Is Cora ooit model geweest ofzo. Ze komt me ook bekend voor?
Ja, mij ook! Ik ben er nog niet achter, haha. Vind haar een prachtige vrouw.
Ik herkende haar via TikTok omdat ze daar ook veel videoâs op maakt. Haar man doet me denken aan een politicus of in ieder geval zoân soort persoon maar kan me niet bedenken wie of wat haha!
Lijkt me zo lastig voor cora en floris dat je dan 6! Namen moet bedenken pff. Vind het ook wel ergens âknapâ dat ze het geslacht niet wilden weten, ik zou daar echt veel te nieuwsgierig voor zijn.
Die man doet mij denken aan acteur Maarten Heijmans
Echt he! Vooral met dat korte haar
Is het al meer mensen opgevallen dat Floris constant aan zijn oor âtrektâ? Ik heb ook zoân gevoel dat hij zowel de babyâs krijgen als de opnames spannend vond en dan krijg je dat soort zenuwtrekjes.
Verder inderdaad spontane walging van de mond van je vent poetsen lol. Verder denk ik dat ze er zelf wellicht ook best wat last van kan hebben dat ze zoveel controle gevoel moet hebben⊠(herkenbaar).
Wie is er niet doodnerveus voor een drieling!? Hahaha ik vind dat er nog weinig echt nerveuze momenten inzitten. Ik krijg om veel minder al een mental breakdown ![]()
Ik heb nog maar twee afleveringen gekeken maar vinden Floris en Cora elkaar ĂŒberhaupt leuk? Ik vind ze zo ongemakkelijk samen, alsof ze na een half jaar samen ineens een drieling kregen maar dat is niet zo.
Ja ik ben gisteravond ook begonnen met kijken en ik snapte het niet, ook omdat Cora best mooi is en FlorisâŠ. Anyway, ik dacht zou hij rijk zijn, is dat het? Maar dat was ook niet echt zo. MAAR toen kwam de bevalling en was die hele familie van Cora aan het bidden en met God bezig en toen klikte het: het zijn gewoon allemaal biblebelters!!! Dus dan is je vijver wat kleiner en chemie is misschien niet zo van belang dan als je maar gelooft in de Here.
Denk dat zij best rijk zijn ook hoor. Als ik dat huis zie, de spullen die ze hebben, het feit dat ze ook een nanny hebben. Toch allemaal wel signalen dat er ook wel veel geld zit
Tbh honest dacht ik eerst, zo wat een huis! Maar dat zijn dus 3 huizen? Of 2? Wat ze dan elke keer bij die intro naar hun huis filmen. Alsnog mooi en ruim volgens mij hoor. Ik ben wel gelovig opgevoed maar niet op die manier. Werd er een beetje ongemakkelijk van. Maar hey ieder zn ding. Ze komen oorspronkelijk toch niet uit de biblebelt? En ja ik blijf Floris wel tot aan het eind raar/vreemd afstandelijk naar Cora. Heb het inmiddels uitgekeken.
Oh ik lees dut nu pas @Nefertiti nee ik zie daar echt 0.0 liefde. Van begin tot eind.
Rijnsburg ligt volgens mij in de gemeente Katwijk. Heel religieuze en kerkelijke gemeente.
Hahaha ja ze probeert ook instafamous te worden zie ik.
Een drieling gaat je niet in de koude kleren zitten, maar Floris ziet er ook echt minstens 10 jaar ouder uit dan zijn werkelijke leeftijd.
Blijkbaar zijn die Tatiana, Mieke en Nicole een soort bbfâs (bron: insta). Dat vind ik echt zo grappig want meer uiteenlopende types dan die 3 zijn er denk ik niet
Cora staat erboven waarschijnlijk ![]()
Eerst waren ze met zn 4en bff maar Fahishta (of ik weer niet meer precies) is uit t groepje geknikkerd
Is dat die zo lusteloos en somber leek in het eerste seizoen?
Jaa en die vrij snel uit elkaar ging met haar man. Ik had wel met haar te doen, ze had t mega zwaar
O ja⊠ja dat was al zwaar om naar te kijken, laat staan hoe zij het voelden.
Die 3 lijkt me wel echt heel grappig om naar te kunnen kijken als ze iets met elkaar gaan doen. Ik wil wel een keer een reunie in monkeytown met alle kindjes en de moeders haha