Haha ja wij zeiden ook al, waren zij altijd al zo slecht te verstaan. Ik vond ze trouwens helemaal niet leuk meer eigenlijk in hun gedrag en uitspraken
Ja wat een vreselijk dialect. Dat andere gezin vind ik ook 3 keer niks.
Hoort âmeer dan verwachtâ hier ook? Of in het reality topic?
Afl 1 van S2 gekeken en het was wel weer leuk, met een nieuw stel. Bijzonder dat ze spontaan zwanger werd na zoân lang traject. Ik vond het wel apart dat ze de eerste echo zonder haar partner deed? Lijkt mij als partner niet echt leuk om dat gemist te hebben maar goed misschien boeit hun dat niet.
Ik vind Tatiana leuk om te volgen, ze heeft ook gewoon een lekker rommelig huis vol kindertroep. Knap dat ze alles in haar eentje doet.
Wel jammer dat echt alle mannen in deze serie zo ouderwets zijn qua rolverdeling (oke de vrouwen dus ook!). Wat een stelletje lapzwansen. Vooral die floris pfoeee!!
Verder wel echt een heerlijke serie weer. Love Tatiana!!
Nou de Antiliaanse man is echt geen lapzwans, zijn vrouw laat alleen 100 dingen zien voor de camera aan hem die hij allang al weet en doet, dat zie je aan alles. Lijkt me zo irritant âvergeet je niet je eigen brood te smerenâ sjonge jonge
Ik heb het nieuwe seizoen nog niet eens gezien maar weet nu al wie je bedoelt. Die vrouw is echt zoân vervelende controlfreak bah. Gaat echt te ver.
Ik vind Nick wel iemand die voor en na zân werk compleet zân verantwoordelijkheid pakt. Hij gaat niet eerst op zân stoel zitten omdat hij âzo hard heeft gewerkt en een pauze verdiend heeftâ. Hij zei ook (terecht) dat hij eerder van zân werk weggaat als het thuis niet goed loopt en je ziet hem echt goed samenwerken met Meike. Er zijn genoeg mannen met een traditionele rolverdeling waarbij de man na het werk ook graag verzorgd wil worden ipv helpen in het gezin/huishouden.
@Croky ik keek er ook van op dat ze de echo alleen deed. Wellicht omdat ze al zoveel zwangerschapstesten (en mogelijk negatieve echoâs) heeft gehad, dat ze dacht ik doe het alleen?
Haha nee klopt zeker!! Eigenlijk bedoel ik vooral die Floris, maar de ontwetende houding van de mannen vind ik wel stom.
âWat moet er in de tas?â
En bij die antiliaanse man komt dat ook zeker door die vrouw die een complete control freak is. Die laat haar man niet eens zelf nadenken al zou hij dat willen.
Ik ben overigens al bij aflevering 7, dus heb al meer van Floris mogen genieten. Benieuwd wat jullie straks van hem vinden!!
Ik heb nu 4 afleveringen gezien (of 5?) geboorte is net geweest iig. Wij moeten vooral lachen om Floris die er elke aflevering ouder uit ziet. Mn vriend denkt dat hij heel zenuwachtig was, wat ook niet zo gek is als je weet dat je een drieling krijgt.
Vond hen wel heel slecht voorbereid. Zo laat aan de kinderkamer beginnen, er was nog geen kinderwagen en ze hadden ook geen idee wat ze hadden qua kleding. Niks gewassen, kleertjes gingen zo uit het plastic de tas in. En toen het zover was (een dag eerder) bleek de tas nog niet goed ingepakt? Die van ons stond al weken klaar haha.
Ik heb zoveel respect voor Tatiana, die doet het allemaal maar even hoor. Ontzettend knap. De autoreis is wel chaos haha. Met haar verschoningstent.
Bij Kevin en Nicole is zij wel echt een controlfreak ja, vooral richting hem. Die vind ik het minst leuk om te zien. De drieling vind ik wel heel leuke, grappig dat zij zo verschillend zijn.
