Een huis vol

Ja het scheelt volgens mij nagenoeg niks. Plus het salaris ligt lager dus ja je gaat er niet op vooruit.

Maar ik vind pim en melissa dus wel ontzettend naief. Hij had dus ook van tevoren niet eens gesolliciteerd of iets voorbereid? Het komt echt over alsof ze als een kip zonder kop er naartoe zijn gegaan.

7 likes

Ja en ook zo makkelijk gedacht van ach ja als dit niet bevalt, dan gaan we naar Duitsland.

Hadden die buddenbruckjes niet een royaal maandsalaris van de Duitse equivalent van kinderbijslag?

2 likes

Ja maar het werk van Rob daar verdiende ook heel goed, blijkbaar hadden ze daar geen glasvezel in de omgeving. Ik hoop dat de buddenbruckjes nog ooit terugkomen!. Ik kan trouwens nergens echt een update vinden hoe het nu met de Jelies gaat en of Jenny nu wel of niet weer in Spanje woont? Ik denk nou steeds, meid, ga lekker op kamers in Nederland en de opleiding doen die je wilde (ff vergeten wat dat was). Want eigenlijk gooien ze met hun emigratie naar Spanje ook haar hele toekomst overhoop.

2 likes

Ik zie wel eens iets van haar op tiktok en ze lijkt ergens in NL in de bediening/viswinkel te werken? Maar not sure of dat nu nog zo is

2 likes

De Jelies hebben een insta account famjelies. Jennie lijkt nu periodes in Spanje af te wisselen met Nederland. Vorig zomer had ze gewerkt in de horeca op een toeristenboot. En deze winter ook zoiets. Die Aida was ook gestopt met school in Spanje, omdat het haar niet beviel? Die werkt nu in de schoonmaak.

Hoop dat ze gelukkig zijn. Je vraagt je idd ergens wel af of ze dezelfde keuzes gemaakt zouden hebben als ze in NL waren gebleven.

2 likes

It’s a girl :tada:

5 likes

Ja, het eerste wat ik dacht was. Ahh wat leuk yael! Terwijl ik natuurlijk helemaal niet weet of ze dat leuk vindt haha.

1 like

De familie Jelies is binnenkort te zien in een vergelijkbaar programma als Een huis vol emigreert, maar dan van SBS. Zullen ze wel meer geld voor krijgen dan bij de NPO

8 likes

Ik kijk de aflv terug maar jeeeetje die familie Verleg. Ze maken zulke domme keuzes. En vind die man echt een lapzwans. Hij doet zo wijs maar een beetje gedroogde ham eten durft hij niet. Wow een varkenspoot
 vlees komt toch ergens vandaan?:joy:hij houdt ook al niet van buiten eten en dan emigreer je naar Spanje.

3 likes

De Jelies praten nu de hele tijd Urks, of iig ik denk dat het Urks is. En die andere familie ook.

Haha ja wij zeiden ook al, waren zij altijd al zo slecht te verstaan. Ik vond ze trouwens helemaal niet leuk meer eigenlijk in hun gedrag en uitspraken

Ja wat een vreselijk dialect. Dat andere gezin vind ik ook 3 keer niks.

Hoort ‘meer dan verwacht’ hier ook? Of in het reality topic?

1 like

Afl 1 van S2 gekeken en het was wel weer leuk, met een nieuw stel. Bijzonder dat ze spontaan zwanger werd na zo’n lang traject. Ik vond het wel apart dat ze de eerste echo zonder haar partner deed? Lijkt mij als partner niet echt leuk om dat gemist te hebben maar goed misschien boeit hun dat niet.

Ik vind Tatiana leuk om te volgen, ze heeft ook gewoon een lekker rommelig huis vol kindertroep. Knap dat ze alles in haar eentje doet.

3 likes

Wel jammer dat echt alle mannen in deze serie zo ouderwets zijn qua rolverdeling (oke de vrouwen dus ook!). Wat een stelletje lapzwansen. Vooral die floris pfoeee!!

Verder wel echt een heerlijke serie weer. Love Tatiana!!

5 likes

Nou de Antiliaanse man is echt geen lapzwans, zijn vrouw laat alleen 100 dingen zien voor de camera aan hem die hij allang al weet en doet, dat zie je aan alles. Lijkt me zo irritant “vergeet je niet je eigen brood te smeren” sjonge jonge :sweat_smile:

6 likes

Ik heb het nieuwe seizoen nog niet eens gezien maar weet nu al wie je bedoelt. Die vrouw is echt zo’n vervelende controlfreak bah. Gaat echt te ver.

3 likes

Ik vind Nick wel iemand die voor en na z’n werk compleet z’n verantwoordelijkheid pakt. Hij gaat niet eerst op z’n stoel zitten omdat hij “zo hard heeft gewerkt en een pauze verdiend heeft”. Hij zei ook (terecht) dat hij eerder van z’n werk weggaat als het thuis niet goed loopt en je ziet hem echt goed samenwerken met Meike. Er zijn genoeg mannen met een traditionele rolverdeling waarbij de man na het werk ook graag verzorgd wil worden ipv helpen in het gezin/huishouden.

@Croky ik keek er ook van op dat ze de echo alleen deed. Wellicht omdat ze al zoveel zwangerschapstesten (en mogelijk negatieve echo’s) heeft gehad, dat ze dacht ik doe het alleen?

9 likes

Haha nee klopt zeker!! Eigenlijk bedoel ik vooral die Floris, maar de ontwetende houding van de mannen vind ik wel stom.

‘Wat moet er in de tas?’

En bij die antiliaanse man komt dat ook zeker door die vrouw die een complete control freak is. Die laat haar man niet eens zelf nadenken al zou hij dat willen.

Ik ben overigens al bij aflevering 7, dus heb al meer van Floris mogen genieten. Benieuwd wat jullie straks van hem vinden!!

1 like