Ik mis die vader inderdaad met die koffietjes uit dat Senseoapparaat in zo’n grauwig geelachtig kopje
Hahahaha ja lekker met z’n cappuccino toekijken hoe alles in het honderd liep.
Iconisch
THAILAAAAAAAA
Omg een slaapfeestje met 13 jongens ![]()
Ik krijg altijd een beetje treurige indruk van Evia, alsof zij er een beetje tussenin valt.
Maarten heeft het goed voor elkaar tijdens die fotoshoot
. Lekker ff me time terwijl zijn vrouw in de chaos zit hahaha
What’s new ![]()
![]()
Ik word dit jaar wel ineens gek van zijn belerende toontje in als zijn uitleg verhaaltjes tussendoor. Dat deed hij overigens altijd al, maar het irriteert me nu pas haha.
Jaa en die stem van Gerdine, en dat die kinderen zo slecht luisteren pff. Echt zo’n verschil met bijvoorbeeld de familie Lopez
Gerdine die olijf of salami voorstelt om in de sushi te doen, gadver haha.
Ik vind het wel voor mezelf heel rustgevend dat ze een groter huis hebben hahah
Ja en BANAAN!!!
Ik kijk nu deze aflevering en omg ik trek het echt niet, wel gouden tv overigens
Maar dat het eten op tafel komt en iedereen met z’n handen alles binnen vijf seconden van dat bord graait
wat een losgeslagen bende
Omg wie heeft verzonnen papa Jay weer in het programma te stoppen, ik kan hem echt niet uuuuuitstaan ![]()
mis de Buddenbruckjes zo erg. En de Nagelkerkjes vond ik altijd heel wonderlijk (JUNIOGGGG) maar wel leuk om te zien met die bakkerij
Ik vond papa Jay het vorige seizoen (of seizoenen?) niet zo boeiend maar wel prima en nu dit seizoen ineens echt zo irritant. Doe even rustig met die kinderen van je mag alleen een sport doen als je je hele leven en er 100% voor geeft alsof het niet gewoon ontspanning mag zijn en ook met die verjaardag echt intens zijn opmerkingen.
Heb ook ineens (sta er zelf van te kijken) meer begrip voor Gerdien/Gerdine want die doet tenminste wat terwijl Maarten (moest serieus zijn naam op zoeken) alleen achter is gebleven in de irritatiezone.
Waarom vind je hem verschrikkelijk? Ik vind ze vooral saai om te kijken
En ik hoorde dat die vader van fam bal zei dat het trouwen destijds een “moetje” was. Hoezo? Zijn zij heel gelovig oid?
Zo dominant, bijv. dat hij na die operatie aan z’n vrouw ging mansplainen hoe ze de was moest opvouwen en zei ‘ik heb nu een vrouw dus jij moet dit doen’. Maar ook gewoon het arrogante, constant tegen die kinderen ‘doe dit voor papa’, zichzelf een geweldige opvoeder vinden, vreeeselijk
O en volgens mij is Simon gelovig maar hebben zij of een van hen idd streng gelovige familie en moesten ze trouwen omdat zij zwanger was
Oh ik vind die jay best wel leuk hoe hij met de kinderen omgaat en ook hoe hij ze betrekt in de klusjes. En dat die kinderen ook allemaal zo rustig zijn en meedoen. Heel anders dan bij de blommetjes waar iedereen de godganse dag loopt te krijsen.