Hé die familie in Amsterdam zijn nog nooit naar een kinderboerderij geweest?! Ik woon ook in een grote stad, maar hier zijn wel gewoon kinderboerderijen in de buurt.
Staat net online dat de familie Wildeman in het volgende seizoen niet gevolgd zal worden.
Maarten die z’n nierstenen met weeën/een bevalling vergelijkt. Tuurlijk gast.
Echt wat een gast. Ook dat gezeur om zn gekookte eieren. “Ik lust er wel 2!” Wauw maarten goes wild.
En ahw wat is billie jean een kleintje zeg.
Ik vond hem ook een enorme schijtert, maar die vergelijking met weeën vind ik best accuraat eigenlijk. Alleen is een niersteenaanval natuurlijk korter en je hebt niet de ‘druk’ dat er nog een hele baby uit moet. Het is wel een vergelijkbare pijn, vind ik.
Deze vergelijking heb ik ook vaak te horen gekregen toen ik pijnaanvallen had door galstenen, ook vanuit het ziekenhuis. Over een paar dagen kom ik hierop terug (mits mijn bevalling ooit nog op gang komt)
Maar kan me dus wel voorstellen dat hij het zegt, als hij dat ook vaker te horen heeft gekregen.
Nu zal hij die pijn nooit ervaren van een bevalling. Maar ik beval echt vele male liever dan ooit nog een galblaas aanval te hebben. Mijn god ik dacht dat ik dood ging. Nierstenen schijnen nog erger te zijn.
Vader Wildeman doet me qua manier van praten denken aan Kees Flodder, I can’t unsee it.
Nou vergeleken met die man vd familie Wildeman valt hij echt reeeeuuuuze mee. Wat een zanikerd is dat toch ieder seizoen
Nou inderdaad. Maar misschien omdat hij wat minder stijf is en het soms met humor zegt dat het daarom minder opvalt?
Nou als Gerdine zwanger is heeft ze het altijd koud volgens haar man en als hij het eens koud heeft na de operatie moet hij dat 5 x benoemen
Lisa komt zo kalm over, komt denk ik ook door hoe ze praat. Ik kan me dus helemaal niet voorstellen dat zij uit dr slof kan schieten bijv.
Ik snap niks van hoe de familie Bal woont en hoe ze aan zo’ n groot huis komen. Ik ben altijd verbijsterd naar het werk, inkomen en leefruimte en net als bij de Cudoghams en bij de Blommen word ik al claustrofobisch als ik er naar kijk. En altijd maar aan het inpakken en verhuizen en suffe activiteiten doen voor de kijker met z’ n allen. De Bakcha’ s vind ik saai om naar te kijken. Blommen kan ik inmiddels beter hebben maar vader Blom komt een beetje uitgeblust over. De Wildemannen zijn gewoon allemaal heel simpel maar wel lief met elkaar. De familie Bal kan ik goed hebben. Maar snap niet zoveel van hun inkomen en grote luxe huis. Ben gewoon nieuwsgierig aangezien ik er online weinig over kan vinden.
Mevrouw Wildeman noemt de piemel een spier. OMG ![]()
Wordt gewoon uitgelegd in het programma, maar niet in de eerste paar afleveringen. Vind het wel raar dat je online gaat opzoeken hoe ze aan een groot huis komen
Het huis was van de overleden zus en zwager. En simon en lisa hebben hun eigen huis verkocht. Dat wordt gewoon allemaal gezegd in de serie? Verder heeft simon een eigen goedlopende barbershop. Verder weet ik het ook niet maar wat maakt het uit, ze redden het goed zo te zien.
Ik vind die Morris zo’n leuk jochie, dat ie ook zo graag al zn boeken mee wilde op vakantie, echt schattig.
Nee niet specifiek, ik zocht naar wat meer info. Was benieuwd naar wat meer context.
Staat gewoon zelfs op de kro ncrv pagina en in zowat elk interview met ze.
Het gezin besluit te verhuizen naar het ouderlijk huis van de vier nichtjes, dat met hulp van een crowdfundingsactie wordt omgebouwd tot een warm thuis voor alle zeven kinderen.
Vader Blom die echt niets interesseert, samen kleertjes kopen “wat heeft het voor zin voor mij” omg hoe houdt ze het vol met hem?!
Ja, dat dacht ik ook. En echt niks hoeft van hem. Echt een leuke vent…