Een huis vol

Ben gestart met aflevering 1 van seizoen 2. Pfff Nicole is inderdaad echt een controlfreak en dan ook zeker naar haar man

1 like

Oh hier had ik iets over gelezen. Volgens mij doet ze niet mee omdat ze uit elkaar is met de vader van de drieling en hij geen toestemming had gegeven voor die kinderem om op tv te komen.

1 like

Ik vind Tatiana zo relaxt met 3 kinderen

2 likes

Ik zou echt niet kunnen dealen met Maarten na terugkomst uit het ziekenhuis :joy:

12 likes

Haha ook niet met die scruffy ness voordat ie daarheen ging yuk

4 likes

Ik wist niet dat er een nieuw seizoen was, weer iets om te bingen

1 like

Ja het kijkt heerlijk weg

1 like

Die reactie op de test van hem??:joy: sprakeloos om het positief te benoemen

2 likes

Hahaha overal staat de naam op van Billy Jean. Net zoals alles bij hun in huis staat aangegeven wat het is :joy:

1 like

hahaha in die auto met de blommetjes, ā€˜bel tijmen’. Die telefoon: bel Adrie de Groot :joy::joy::joy::joy:

3 likes

Ik zat me op de bank al helemaal te ergeren, laat staan als je daar echt met moet dealen.

2 likes

Hahahahaha vond ik ook heel grappig
Tijmen de rapper

3 likes

Ik heb deze hele aflevering gejankt 🫠 eerst bij dat schilderij dat dat meisje van haar moeder had gemaakt (heel knap trouwens!) en daarna bij de geboorte. Moet zeker ongesteld worden :joy:

3 likes

Wat is die vader van de fam blom dit seizoen ontzettend veel aan het zeuren hahaha of was dat voorgaande seizoenen ook al

Ben echt zo fan van de familie Wildeman. Zo’n lieve leuke vrouw/moeder! En ik vind het dan zo stom van mezelf dat ik direct al oordeelde, vooral vanwege de namen van hun kinderen. Hetzelfde had ik bij de buddenbruckjes. Ik dacht echt wtf is dit voor gezin wat een ramp. En die vond ik ondanks de mega chaos het leukst. Dus ja een goede les voor mezelf om niet zo snel te oordelen :nerd_face:. Ik zou ze nog steeds graag terugzien.

5 likes

Ja Jezus wat een gemiep, kon er bijna niet naar kijken

2 likes

Ik vind hem altijd wel een beetje een zeur

2 likes

We houden van de kleine collaaaaaaaa

1 like

oh ik vind het ook dit seizoen nog erger dan andere seizoenen, ook nu met die eieren terwijl hij die voortuin aan het doen is. I can’t.

3 likes

Hahaha ik vond dat juist heel grappig. Gerdine allemaal ideeƫn, nee hij wil gewoon twee gekookte eieren!!!

1 like