Nou als Gerdine zwanger is heeft ze het altijd koud volgens haar man en als hij het eens koud heeft na de operatie moet hij dat 5 x benoemen
Lisa komt zo kalm over, komt denk ik ook door hoe ze praat. Ik kan me dus helemaal niet voorstellen dat zij uit dr slof kan schieten bijv.
Ik snap niks van hoe de familie Bal woont en hoe ze aan zo’ n groot huis komen. Ik ben altijd verbijsterd naar het werk, inkomen en leefruimte en net als bij de Cudoghams en bij de Blommen word ik al claustrofobisch als ik er naar kijk. En altijd maar aan het inpakken en verhuizen en suffe activiteiten doen voor de kijker met z’ n allen. De Bakcha’ s vind ik saai om naar te kijken. Blommen kan ik inmiddels beter hebben maar vader Blom komt een beetje uitgeblust over. De Wildemannen zijn gewoon allemaal heel simpel maar wel lief met elkaar. De familie Bal kan ik goed hebben. Maar snap niet zoveel van hun inkomen en grote luxe huis. Ben gewoon nieuwsgierig aangezien ik er online weinig over kan vinden.
Mevrouw Wildeman noemt de piemel een spier. OMG
Wordt gewoon uitgelegd in het programma, maar niet in de eerste paar afleveringen. Vind het wel raar dat je online gaat opzoeken hoe ze aan een groot huis komen
Het huis was van de overleden zus en zwager. En simon en lisa hebben hun eigen huis verkocht. Dat wordt gewoon allemaal gezegd in de serie? Verder heeft simon een eigen goedlopende barbershop. Verder weet ik het ook niet maar wat maakt het uit, ze redden het goed zo te zien.
Ik vind die Morris zo’n leuk jochie, dat ie ook zo graag al zn boeken mee wilde op vakantie, echt schattig.
Nee niet specifiek, ik zocht naar wat meer info. Was benieuwd naar wat meer context.
Staat gewoon zelfs op de kro ncrv pagina en in zowat elk interview met ze.
Het gezin besluit te verhuizen naar het ouderlijk huis van de vier nichtjes, dat met hulp van een crowdfundingsactie wordt omgebouwd tot een warm thuis voor alle zeven kinderen.
Vader Blom die echt niets interesseert, samen kleertjes kopen “wat heeft het voor zin voor mij” omg hoe houdt ze het vol met hem?!
Ja, dat dacht ik ook. En echt niks hoeft van hem. Echt een leuke vent…
Ik hoop dat hij een grapje maakte toen hij zei dat hij geen kracht in zijn vingers had om de ballon te knopen door de narcose
Wacht maar tot de laatste aflevering. Die man boeit niks
Ja gerdien doet altijd alle versieringen enz hij heeft zeker nooit een ballon vastgehouden. Ze probeert het zo leuk mogelijk te doen voor iedereen, zelfs bij de gender reveal kiest ze een voetbal om te schoppen vanwege de 5 kleine jongetjes. Dan heb je zoveel herrieschoppers, 2 pubers waarvan 1 alleen thuis wil zijn en ook nog zo’n man die nooit enthousiast is. Ja over dat orgel alleen.
Het is gerdinE he! Niet vergeten . Maar je hebt helemaal gelijk. Ze doet zo haar best![quote=“chasingrainbows, post:3629, topic:7464, full:true”]
Ja gerdien doet altijd alle versieringen enz hij heeft zeker nooit een ballon vastgehouden. Ze probeert het zo leuk mogelijk te doen voor iedereen, zelfs bij de gender reveal kiest ze een voetbal om te schoppen vanwege de 5 kleine jongetjes. Dan heb je zoveel herrieschoppers, 2 pubers waarvan 1 alleen thuis wil zijn en ook nog zo’n man die nooit enthousiast is. Ja over dat orgel alleen.
[/quote]
Zo’n groot huis is dat toch niet? Een tweeonder1kap / rijwoning, vind de woonkamer met die keuken erin best krap juist ogen. Daarnaast leggen ze het uit in de serie en dat het huis van de meiden blijft & ze hun eigen fijne huis verkocht hebben.
Ik word schizofreen van al dat geren en alles maar altijd samen moeten doen. Dan weer een kind kwijt, dan weer eentje op het dak, ruzie, geen eigen tijd voor de moeders, gedoe, rotzooi, samen opruimen, hup allemaal de auto in. Huis versieren, en weer opruimen en opnieuw. Ik word helemaal onrustig als ik er naar kijk en dan al die krappe kamertjes. Die meiden van Bakcha slapen ook in de kelder zonder ramen?
Please don’t
Die meiden zijn de hele dag op school, werk en elke avond sporten lol dan maakt een krap kamertje echt niet zoveel uit. Volgens mij wonen ze heel fijn. Alleen ee kind van Blom klaagt over zijn kamer maarja hij heeft dat orgel daar staan ughh dan liever geen raam hoor
Heel soms maak ik me wel wat zorgen over de brandveiligheid, maar dan denk ik weer terug aan de familie Deijs waarbij sommige kinderen in een schuine wandkast sliepen en dan valt t me allemaal al weer reuze mee
Ik weet niet welke aflevering op tv is vandaag want ik kijk vooruit, maar het moment waarop de oudste jongen van fam Blom gaat rappen en een heel nieuw accent krijgt vond ik echt het wonderlijkste tot nu toe. Vooral met Maarten en zijn orgel als vader