Een huis vol

Ja, tering aso. Dat je de charme van een groot gezin inziet ok, maar dat kinderen (waaronder ook pubers die bij voorkeur toch wel echt een eigen kamer krijgen of in de nabije toekomst) met z’n tweeën of zelfs drieën op een kamer moeten bivakkeren is mijn inziens echt kut. En dat nonchalante we weten nog niet hoe we het aan gaan pakken of hier en daar zullen we wat moeten schuiven komt op mij dan echt heeeel egoïstisch over wanneer je gepland voor nog een kind gaat.

En ja, in Timboektoe liggen ze ook met een heel gezin op een kamer, I know. Ze zullen er niet dood van gaan, maar kom op.

4 likes

Is Maarten een waardeloze lul?

• Ja met z’n nierstenen oid
  • Nee leuke man

0 stemmers

Hij bleeeeeef zichzelf maar zielig vinden, wat een type zeg. Tegen een geriatrisch zwangere vrouw zwanger van nummer 10 ofzo.

3 likes

:sweat_smile:

Haha over haar gesproken, ik krijg op Instagram telkens dezelfde reclame voor dezelfde SMAKELOZE oorbellen als die die vrouw altijd in heeft en ben oprecht beledigd door het algoritme

3 likes

Voor mij gaat het niet eens om slaapkamers, maar om leefruimte. Een tafel met een fatsoenlijke stoel/zitplek voor iedereen en een zithoek met plek voor iedereen.

Dat vond ik bij dat gezin van oa Seven ook zo verwonderlijk, daar zat iedereen maar opgepropt bij elkaar.

8 likes

Vanaf 35 spreken ze van een geriatrische zwangerschap, dus het is niet eens een grap :cry:

7 likes

Ja dit ook, en probeer maar eens fatsoenlijk je huiswerk te maken of te leren voor een toets in die chaos zonder een eigen plekje om je echt af te kunnen zonderen.

2 likes

De familie deijs 10 jaar terug zaten ook met zoveel in een nog kleiner appartement. Was ook echt heftig proppen, zeker omdat de jongste zoon down had en dus aangepaste meubels nodig had

2 likes

Weet nog dat er 5 jongens/mannen sliepen op 1 kamer. Was een smalle kamer met twee stapelbedden die net zo lang waren als de kamer en dan legden ze er ‘‘s avonds een matras tussen op de grond die precies tussen de twee stapelbedden paste.

Oudste in die kamer was ook bijna 30 en de jongste iets van 10 ofzo. Echt bizar.

3 likes

Ik zou echt gillend gek worden in zo’n vol huis met al die prikkels en geschreeuw continu. Iven en cynthia hebben niet eens een eigen slaapkamer maar die slapen ergens op de gang boven?

1 like

Ja in een kast aka bedstee in de keuken geloof ik. En dan ook nog met een kind erbij dacht ik :see_no_evil:

1 like

Vooral dat continue aan prikkels inderdaad. Dit vind ik vooral bij fam Blom heftig. Ook gezien dit veel negatieve/heftige prikkels zijn daar.

Dat jongetje met de haarmat bij familie Bal is wel echt een schatje trouwens zeg.

Ja niet te doen, ik wil ook een Morris als kind. Sowieso een geweldig gezin

3 likes

Haha ja ik wil geen kinderen maar als ik zeker weet dat ik alleen Morrissen krijg wil ik er wel drie

7 likes

Maar ook Priscilliano :heart::heart::heart: zo lief

8 likes

Ja de wildemannetjes hebben ook echt een speciaal plekje in mijn hart. Vooral die Giovanna.

5 likes

Ik ben nu pas het laatste seizoen aan het kijken maar pfff die Blommetjes. Wat een terror kinderen. In tegenstelling tot de andere gezinnen zie ik ook niet echt liefdevolle momenten, alleen maar chaos. En Maarten is ook een hork, kan ook geen interesse opbrengen voor zijn ongeboren dochter, boeit hem allemaal geen reet. Ik heb wel een beetje medelijden met Gerdine.

De andere 3 gezinnen vind ik wel cute, vooral familie Bal :heart:

6 likes

Dit vind ik ook echt bizar. Denk een beetje leuk mee in alle voorbereidingen! Het is ook jouw kind denk ik dan…

5 likes

Ja gerdine organiseert echt elke keer alles alleen. Zelfs een huis kopen deed ze alleen en maarten vond het wel prima, wtf :joy:. Het lijkt me voor haar ook niet leuk om zwanger te zijn en niemand van je gezinsleden toont ook maar iets van enthousiasme

Maar Gerdine heeft hier zelf ook voor gekozen toch, ik kan hier echt geen medelijden mee hebben. Na 100 kinderen weet ze hopelijk inmiddels wel wat voor man ze heeft. Maar dit gezin zit sowieso enorm in m’n irritatiezone en kunnen niks goed doen bij mij haha. Ik vind het vooral zielig voor de kinderen

5 likes

Ik denk vooral dat god heeft gekozen.

6 likes