Ik mis ook vooralsnog nog de familie vink en de quadackers, al zit die laatste wel in de filmpjes. En dat laatste gezin is geloof ik na zijn overlijden ook een beetje uit elkaar gevallen
Ik vind het jubileumseizoen wel leuk om te kijken op zich maar het gaat zoooo van de hak op de tak? Past ook wel weer bij het programma aan de andere kant haha
Ik kwam op tiktok toevallig langs een filmpje van Roemillo(van de Baumgards) Ik schrok er best wel van. Gaat duidelijk niet goed met hem. Hebben anderen het ook gezien?
Yes ik zag het ook, twijfelde of ik het moest posten, denk namelijk dat hij dit snel weer eraf moet/wil halen.
Hopelijk krijgt hij de juiste zorg en hulp
Hee wat leuk er komt een kleintje bij bij de familie Kraan!
Dacht eerst dat zou blijken dat Marlynn zwanger is, maar volgens mij is het echt Linda zelf.
Haha ik dacht precies hetzelfde!
Linda had al wel gezegd dat het haar leuk leek om nog zo’n kleintje op de camping hebben lopen. Eerlijk gezegd krijg ik bij haar altijd het idee dat ze gewoon verslaafd is aan baby’s. Dat ze die hele babyfase gewoon zo ontzettend geweldig vindt.
Het gaat om Linda zelf inderdaad! Wel heftig, al die kids, zo nog een baby erbij en dan die camping runnen ondertussen. Volgens mij zijn zij ook al wat ouder toch?
Dat idee heb ik bij allemaal
Nah nee niet mee eens, bij bakhcha, cudogham en zelfs blom om maar ff een paar te noemen heb ik dat gevoel totaal niet. Dat is meer gewoon ze overkomen en nouja bij blom voornamelijk door hun geloof. Vond het ook altijd een best groot contrast hoe linda tegen de oudere kinderen is t.o.v. de kleinsten.
Is het hun huis daar op de camping niet ook vrij klein voor zo’n gezin? In de zomermaanden zullen ze wel heel veel buiten zijn natuurlijk dat scheelt.
Vooral bij de Quaedackers omg die Nadine moest altijd weer een baby en dan moesten die oudste twee meisjes maar voor al het middelgrut zorgen, Maargoed zij was sowieso een belabberde moeder natuurlijk.
Samantha had ook altijd die babyfocus, maar was verder natuurlijk niet zo’n waus als Nadine. En Linda is idd ook laserfocussed op babies en alle Gristenen ook maar uit andere achtergrond.
Valt het jullie trouwens ook altijd op dat je zoveel beter veel meisjes kan hebben als je een groot gezin hebt dan jongens? De normaalste en rustigste gezinnen hebben allemaal meer meisjes of iig een groep van oudere dochters die een beetje het voorbeeld geven. Zodra je 3 of 4 jongetjes achter elkaar hebt lijkt het totale chaos en onbeschoftheid te worden, echt opvallend. Vind dat Gerdine bijvoorbeeld echt schofterig wordt behandeld door haar eigen kinderen en de buddenbruck jongens hadden daar ook een handje van. Meisjes zijn echt veel socialer denk ik.
Haha toen ik je laatste stuk begon te lezen moest ik instant aan de familie Blom denken. Maar goed, dat lulletje rozenwater van een vader helpt ook niet mee natuurlijk.
Linda is 45 en Ivan rond de 50 ofzo? Ik vind haar ook echt baby-addict
Ja Linda is toch overduidelijk van de laatste seizoenen by far the baby addict
Misschien janneke jelies een beetje maar die zei wel duidelijk van hey het is ook goed zo en ook daar speelde geloof een enorme rol. Linda wil gewoon een baby elk jaar. Ik klink nu als een hater ,gefeliciteerd voor ze. Inmiddels moet ze weten dat een baby maar 1 jaar oud wordt, daarna heb je geen baby meer linda ![]()
Misschien dan maar zo’n reborn pop aanschaffen ![]()
Oh god ja, ik geloof zo dat ze dan dat maar gaat verzorgen uit wanhoop . Haar 1e kind kreeg ze op haar 20e, ze is dus al meer dan haar halve leven zwanger en aan het baren.
Waarom het geloof steeds als excuus, zij zijn ook gewoon baby of kind verslaafd hoor. Zo mega gelovig zijn ze niet eens.
Nou door hun religie zijn ze tegen anticonceptie anders waren het er echt niet zoveel. Maarten blom had wel gezegd van ja misschien dan toch maar anticonceptie gebruiken in de toekomst…
Omg echt
Ik dacht ze benoemen het gewoon niet want ja pastoor …
Ze benoemen wat niet? Is toch wel vrij bekend dat dat vanuit veel religies niet “mag”. Veel streng religieuze gezinnen zijn niet voor niets vaak groot. Dus geloof speelt wel degelijk een grote rol. Een gemiddeld nederlands gezin had er een knoop ingelegd of ja weer de verantwoordelijkheid leggen bij de vrouw. Bij m’n opa en oma ging de pastoor langs de deuren om te vragen wanneer er een volgende kwam en komop dat moest wel snel. Gewoon zieltjes winnen voor de kerk/het geloof.