Ik heb echt nul medelijden. Ik krijg echt de kriebels van haar mega blije blik steeds in combinatie met die kinderen die het duidelijk niet zo leuk vinden dat er weer een bij komt. Al die revealmomentjes ook waar zij compleet out of touch lijkt met de beleving van de rest van het gezin.
Ik las online dat er weer een Cudoghammetje bijkomt!
Een kat ja
Haha is dat zo? Nou zal de volgende keer maar reacties gaan lezen ipv alleen het bericht. ![]()
Denk dat zij allebei ook wel bijna 50 zijn nu; beetje te oud voor een baby erbij.
Ik kijk nu net aflevering 2. Wat een hork is die man van Gerdine na die operatie ![]()
Gerdine, gerdientje. Je moet even gauw komen!!
Wat een mooie vrouw, Lisa.
Grappig, ik had (door hoe de rest heet) een veel traditionelere Christelijke naam verwacht zoals Ruth, Esther, Hanna, Eva, Sara. Deze naam heb ik nog nooit van gehoord! Maar lief dat het verwijst naar haar zussen
Eljada Chari
Voor wie net als ik weerstand heeft om op een link te klikken.
Ja ik moet ook zeggen dat ik het meer een naam voor de familie Wildeman vind. Maar blijkbaar is het ook een christelijke naam, al levert Google maar weinig hits op.
Vanaf 4 november komen er jubileumafleveringen van de afgelopen 20 seizoenen waarbij 13 gezinnen terugblikken!!! Familie deijs comeback??? ![]()
Hahah wow ja dat zou leuk zijn!!
Ik zag dus zo’n stukje waarin priscilla zegt het jammer te vinden dat ze van de omroep moeten stoppen met het programma. En ze wilden zelf nog wel graag doorgaan. Ik snap het zelf ook niet goed. Er zijn doodsaaie families seizoenenlang gefilmd.
Bij cudogham leek het er ook op dat eigenlijk vooral de omroep die keuze had gemaakt. Maargoed, die keuze begrijp ik dan weer wel.
Oh ik dacht dat ze zelf hadden besloten om te stoppen! Snap die keuze dan ook niet zo… vind de familie Bakchra iets saaier om te volgen.
Ja als je rtl boulevard familie wildeman intypt dan vind je de video waarin ze zegt dat ze het erg jammer vindt.
Bij de Buddenbruckjes was dit ook al toch? De productie besluit blijkbaar echt vaak om te wisselen. Maar dan wel zo lang de Zeldenrustjes blijven volgen ![]()
. Bij de Cudoghammetjes snap ik het wel trouwens want die zaten er ook echt lang in. Ik vind de familie Bal wel echt een leuke aanwinst trouwens!
Ja klopt buddenbruckjes wilden zelf ook niet stoppen. Maar die hebben wel echt veel seizoenen meegedraaid. Wildeman een stuk minder. Misschien maar 3 of 4? Cudogham was ik echt zo zat op het laatst.
Priscilla zei zelf wel dat het misschien was vanwege het filmen van de kinderen. Tegenwoordig kijken we daar gelukkig iets anders naar dan 10 jaar geleden dus ik vind het wel goed dat ze sneller wisselen van gezinnen.
Overigens allemaal liefde voor Priscilla. Het fragment dat ze uitlegt dat ze haar eigen naam niet mooi vindt maar wel haar zoon Priscilliano noemt, in mijn ogen de mooiste televisie die er is. Wordt hier thuis vaak aan gerefereerd.
Ik vind bahkcha ook zo saai. Dat stomme gesport waar ze zo in worden gepusht en die irritante inspirationele praatjes van die moeder terwijl niemand luistert.
En ze zijn alleen maar met kleding bezig, met kleding kiezen om aan te doen, om weg te doen, om te stelen van elkaar, om te kopen. Ze zeiden ook dat ze elke paar maanden allemaal nieuwe kleding krijgen, en zelfs ondergoed en sokken worden weggegooid en krijgen ze helemaal nieuw. Zo overdreven. En idd voetbal ![]()