine moet verwachten. Ik heb wel het idee dat Linda wat beter in haar vel zit dan toen ze nog in Nederland woonden.
Lol okƩ impopulaire mening blijkbaar maar ik vond het nieuwe gezin wel heel leuk
Schattige kinderen en heb vooral veel bewondering voor hoe Melissa het allemaal deed (vaak ook in haar eentje) en zo droog dat die kinderen hun vader steevast Pim noemen
Die is er ook bij de reguliere seizoenen, is Wijnand van 3FM!
Ik ben bij aflevering 3 en dat nieuwe gezin doet tot nu toe niks behalve alleen maar benoemen wat ze allemaal gaan missen. Al 3 afleveringen lang.
Hij loopt sowieso constant te zeiken over het eten āik ben toch geen konijnā en āik ga echt mijn biertje niet laten staan hoor, zonde van mijn tijdā, wat een voorbeeld voor je kinderen ben je dan Ik vind het echt zielig voor Linda dat ze geen leukere man heeft
Ik heb het idee dat Marlyn het niet leuk vindt dat Quinten komt. Ook omdat hij bepaalde ideeƫn over de camping heeft en dat wil doorvoeren en ze ziet hoe enthousiast haar moeder en vader zijn dat hij komt. Terwijl ze nu weer wat leuk contact met haar moeder heeft.
Volgens mij vinden Linda en Ivan hun schoonkinderen het allerleukste, Clarissa en Arie, meer dan Quinten en Marlynn zelf haha. Of iig handiger om erbij te hebben op de camping.
Op zich ook wel begrijpelijk, want die eigen kids zijn dan ook passief en zeikerig. Aan zoān Clarissa die het hele seizoen je wcās gaat boenen heb je nog wat, Quinten kan precies nul tegenslag hebben.
Ja en Arie kan echt alles, snap wel dat je hem er graag bij hebt.