Ik vind de familie Bal echt een leuke toevoeging. Dat lijkt me ook echt een leuke/gezellige familie
Ik vind Tijmen echt zo’n heerlijke puber (als kinderloze buitenstaander). Niks boeit, herleef helemaal mijn eigen puberjaren
. Die houding zou in een gezin als de Bakcha’s niet getolereerd worden denk ik.
Vind het wel jammer dat de wildemannetjes volgend seizoen niet meer terugkomen, vind ze wel echt zo’n lekker ouderwets groot chaotisch gezin met veel liefde
Priscilla tegen Vinenzo als hij zitten klagen dat hij mee moet naar een paas-uitje: als je niet meegaat, kom je helemaal nergens ![]()
Ja ik vind hem ook niet aantrekkelijk als in lichamelijk ofzo maar wat een mooie vent. Inderdaad die uitspraken en ook gewoon de kinderen 2 euro toestoppen om voor hem senseo koffie te zetten. En elke keer weer: Overal bonkende, schreeuwende kinderen die de tuin ofzo afbreken en hij staat dan zo te glimlachen bij zijn senseo
En ik ga stukkkk haha toen hij en Thaila de naam van hun kleindochter maar “gek” of “moeilijk” ofzo vonden, ook al paste het precied bij al hun kindernamen
‘Vintage met strak doen combineren’ en ‘thailaaaaa ik heb zjel aan mn handen’
Zijn uitspraken van Rob die hier wekelijks voorbij komen.
Of in dat vakantiepark op het verkeerde vakantiehuisje bonken en politie schreeuwen ![]()
Ik wil dat deze gezinnen ook meedoen aan Waar doen ze het van. Zo benieuwd naar de kasboekjes.
Fam Wildeman: 500 euro per maand aan drinken
Oh ik hoop dat dit programma ook weer terugkomt!
Ben wel echt benieuwd waar zij van rondkomen. 7 kinderen, 1 baan (?), paaseieren vol geld, vrachtladingen eten en 14 spelcomputers. Loop ik te hannesen met 2 kinderen en 2 inkomens ![]()
Bedenk ook even wat zij aan kinderbijslag binnenkrijgen, en misschien ook nog wel kindgebondenbudget. En met zoveel kinderen kan je kleren enz. allemaal doorgeven. Op vakantie gaan ze volgens mij ook niet.
1000 toch?
Hm ik denk dat kinderbijslag wel overschat wordt.
Maar idd kleding doorgeven enzo. Idd geen vakantie, maar wel meerdere jaarkaarten voor verschillende parken.
Ik denk overigens dat ze ook niet voor niets meedoen en inmiddels ook wel wat met hun socials bijverdienen.
Serieus??? Aan drinken?! Ik maakte een grapje, overdrijven, ik zou zelf nooit een kar vol drinken kopen voor een normale week.
Je kunt dan zooooveel geld besparen door ranja te maken, je hebt zoveel verschillende smaken ook tegenwoordig, en Wildeman vader was toch zo van hwt budgetteren?
Nouja dat kan echt oplopen hoor kindgebonden budget… Vanaf 3 kinderen en een relatief laag loon krijg je duizenden euro’s per jaar extra. Weet ik van mijn clienten haha wat zij krijgen.
Rond de 1000 euro aan boodschappen per maand, dus eten en drinken ed.
Oh ja ik had het over drinken. Vind dat zo’n geldverspilling en mega ongezond ook nog. Ze hadden een hele kar vol volgens mij
Ja dit is een grote Lifehack denk ik
Ja, denk dat ze ook gewoon creatief zijn, lage lasten hebben etc. Lijkt me gewoon mega uitdagend om zoveel kinderen te voeden/kleden/hobbies etc.