En in hun situatie zit de kans er in dat het huis āvrijā is (indien koopwoning). En dat is uiteraard van de meiden in dat geval maar scheelt wel als je weinig/geen huur of hypotheek hebt.
Dat zeiden ze toch ook in een van de afleveringen?
Ja dit zei ze ook! Huis is eigendom van de meiden, zij zijn erbij ingetrokken.
Echt wat zijn dit voor vragen? Waarom wil je dit weten?
Nieuwsgierig oke maar kritisch, waarom?! Wat creepy zeg.
Die familie Bal, wat een superlieve mensen zijn dat
Zoān lief idee ook om 1 op 1 uit eten te gaan met die meiden als er iemand jarig is
Ben echt geshockeerd dat de Blommetjes op 104m2 wonen met zijn tienen
Ik word altijd zo claustrofobisch van dat huis
Ze keken in een van de afleveringen naar 130 of 140 en dat was boven budgetš¬
Vinden jullie het aso naar die kinderen toe om maar kinderen te blijven nemen terwijl er geen ruimte of budget voor meer ruimte voor is?
- Ja is aso
- Nee is niet aso
0 stemmers
Vind die Maarten echt zoān totaal waardeloze lul, wat een slapjanus is dat zeg.
Ik vond het ook wel vrij veel zeggen dat ze een bod op een huis hadden ingetrokken omdat ze de nieuwe buren kenden. En die hadden gezegd dat ze hen liever niet als buren wilden omdat ze zoveel lawaai maakten. Moet er ook niet aan denken om 10 kinderen in het huis naast me te hebben.
Maar het meest aso vind ik nog dat je kinderen blijft nemen terwijl de kinderen die je al hebt aangeven dat ze te weinig aandacht krijgen, dat kwam in het vorige seizoen naar voren en dat zou je al ouder echt wel serieus moeten nemen
Ik vond het ook echt heftig hoe makkelijk ze zeiden dat ze een kind ook met ernstige beperkingen sowieso houden. Vind dat normaal best een mooie gedachte, maar je hebt er al negen en ze vechten om gezien te worden. Die reactie van die kids op die zwangerschap was ook echt veelzeggend.
@Loretje een van die kids slaapt op de kamer met het orgel van zijn vader en is daar echt niet happy om
Ik vind een eigen kamer wel het minimum persoonlijk. Desnoods 2 op een grote kamer maar daarboven wordt het gewoon stapelen.
Ja, tering aso. Dat je de charme van een groot gezin inziet ok, maar dat kinderen (waaronder ook pubers die bij voorkeur toch wel echt een eigen kamer krijgen of in de nabije toekomst) met zān tweeĆ«n of zelfs drieĆ«n op een kamer moeten bivakkeren is mijn inziens echt kut. En dat nonchalante we weten nog niet hoe we het aan gaan pakken of hier en daar zullen we wat moeten schuiven komt op mij dan echt heeeel egoĆÆstisch over wanneer je gepland voor nog een kind gaat.
En ja, in Timboektoe liggen ze ook met een heel gezin op een kamer, I know. Ze zullen er niet dood van gaan, maar kom op.
Is Maarten een waardeloze lul?
- Ja met zān nierstenen oid
- Nee leuke man
0 stemmers
Hij bleeeeeef zichzelf maar zielig vinden, wat een type zeg. Tegen een geriatrisch zwangere vrouw zwanger van nummer 10 ofzo.
![]()
Haha over haar gesproken, ik krijg op Instagram telkens dezelfde reclame voor dezelfde SMAKELOZE oorbellen als die die vrouw altijd in heeft en ben oprecht beledigd door het algoritme
Voor mij gaat het niet eens om slaapkamers, maar om leefruimte. Een tafel met een fatsoenlijke stoel/zitplek voor iedereen en een zithoek met plek voor iedereen.
Dat vond ik bij dat gezin van oa Seven ook zo verwonderlijk, daar zat iedereen maar opgepropt bij elkaar.
Vanaf 35 spreken ze van een geriatrische zwangerschap, dus het is niet eens een grap ![]()