Een huis vol

Tbh honest dacht ik eerst, zo wat een huis! Maar dat zijn dus 3 huizen? Of 2? Wat ze dan elke keer bij die intro naar hun huis filmen. Alsnog mooi en ruim volgens mij hoor. Ik ben wel gelovig opgevoed maar niet op die manier. Werd er een beetje ongemakkelijk van. Maar hey ieder zn ding. Ze komen oorspronkelijk toch niet uit de biblebelt? En ja ik blijf Floris wel tot aan het eind raar/vreemd afstandelijk naar Cora. Heb het inmiddels uitgekeken.

Oh ik lees dut nu pas @Nefertiti nee ik zie daar echt 0.0 liefde. Van begin tot eind.

1 like

Rijnsburg ligt volgens mij in de gemeente Katwijk. Heel religieuze en kerkelijke gemeente.

3 likes

Hahaha ja ze probeert ook instafamous te worden zie ik.

1 like

Een drieling gaat je niet in de koude kleren zitten, maar Floris ziet er ook echt minstens 10 jaar ouder uit dan zijn werkelijke leeftijd.

Blijkbaar zijn die Tatiana, Mieke en Nicole een soort bbf’s (bron: insta). Dat vind ik echt zo grappig want meer uiteenlopende types dan die 3 zijn er denk ik niet

Cora staat erboven waarschijnlijk :nail_care:

6 likes

Eerst waren ze met zn 4en bff maar Fahishta (of ik weer niet meer precies) is uit t groepje geknikkerd

1 like

Is dat die zo lusteloos en somber leek in het eerste seizoen?

2 likes

Jaa en die vrij snel uit elkaar ging met haar man. Ik had wel met haar te doen, ze had t mega zwaar

1 like

O ja… ja dat was al zwaar om naar te kijken, laat staan hoe zij het voelden.

Die 3 lijkt me wel echt heel grappig om naar te kunnen kijken als ze iets met elkaar gaan doen. Ik wil wel een keer een reunie in monkeytown met alle kindjes en de moeders haha

Ze is best wel een goeie kopie van onze Minister van Landbouw, in de tijd dat die nog een kandidaat was in Boer Zoekt Vrouw.

Bizarre zin ^ trouwens

4 likes

Trouwens ik heb seizoen 1 niet of amper gezien, maar Charity lijkt wel ouder dan haar zussen, loopt steeds als enige, lijkt meer te kunnen en is een stukje groter. Heeft dat iets met de geboorte te maken?

2 likes

De tweeling Hope en Faith kwamen uit dezelfde vruchtzak en Charity kwam apart, mss dat ze daarom van haar zussen afwijkt qua ontwikkeling.

1 like

En Hope is geboren met een hartafwijking dus loopt juist iets achter

3 likes

Nicole staat zelf ook helemaal stijf van de spanning de hele tijd. Haar schouders/nek lijken amper te kunnen draaien?

2 likes

Op het YouTube kanaal van NPO startpunt hebben ze video’s met z’n vieren over allerlei onderwerpen. Denk dat dit nog vanuit het vorige seizoen is opgenomen omdat Fahishta erbij zit en Cora niet maar weet ik niet zeker want moet de afleveringen nog terugkijken.

1 like

Ze is wel echt tering gespierd, heeft er misschien ook iets mee te maken?

3 likes

Ik vind dat bijv Nick juist echt zo zijn best doet; lijkt me echt pittig als je financieel fulltime moet werken & daarna 's avonds / weekenden voor 4 jonge kinderen zorgt. Zo weinig rust. Vind hem juist ook kijken naar hoe hij Mieke zo goed mogelijk kan helpen etc. Echt een team, vrij relaxt ook vind ik.

8 likes

Jaa en ze waren dus echt zo’n vriendinnengroepje geworden met zn 4en, later is Fahishta daaruit verdwenen en ze reageren ook best lullig als iemand vraagt waar zij is gebleven (zag ik laatst op insta)

Wat zeggen ze dan?

2 likes

Denk dat dat allemaal wel meevalt, zie dat ze 2 maanden geleden nog een podcast/online serie hebben opgenomen waar zij ook gewoon in zit:

Ze doet alleen niet mee aan de tv-serie zelf

6 likes