Een huis vol

Sorry deze man laat zijn vrouw met VIJF kinderen waaronder een baby en peuter ZES WEKEN LANG alleen in Spanje achter ???

Zij moet voor 5 kinderen zorgen, in een huis met een zwembad en geen van de kinderen kan zwemmen, school regelen, het huis regelen, de verhuizing van b&b naar het huis doen, alleen een caravan koppelen op een berg, daar aangekomen moet zij alle klusjes doen want hij kan niks.

Echt wtf, ik vind haar een leuke vrouw maar ze wordt echt belachelijk behandeld.

11 likes

Echt hè, val ook van de ene in de andere verbazing.
En dan die keer dat hij dan ontbijt zou regelen, oh even vergeten :sob:

Respect al voor haar met 5 (vervelende) kinderen vliegen. Laat staan alleen zijn met alle 5 in Spanje voor 6 weken 🫠 Ze komt wel over dat ze alles maar laat gebeuren (als in hij zorgt voor het inkomen dus ik moet wel)

8 likes

Ik zag dit filmpje net ook en die dochter zei dat hun moeder zwanger is. Inmiddels 54!

2 likes

Tis binnen twee weken 1 april

2 likes

Het is toch de moeder, 54 jaar :sweat_smile:

2 likes

Pff zit je na 13 jaar weer tussen de luiers. Wat een nachtmerrie.

3 likes

Lijkt mij ook hoor

1 like

Hahahaha vanuit het niets zo’n grap maken past wel in mijn beeld van dat zij enorm graag beroemd wilden worden oa met die muzikale kinderen bij takentenshows en de koekjes voor Ronnie Flex :rofl: heb je toch weer even aandacht

1 like

Ja zou ook gewoon een 1 april grap kunnen zijn.m

3 likes

Hi ha ho is een grapje

6 likes

Mijn kind kon meteen tiktok verwijderen.

2 likes

Hoezo? Grapje mag toch.

Net als @Shaaar zegt wat triest dat wij zulke slechte ‘journalisten’ hebben die dit zonder checken aannemen en overnemen. Als ze contact met Samantha of Eugene hadden opgenomen hadden ze direct geweten dat het een grap was.

4 likes

Hahha oh dat in die laatste aflevering die opa die buggy zit te schommelen en als taak heeft op Tijmen te passen. Zit dat hele kind niet in die buggy ‘oh hij is ontsnapt’ :rofl:

3 likes

Ik vond het wel een leuk seizoen! Ik vind de Verlegjes wel een liefdevol gezin, alleen die Pim is een beetje incapabel. Maar vind Melissa echt een stoer wijf en lekker nuchter.

En Arie is een baas :grinning:

2 likes

Wat gaan Pim en Melissa eigenlijk doen om geld te verdienen daar?

Pim werkt daar in een callcenter kennelijk en Melissa zorgt voor al die kinderen.

Melissa werkte in NL ook niet dus denk niks.

Ik vraag me sowieso geregeld af bij veel gezinnen in dit programma hoe ze rondkomen. Lijkt me niet dat zn werk nou veel oplevert voor een gezin van 7 personen.

1 like

Hij had in Nederland wel een goede baan. Maar inderdaad, callcenter in Spanje is echt minimumloon. Toen ik dat werk deed kwam ik in mijn eentje al bijna niet rond.

1 like

Ja ik ook ; gezin met 5 kinderen en dan op 1 salaris leven en volgens mij werkte Pim ook nog 4 dagen i.p.v. fulltime. Met huidige hoge kosten vind ik dat ook knap.

1 like