Hij is alleen maar tiktoks aan het plaatsen. En eigenlijk zijn het iedere keer ook precies dezelfde dingen die hij blijft herhalen. Weet ook niet wat hij daarmee wil bereiken
Nieuw seizoen staat op NPO plus ![]()
Oh my godddd dat bemoeien van adam en zn koffer voor zijn vakantie, ik zou echt niet goed worden
Hahaha ja echt te veel! Alsof hij een klein kind is
Nou inderdaad. Maar ik sloeg vooral aan op het fragement dat een van die zussen commandeert dat zusje de koffie moet opruimen. Terwijl zij dus van beneden kwamen om emmertje etc te brengen.
Bijzonderde manier van communiceren en dat dit dan ook nog opgevolgd werd.
Ik vind het ook nog gek dat ze zeiden dat hij niet zelfstandig is. Dan denk ik: logisch, want hij krijgt helemaal niet de kans om het te leren
Paar afleveringen later wordt het nog erger als de pubers niet op tijd uit bed komen in hun vakantie, want uitslapen is voor luie mensen haha. Daarna krijgen ze een preek over âbe the best version of yourselfâ waar al die kinderen uitzonen haha. Vind het trouwens voor de rest wel een leuk gezin
Wat erg dit! Laat die jongen, ze doen echt alsof ie niet eens zelfstandig kan ademen
Hahaha ik vind het ergens wel grappig en lief, dit is wel echt gewoon hoe het gaat met zussen
Maar denk wel dat Adam helemaal los gaat zodra hij uit het zicht van zussen en moeder is
Pfff die familie Blom en dan hoogzwanger nog naar Bosnië. Je moet er maar zin in hebben.
En Thijmen, die zijn scherm mee moet hebben
. Laat Thijmen lekker thuis zou ik zeggen
Ik vond dit echt heel absurd hoor. Met zân allen zo lang in een volgepropte auto. Je kan toch ook gewoon dichterbij leuk kamperen of een jaartje vakantie overslaan zo hoog zwanger. Ik heb geen idee hoe Gerdine het allemaal doet, jeetje zeg.
Ik heb die stukken met de auto inpakken overgeslagen, ik word niet goed van die man ![]()
Zoân contrast in hoe die kinderen luisteren bij de familie Blom en die andere families ![]()
En dan met dat gamen, die moeder pakt het scherm af en zet het beneden. En dan gaan ze beneden verder gamen?!
Wat een gezeur over dat adam een tasje moet hebben. Laat die jongen. Overigens ook nog eens mega lelijk van die gasten met die tasjes ew ![]()
Vind het ook zo overdreven dat het hele gezin meegaat naar het vliegveld. Hij is 20 jaar en gaat een weekje ofzo weg? Pff
Ja maar dat heb ik sowieso bij dit gezin. Alles zo met iedereen samen, maar ik vraag me af of ze dat normaal ook zo doen of het alleen voor het programma is.
Vond dat al overdreven maar het kan nog erger⊠het moment dat ze aan de keukentafel worden geroepen en moeder gaat vertellen over hoe zonde het is om uit te slapen.
Vraag mij dan af of zij als puber niet uitsliep
Hahaha ja iedereen had er ook erg veel zin in ![]()
Ja ik denk dat het programma zeker wel bijdraagt aan dat ze overal alles samen (moeten) doen. Ook bij dat kind Saad die naar de middelbare gaat, en bijna alle kinderen gaan mee. Mega onhandig, laat die bazige Nour dan alleen met hem gaan. Met dr lijstje. Jemig, wij mochten gewoon met vriendinnetjes gaan shoppen voor alle prullaria. Vind die zussen dit seizoen echt too much hoor pff. Ff rustig.
Familie blom die met een volle bus kinderen in bosnie rijdt, maar er staat een doodlopende weg. En dan gaan ze toch doorrijden. Hoe achterlijk dom kan een mens wezen. Sjongejonge. Volgens mij liggen er zelfs nog net zoals in kroatie etc nog steeds landmijnen.
Ja jezus Gerdine is wel een different breed hoor. De nacht van te voren niet slapen om je huis te fixen voor de verkoop en dan in de ochtend moeten alle tassen nog gepakt worden en moet je 20 uur in een bus met 7 kinderen, om vervolgens in een tent te gaan slapen, terwijl je hoogzwanger (!!) bent.
Ja niet normaal en eigenlijk heeft ze er nog een kind bij want die man van haar kan echt niets zonder haar hulp