Een huis vol

Was het ook niet de familie Blom die toen eens een Ja-dag hadden en die tieners in de auto muziek aanzetten die Maarten echt niet kon waarderen? Was iets andere muziek dan orgelmuziek😁 vind het overigens echt een heel leuk en warm gezin🩷

1 like

Je vindt de familie Blom een warm gezin? :grimacing: :grimacing:

Heb echt zoveel medelijden met die moeder dit seizoen. Die verrassing helemaal voorbereid en die jochies alleen maar neeeeee en ā€˜mama heeft gewoon een dikke buik’ :cry: Die kinderen zijn echt brutaal vaak en luisteren zo slecht. Behalve Yael, dat is echt een schat

11 likes

Vind die reactie van de kinderen niet heel gek. Ze zijn nog zo jong en het zijn ook jongens.

1 like

Een aantal zijn al tieners toch? Ik snap hun reactie ook ergens wel dat ze niet zitten te springen om weer een baby maar gewoon zo brutaal tegen hun moeder en eentje sloopte ook meteen de boel weer

1 like

Ja, klopt. Maar soms heb je het als ouder ook niet in de hand hoe goed je ze ook opvoed.
Op de buddenbruckjes was ook wel kritiek en nu missen we die

Heb dit seizoen nog niet gezien maar vond ze in eerdere seizoenen wel leuk!

1 like

Die gouden confettikanonnnen bij familie Blom :sob: Ligt al dat plastic weer in de natuur :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik mis ze om andere dingen dan dat ik naar ze keek omdat ze goed opgevoede kinderen hadden :joy:

4 likes

Moeder zei biologisch afbreekbaar

Rob :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Oh echt? Vind die man zó onaantrekkelijk, om te zien gaat het nog (al vind ik het scheel kijken wat minder mooi) maar zodra hij zn mond open trekt… :woozy_face: Misschien zonder geluid kijken

Rob is fantastisch. ā€œTailaaah! Stop met die nippletwistā€ is een uitspraak die veel gebruikt wordt bij ons thuis, hahaha.

En af en toe, wanneer een van ons als een gek alles aan het opruimen is of achter kind rent, gaat de ander met een kopje koffie erbij staan en er naar kijken. Even ons Rob-momentje

7 likes

En die Pris met haar ’ slimme’ opmerking dat een piemel een spier is. Koekoek. Die moet echt terug de schoolbanken in. Zo simpel als ze daar zijn.

Ik vind de familie Bal echt een leuke toevoeging. Dat lijkt me ook echt een leuke/gezellige familie

9 likes

Ik vind Tijmen echt zo’n heerlijke puber (als kinderloze buitenstaander). Niks boeit, herleef helemaal mijn eigen puberjaren :tipping_hand_woman:. Die houding zou in een gezin als de Bakcha’s niet getolereerd worden denk ik.

4 likes

Vind het wel jammer dat de wildemannetjes volgend seizoen niet meer terugkomen, vind ze wel echt zo’n lekker ouderwets groot chaotisch gezin met veel liefde

11 likes

Priscilla tegen Vinenzo als hij zitten klagen dat hij mee moet naar een paas-uitje: als je niet meegaat, kom je helemaal nergens :joy:

4 likes

Ja ik vind hem ook niet aantrekkelijk als in lichamelijk ofzo maar wat een mooie vent. Inderdaad die uitspraken en ook gewoon de kinderen 2 euro toestoppen om voor hem senseo koffie te zetten. En elke keer weer: Overal bonkende, schreeuwende kinderen die de tuin ofzo afbreken en hij staat dan zo te glimlachen bij zijn senseo :rofl: En ik ga stukkkk haha toen hij en Thaila de naam van hun kleindochter maar ā€œgekā€ of ā€œmoeilijkā€ ofzo vonden, ook al paste het precied bij al hun kindernamen

7 likes

ā€˜Vintage met strak doen combineren’ en ā€˜thailaaaaa ik heb zjel aan mn handen’
Zijn uitspraken van Rob die hier wekelijks voorbij komen.

3 likes

Of in dat vakantiepark op het verkeerde vakantiehuisje bonken en politie schreeuwen :joy:

10 likes