Ik heb nu 4 afleveringen gezien (of 5?) geboorte is net geweest iig. Wij moeten vooral lachen om Floris die er elke aflevering ouder uit ziet. Mn vriend denkt dat hij heel zenuwachtig was, wat ook niet zo gek is als je weet dat je een drieling krijgt.
Vond hen wel heel slecht voorbereid. Zo laat aan de kinderkamer beginnen, er was nog geen kinderwagen en ze hadden ook geen idee wat ze hadden qua kleding. Niks gewassen, kleertjes gingen zo uit het plastic de tas in. En toen het zover was (een dag eerder) bleek de tas nog niet goed ingepakt? Die van ons stond al weken klaar haha.
Ik heb zoveel respect voor Tatiana, die doet het allemaal maar even hoor. Ontzettend knap. De autoreis is wel chaos haha. Met haar verschoningstent.
Bij Kevin en Nicole is zij wel echt een controlfreak ja, vooral richting hem. Die vind ik het minst leuk om te zien. De drieling vind ik wel heel leuke, grappig dat zij zo verschillend zijn.
Bij Meike en Nick vind ik ook dat je wel echt ziet dat Nick ook zn best doet maar die werkt heel veel, volgens mij ook om financiële redenen. Die zitten er financieel wel wat anders bij dan Floris en Cora zeg maar. Lijken me echt zware en vermoeiende dagen hoor met een drieling en nog een kleintje.
Vind het heel leuk om te zien, vooral nu ik zelf ook moeder ben geworden dit jaar (gelukkig niet van een drieling). Kijk ook samen met mn vriend en we herkennen heel veel en dat is super leuk om over te hebben ook.