Ik vond de interactie tussen de ouders Wildeman wel heerlijk vermakelijk tijdens de bevalling. Zij die hem een snauw geeft, hij die daar heel relaxed onder is en een grapje terug maakt, zij die daar weer om moet lachen.
En de knuffel tussen haar en haar oudste dochter , nadat ze zich verscholen had achter de paal en al haar emoties letterlijk in haar moeders nek eruit gooide.
Ja snap helemaal wat je bedoelt. Heb ook echt zin om de oude seizoenen met de Buddenbruckjes of met papa Jay terug te kijken. Vond hem toen ook heel lief met de kindjes omgaan.
Ik dacht alleen wel is ze niet nog wat te jong om zoân bevalling al te zien? Ze voelde zich niet op haar gemak dat was duidelijk te zien. En ja ik vind 18 ook nog piepjong om dan de bevalling van je moeder zo direct mee te maken. Is gewoon nog een tiener.
Love prisciliano, zoân aandoenlijk kind. Die kwam er ook als eerste aan.
Ik vond het ook vrij traumatiserend ik zei tegen mijn moeder âdit moet je zo doen als je geen kleinkinderen wilt!â
Heb bij hem echt het idee dat hij totaal niet zit te wachten op zoveel kinderen maar dat het hem maar een beetje overkomt allemaal. Vind hem zoân sulletje ook en die kinderen luisteren totaal niet naar hem
Ik weet dat de meningen verdeeld zijn over dit gezin maar ik mis de Cudoghammetjes Vond dat altijd een leuk gezin om naar te kijken met lieve kinderen
Ja, hij zei toch ook als van als ze niet Christelijk waren dat hij niet weet of ze dan zoveel kinderen hadden
Nee valt mij ook op! Zelfs mijn 12jarige zei dat âdie man klaagt alsof hij drie keer is bevallenâ, na die nierstenen. Dat zal ook best pijn doen maar dat gejammer helpt niet hoor
Jezus wat suf
Vond het ook weer prachtig dat ze die kinderen gewoon alleen thuislaten en dat ze dan op eigen initiatief naar het ziekenhuis komen. Dat is echt een voordeel aan in de stad wonen.
HĂ© die familie in Amsterdam zijn nog nooit naar een kinderboerderij geweest?! Ik woon ook in een grote stad, maar hier zijn wel gewoon kinderboerderijen in de buurt.
Staat net online dat de familie Wildeman in het volgende seizoen niet gevolgd zal worden.
Ik las vandaag ook dat de familie verleg een 6e kindje verwacht, zou me niet verbazen als Verleg de plek van Wildeman inneemt
Maarten die zân nierstenen met weeĂ«n/een bevalling vergelijkt. Tuurlijk gast.
Echt wat een gast. Ook dat gezeur om zn gekookte eieren. âIk lust er wel 2!â Wauw maarten goes wild.
En ahw wat is billie jean een kleintje zeg.
Ik vond hem ook een enorme schijtert, maar die vergelijking met weeĂ«n vind ik best accuraat eigenlijk. Alleen is een niersteenaanval natuurlijk korter en je hebt niet de âdrukâ dat er nog een hele baby uit moet. Het is wel een vergelijkbare pijn, vind ik.
Deze vergelijking heb ik ook vaak te horen gekregen toen ik pijnaanvallen had door galstenen, ook vanuit het ziekenhuis. Over een paar dagen kom ik hierop terug (mits mijn bevalling ooit nog op gang komt)
Maar kan me dus wel voorstellen dat hij het zegt, als hij dat ook vaker te horen heeft gekregen.
Nu zal hij die pijn nooit ervaren van een bevalling. Maar ik beval echt vele male liever dan ooit nog een galblaas aanval te hebben. Mijn god ik dacht dat ik dood ging. Nierstenen schijnen nog erger te zijn.
Vader Wildeman doet me qua manier van praten denken aan Kees Flodder, I canât unsee it.
Nou vergeleken met die man vd familie Wildeman valt hij echt reeeeuuuuze mee. Wat een zanikerd is dat toch ieder seizoen
Nou inderdaad. Maar misschien omdat hij wat minder stijf is en het soms met humor zegt dat het daarom minder opvalt?