Een huis vol

Ik hoop dat hij een grapje maakte toen hij zei dat hij geen kracht in zijn vingers had om de ballon te knopen door de narcose :cry: :cry:

6 likes

Wacht maar tot de laatste aflevering. Die man boeit niks

Ja gerdien doet altijd alle versieringen enz hij heeft zeker nooit een ballon vastgehouden. Ze probeert het zo leuk mogelijk te doen voor iedereen, zelfs bij de gender reveal kiest ze een voetbal om te schoppen vanwege de 5 kleine jongetjes. Dan heb je zoveel herrieschoppers, 2 pubers waarvan 1 alleen thuis wil zijn en ook nog zo’n man die nooit enthousiast is. Ja over dat orgel alleen.

4 likes

Het is gerdinE he! Niet vergeten :sweat_smile::rofl:. Maar je hebt helemaal gelijk. Ze doet zo haar best![quote=“chasingrainbows, post:3629, topic:7464, full:true”]
Ja gerdien doet altijd alle versieringen enz hij heeft zeker nooit een ballon vastgehouden. Ze probeert het zo leuk mogelijk te doen voor iedereen, zelfs bij de gender reveal kiest ze een voetbal om te schoppen vanwege de 5 kleine jongetjes. Dan heb je zoveel herrieschoppers, 2 pubers waarvan 1 alleen thuis wil zijn en ook nog zo’n man die nooit enthousiast is. Ja over dat orgel alleen.
[/quote]

4 likes

Zo’n groot huis is dat toch niet? Een tweeonder1kap / rijwoning, vind de woonkamer met die keuken erin best krap juist ogen. Daarnaast leggen ze het uit in de serie en dat het huis van de meiden blijft & ze hun eigen fijne huis verkocht hebben.

1 like

Ik word schizofreen van al dat geren en alles maar altijd samen moeten doen. Dan weer een kind kwijt, dan weer eentje op het dak, ruzie, geen eigen tijd voor de moeders, gedoe, rotzooi, samen opruimen, hup allemaal de auto in. Huis versieren, en weer opruimen en opnieuw. Ik word helemaal onrustig als ik er naar kijk en dan al die krappe kamertjes. Die meiden van Bakcha slapen ook in de kelder zonder ramen?

1 like

Please don’t

14 likes

Die meiden zijn de hele dag op school, werk en elke avond sporten lol dan maakt een krap kamertje echt niet zoveel uit. Volgens mij wonen ze heel fijn. Alleen ee kind van Blom klaagt over zijn kamer maarja hij heeft dat orgel daar staan ughh dan liever geen raam hoor

2 likes

Heel soms maak ik me wel wat zorgen over de brandveiligheid, maar dan denk ik weer terug aan de familie Deijs waarbij sommige kinderen in een schuine wandkast sliepen en dan valt t me allemaal al weer reuze mee

5 likes

Ik weet niet welke aflevering op tv is vandaag want ik kijk vooruit, maar het moment waarop de oudste jongen van fam Blom gaat rappen en een heel nieuw accent krijgt vond ik echt het wonderlijkste tot nu toe. Vooral met Maarten en zijn orgel als vader :sunglasses:

7 likes

Je vindt de familie Blom een warm gezin? :grimacing: :grimacing:

Heb echt zoveel medelijden met die moeder dit seizoen. Die verrassing helemaal voorbereid en die jochies alleen maar neeeeee en ‘mama heeft gewoon een dikke buik’ :cry: Die kinderen zijn echt brutaal vaak en luisteren zo slecht. Behalve Yael, dat is echt een schat

13 likes

Vind die reactie van de kinderen niet heel gek. Ze zijn nog zo jong en het zijn ook jongens.

1 like

Een aantal zijn al tieners toch? Ik snap hun reactie ook ergens wel dat ze niet zitten te springen om weer een baby maar gewoon zo brutaal tegen hun moeder en eentje sloopte ook meteen de boel weer

1 like

Ja, klopt. Maar soms heb je het als ouder ook niet in de hand hoe goed je ze ook opvoed.
Op de buddenbruckjes was ook wel kritiek en nu missen we die

2 likes

Die gouden confettikanonnnen bij familie Blom :sob: Ligt al dat plastic weer in de natuur :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik mis ze om andere dingen dan dat ik naar ze keek omdat ze goed opgevoede kinderen hadden :joy:

5 likes

Moeder zei biologisch afbreekbaar

Rob :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Rob is fantastisch. “Tailaaah! Stop met die nippletwist” is een uitspraak die veel gebruikt wordt bij ons thuis, hahaha.

En af en toe, wanneer een van ons als een gek alles aan het opruimen is of achter kind rent, gaat de ander met een kopje koffie erbij staan en er naar kijken. Even ons Rob-momentje

9 likes

En die Pris met haar ’ slimme’ opmerking dat een piemel een spier is. Koekoek. Die moet echt terug de schoolbanken in. Zo simpel als ze daar zijn.

1 like