Bij Meike en Nick vind ik ook dat je wel echt ziet dat Nick ook zn best doet maar die werkt heel veel, volgens mij ook om financiële redenen. Die zitten er financieel wel wat anders bij dan Floris en Cora zeg maar. Lijken me echt zware en vermoeiende dagen hoor met een drieling en nog een kleintje.
Vind het heel leuk om te zien, vooral nu ik zelf ook moeder ben geworden dit jaar (gelukkig niet van een drieling). Kijk ook samen met mn vriend en we herkennen heel veel en dat is super leuk om over te hebben ook.
Nicole die tegen Kevin zegt die gaat voetballen âkijk je uit, kom je wel heel thuisâ. Hij is 38, geen 8 doe normaal mens. Sorry zij zit echt in mn allergie, komt waarschijnlijk ook door het vorige seizoen. Ik zat letterlijk met mn ogen te rollen.
Ik kan me voorstellen dat het ook heel fijn is zoân geordend persoon te zijn die alles tot in de puntjes voorbereid en regelt vooral met een jonge drieling maar allejesus.
Vond het trouwens zo vreemd dat Floris de buik van Cora niet wilde aanraken. Hij leek er echt moeite mee te hebben. En het leek er ook op alsof hij haar ĂŒberhaupt helemaal niet wilde aanraken. Want zij zei iets van "ja mn billen wil hij ook niet aanraken. Zoiets iig.
Deze mensen zaten laatst in het familiediner, waar ze tegenwoordig nieuwe stijl ook wel eens mensen in t zonnetje zetten
Vind dit opzich niet zo heel erg, mijn man en ik zeggen dit ook tegen elkaar.
Vond het erger dat ze aan haar duim likte om iets van zijn gezicht schoon te maken.
Oh ik vond dat echt zo betuttelend. Een potje voetballen, kom je wel heel thuis . Ja dat met die vinger zo over zn gezicht poetsen zag er niet uit nee.
Het is echt mijn angst dat mensen mij zien als die vrouw, snap echt niet hoe iemand zo kan zijn zonder dat anderen zeggen van ho eens Nicole, rustig aan met je controle drang!!!
Ik denk dat ze het best wel weet maar dat zoiets lastig is om mee te stoppen. Ken zelf ook iemand die zo is en die daar zelf ook wel last van heeft
Die Italiëreis Wat een hel. Echt heel knap dat ze zoiets doet want jeeeemig dan moet je echt stressbestendig zijn. Ik dacht wel echt, die arme mensen in dat hotel
Komt er midden in de nacht een gezin binnen met 5 oververmoeide, krijsende kinderen. En het duurde ook tot half 6 zei ze.
Nicole is wel echt heel erg idd. Ook dat ze na een uurtje sporten alweer naar huis belt om te vragen hoe het gaat terwijl ze al onderweg naar huis is nota bene. Die man lijkt me best leuk maar je hoort hem zo weinig
Wat dat betreft zijn Tatiana en Nicole echt tegenovergestelden he? Bij Nicole wordt de hele vakantie tot in de puntjes geregeld, en Tatiana gaat gewoon lekker rijden met 5 kleine kinderen zonder een hotel te boeken voor onderweg.
Nicole zou spontaan een hartinfarct krijgen als ze zo met 5 kids in de auto naar ItaliĂ« moest rijden. Die voiceover zegt ook echt heel vaak âNicole heeft alles weer tot in de puntjes voorbereidâ etc. Haha. En ruim een week van tevoren de koffers al beneden in de gang klaar hebben staan. Wie doet zoiets.
Maar ik dacht ook wel bij Tatiana wat doe je jezelf aan meid! Waarom per se zo ver rijden? Heeft in hun geval toch geen meerwaarde, voor die kinderen maakt het sowieso niet uit of ze nou ergens over de grens in een park zitten of Italië op die leeftijd.
Ik vind Floris een beetje een vreemde vent, weetniet precies waarom.
Ik snap het wel, als hij een been breekt sta je er alleen voor met 3 meiden doe voorzichtig is meer een bevel in die situatie dan âzorgâ hahaha