En uberhaupt al bellen naar beneden om ‘een doekje naar boven te sturen’.
Echt beklemmend, dat gezin.
En uberhaupt al bellen naar beneden om ‘een doekje naar boven te sturen’.
Echt beklemmend, dat gezin.
Laat je kinderen gewoon lekker uitslapen in de vakantie, maar nee er moet weer getraind worden met vader… (Familie Bakhcha)
Mijn vader keek dit programma voor het eerst en kreeg een zenuwinzinking van deze fragmenten
Wie zouden er dan niet meer meedoen?
Oh heb het even opgezocht, de Bakhcha’s stoppen. Ik vind het echt jammer dat papa Jay er weer in zit ![]()
Oooh zo, ach die ga ik niet zo missen. Dat was ook elke aflevering weer t zelfde. Over een paar jaar vind ik ze vast wel weer leuk. Dit is trouwens wel weer een heel ander type gezin.
Die moeder ziet er nog zo jong uit! En dat met zoveel kinderen ![]()
Ze is toch ook maar 33?
Jezus denk je dat je alles gehad hebt
Is weer een nieuw seizoen
Zo jammer dat de familie Blom weer mee doet
ik vind alles aan hun vreselijk. Bij aflevering 3 of 4 dat die vader de preek van een briefje op las, su-per inspirerend not (sorry ik heb een kerktrauma en haat alles dat ermee te maken heeft)
Ik heb ook het idee dat ze steeds sneller na scenes switchen naar het volgende gezin? Bij familie Blom niet erg natuurlijk, maar het kijkt een beetje onrustig ofzo. Ik wil meer familie Bal!
Dat nieuwe gezin. 33 jaar en zoveel kinderen al, jeetje. Ik zou niet zeggen dat die man 33 zou zijn haha
Ik vind die Blom familie wel leuk om naar te kijken. Hoe kan die vrouw zo relaxt altijd zijn als alles een gigantische chaos is om haar heen. Ik had die vent wel echt wat aangedaan als de verhuizing zou worden stopgezet omdat zij moet zeggen welke doos waarheen moet. Dat is toch waarom je het erop schrijft?
Nou echt die man lijkt mid 40. Heb een paar afleveringen met een half oog gekeken maar opzich lijkt me het wel een leuk gezin.
haha ik snap wel dat je er zo uit ziet met 8!!! kinderen
hoewel ik die Gerdien (excuus: GerdiNE) een beetje een irritant iemand vind heb ik ook zoveel respect voor haar want ze runt alles praktisch in haar eentje en raakt nooit in de stress als die jochies alle kanten opvliegen. ze blijft altijd zo relaxed terwijl het om haar heen echt totale chaos is en er een kind kwijt is en weet ik veel wat. en met die vent van haar heb je er eigenlijk nog een kind bij, lijkt wel ieder seizoen erger te worden met die man
Hahah ja moet altijd zo lachen om haar, hoe relaxed zij is en haar planning. Ook voor de doop wil ze nog kaartjes maken, last minute hahaa
Ja haha heerlijk om naar te kijken want écht hoe kan je zo zijn, staat zo ver van mij af hahaha
Ik vind het nieuwe gezin wel leuk, Levi is echt een lieve jongen met hoe hij bijspringt, en goed van Sven hoe positief hij is over zijn amputatie.
En het huis van de Blommetjes is wel mooi geworden! Familie Bal is ook leuk. De stukjes van papa Jay vind ik het minste aan maar ze zijn wel een lief gezin.
Ik wil de Duitse chaos terug ![]()
Nou echt wat een schat!