Binnenkort komt er dus een terugblik op alle seizoenen. Super benieuwd naar de familie Deijs! Vond hun altijd heel leuk om te volgen.
Ik ging googlen of de familie quadackers erin komt. Woooh de hele shitshow die ik blijkbaar gemist heb/verdrongen ofzo :o
Jaa sinds de dood van de vader van het gezin is het daar echt bergafwaarts gegaan…
Ja wat een ellende allemaal zeg. Las een artikel waarin wordt verteld dat Nadine een contactverbod wil voor Romano. En ook dat ze rust wil en niet meer in de publiciteit wil. Hoezo doe je dan weer mee met die terugblik.
Ja anders had ik niet gegoogld naar ze en had ik er waarschijnlijk niets over gehoord. Nu weer negatief in beeld. Sneu voor de kindjes
Wanneer komt dit online?
Maar komen de quadackers in de terugblik? Moet je als omroep toch helemaal niet willen…
De wildemannen krijgen er nog een baby bij wauw
Ze is net bevallen toch of bedoel je die baby?
Edit even insta gekeken, wow ze krijgen er dus wéér 1 ![]()
Dan zal de productie wel spijt krijgen dat ze niet meer meedoen.
Wow omg. Zij moet letterlijk dicht genaaid en dan nog 1??
Oh god, qua leeftijd en vorige medische risico’s: why?!
Het was niet gepland
Nee snap ik maar dan zorg je er toch voor dat dit niet meer kan gebeuren? Les anticonceptie is dan geen overbodige luxe als je schijnbaar zo laks omgaat met je lijf & gezondheid.
Als ik het begrijp door anticonceptiemiddel heen. En ze heeft meteen gynaecoloog gesproken of het nog wel verantwoord is
Hoe ik het las is ze al meerdere keren door verschillende vormen van anticonceptie heen zwanger geworden. Vraag me echt af hoe dat meerdere keren kan gebeuren. Ja gebruikersfouten bij de pil, maar bij de spiraal heb je die niet echt.
Dat vind ik echt geen excuus, lees dat dat vaker is gebeurd: dan neem je toch def goede maatregelen als het op een of andere manier telkens fout gaat? Je hebt niet alleen een verantwoordelijkheid voor jezelf, maar ook voor je kinderen. Nu ook weer meteen geopereerd moeten worden… Ik denk ook: we weten niet hoe die gynacoloog dat heeft gezegd. Als zij meteen zei bijv ‘wil het houden’, tuurlijk kijken ze dan naar de opties maar wil niet zeggen dat het goed & verantwoord is.
Geen een anticonceptiemiddel is 100% betrouwbaar. En wat heeft speculeren erover voor zin…
@VanderWoodsen het is toch niet aan ons om te bepalen of het medisch verantwoord is. Zo makkelijk lullen als buitenstaander.
Ze post er zelf veel over dus niet echt speculeren & inderdaad eens dat het niet aan ons is, maar dat ze er weldoordacht en verantwoordelijke keuzes over maakt dat lijkt me wel duidelijk toch met je 9e kind op komst op deze manier.
Wow, Billy Jean is pas in januari geboren, dus na een halfjaar alweer zwanger geraakt. Je moet er maar energie voor hebben zeg