Een huis vol

Wanneer komt dit online?

Maar komen de quadackers in de terugblik? Moet je als omroep toch helemaal niet willen…

2 likes

De wildemannen krijgen er nog een baby bij wauw

2 likes

Ze is net bevallen toch of bedoel je die baby?

Edit even insta gekeken, wow ze krijgen er dus wéér 1 :flushed:

1 like

Dan zal de productie wel spijt krijgen dat ze niet meer meedoen.

8 likes

Wow omg. Zij moet letterlijk dicht genaaid en dan nog 1??

1 like

Oh god, qua leeftijd en vorige medische risico’s: why?!

1 like

Het was niet gepland

Nee snap ik maar dan zorg je er toch voor dat dit niet meer kan gebeuren? Les anticonceptie is dan geen overbodige luxe als je schijnbaar zo laks omgaat met je lijf & gezondheid.

5 likes

Als ik het begrijp door anticonceptiemiddel heen. En ze heeft meteen gynaecoloog gesproken of het nog wel verantwoord is

1 like

Hoe ik het las is ze al meerdere keren door verschillende vormen van anticonceptie heen zwanger geworden. Vraag me echt af hoe dat meerdere keren kan gebeuren. Ja gebruikersfouten bij de pil, maar bij de spiraal heb je die niet echt.

4 likes

Dat vind ik echt geen excuus, lees dat dat vaker is gebeurd: dan neem je toch def goede maatregelen als het op een of andere manier telkens fout gaat? Je hebt niet alleen een verantwoordelijkheid voor jezelf, maar ook voor je kinderen. Nu ook weer meteen geopereerd moeten worden… Ik denk ook: we weten niet hoe die gynacoloog dat heeft gezegd. Als zij meteen zei bijv ‘wil het houden’, tuurlijk kijken ze dan naar de opties maar wil niet zeggen dat het goed & verantwoord is.

Geen een anticonceptiemiddel is 100% betrouwbaar. En wat heeft speculeren erover voor zin…

@VanderWoodsen het is toch niet aan ons om te bepalen of het medisch verantwoord is. Zo makkelijk lullen als buitenstaander.

5 likes

Ze post er zelf veel over dus niet echt speculeren & inderdaad eens dat het niet aan ons is, maar dat ze er weldoordacht en verantwoordelijke keuzes over maakt dat lijkt me wel duidelijk toch met je 9e kind op komst op deze manier.

3 likes

Wow, Billy Jean is pas in januari geboren, dus na een halfjaar alweer zwanger geraakt. Je moet er maar energie voor hebben zeg

1 like

Bij een spiraal heb je ook ongeplande zwangerschappen. En daar kan je niks aan doen, want hij zit dan gewoon niet meer goed op zijn plek zonder dat jij het door hebt. Zelf meerdere keren gehad met koperspiraal én mirena spiraaltjes. En ja ook zwanger geworden dwars door de koperspiraal heen. Had echt geen mensen moeten hebben gehad die mij de schuld gaven en dat ik beter mijn best had moeten doen, je voelt je al heel rot dat zoiets jou moet overkomen terwijl je denkt dat het wel goed zit.
Bij de gyn vertelden ze mij dat ze best wat zwangerschappen zien hoor door de spiraal heen.

De moeder wildeman zegt toch dat ze door de pil, prikpil en spiraaltjes zwanger is geworden. Dan heeft ze dus steeds wat anders geprobeerd nadat er 1 faalde, wat moest ze nog meer doen dan? En dat is onze zaak toch niet wat die mensen doen, jij lijkt je echt druk te maken maar zij zijn er blij mee en de arts zegt dat het kan, laat ze lekker?

2 likes

Uhm… ooit gehoord van CONDOOMS? :sweat_smile:

6 likes

Volgens mj bedoelt ze dat ze éérder (voor BJ) vaak zwanger is geworden door de pil/spiraal heen maar dat ze nu 2 jaar op BJ hebben moeten wachten dus dat ze daarom dachten dat t zo’n vaart niet zou lopen. Wat best dom is want na een bevalling ben je doorgaans een stuk vruchtbaarder, zou je toch moeten weten na 8/9/10 idk kinderen

1 like

Mijn god zeg. Klinkt voor mij als een boel ellende. En ik vraag me ook al hoe ze dat financieel allemaal doen want krijg niet het idee dat ze het breed hebben. Gelukkig hebben ze nog wel allemaal recent babyspul.

3 likes

Mijn opmerking ging inderdaad over “Dan heeft ze dus steeds wat anders geprobeerd nadat er 1 faalde, wat moest ze nog meer doen dan?”

Lijkt me dat als het aan haar ligt en zijn door de pil/spiraal zwanger raakt, het ook wel heel toevallig allemaal zou zijn als het condoom bij hen ook regelmatig zou scheuren? Met m’n ex had ik een tijdje geen anticonceptie en gebruikten we condooms en als het condoom scheurde (1x gebeurd overigens) dan voelde hij dat ook.

Is natuurlijk voor iedereen anders maar als je echt graag geen kinderen meer wil, dan lijkt me de pil + condoom erbij een hele kleine moeite (of laat die man lekker een knip zetten zou ik zeggen).

3 likes