Een huis vol

Die teksten er soms onder:

KIND BRULT
SAMENZWEERDERIG LACHJE
KIND IS HYSTERISCH

muahuahaa

7 likes

Ik heb sindskort NPO plus, eigenlijk alleen voor Penoza, maar denk dat ik alle seizoenen maar terug ga kijken :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik heb helaas alle seizoenen al eens gezien, jammer dat het nu alweer afgelopen is want zal vast volgend jaar december pas weer komen. Vond het wel een leuk seizoen en vond de familie Jelies eigenlijk veel leuker dan verwacht (ondanks hun geloof).

Ik kijk nu wel eens de vlogs van de nagelkerkjes. Uit een huis vol van vorig jaar. Erg leuk gezin. Ik sla alleen sowieso de YouTube hits over, als challenges en dat soort dingen. Maar geeft toch een leuk inkijkje

De buddenbrucks en Jelies zeiden allebei dat hun laatste kinderen er ongepland waren, niet echt de bedoeling. Je zou toch zeggen dat je na zoveel kinderen wel weet hoe het werkt
 :thinking:

Maar bij de Jelies bepaalt God of er nog kinderen bijkomen

Ohja. Volgens hun had God ze ook niet zoveel kinderen gegeven als ze dat niet aankonden.
Ook leuk om te zien als je bijv. geen kinderen kan krijgen, vond God je dan niet geschikt?

4 likes

Die Jelies man zei: “die laatste zag ik ùcht niet aankomen!” Toen zei die vrouw: “Je was er zelf bij hoor”. Hoe kan je een zwangerschap niet aan zien komen als je totaal geen anticonceptie gebruikt. Dan moet je ook echt niet zeggen dat de baby er ongepland kwam.

De Buddenbrucks, geen idee of ze helemaal niks gebruiken, maar die doen ook zo schijnheilig dat ze ineens zwanger was. Kom op, 11e kind, je weet nou toch wel hoe je die maakt en kan voorkomen?

2 likes

Haha Bruddenbucks :sweat_smile:

Ik vond ze dit seizoen trouwens veel leuker. Toch iets liever naar elkaar toe en minder tokkie ofzo. In het vorige seizoen dacht ik alleen maar omg wat een puinhoop gezin.

1 like

Denk je dat er nog een baby bij de Buddenbruckjes komt?

• Ja ik denk nog 1
  • Ja meer dan 1
  • Ik denk dat het bij 11 blijft

0 stemmers

Ik hoop het dat Thalia er mee kapt hoor. Jeetje.

1 like

én de gezondheid van het kind

Mijn vriend begon dit te kijken en ik vermoed dat hij opzettelijk probeert mijn kinderwens te saboteren. Meine gute ben volledig overprikkeld na dit seizoen. Vind het ergens echt walgelijke tv, maar kan gewoon niet stoppen met kijken. Fascinerend.

Vind het ook knap dat die vrouwen het voor elkaar krijgen om zoveel kinderen te krijgen met zulke stoeptegels van mannen.

9 likes

Hij gaat er gelukkig wel lekker nonchalant mee om, denk dat genoeg andere 15-jarigen zich kapot zouden schamen en een paar weken niet van hun kamer zouden komen

3 likes

Ik vind de familie kraan gezien de omstandigheden eigenlijk wel best leuk met elkaar omgaan.

Is t jullie ook opgevallen dat Janneke altijd dezelfde jurk aan heeft

2 likes

Ja echt wel, denk ook wel dat het een leuke jongen is

2 likes

Dat dacht mijn vriendin ook, maar het zijn verschillende jurken met bijna identieke patronen. Ze is blijkbaar erg fan van die sportstrepenlook.

Ja, Ik had ook echt met hem te doen.
En die ouders niet weten hoe ze er mee om moeten gaan.

Het is ook herkenbaar voor mezelf , ik kan zelf ook niet goed tegen verandering.
Ben blij dat mijn ouders hun best doen om hier goed mee om te gaan.

Het gesprek tussen moeder Kraan en dochter Marlin bij de nagelstyliste vond ik zo pijnlijk. Marlin was in handen van een loverboy geraakt en met de zorgen die dit haar moeder opleverde had ze haar zwangerschap verpest. Gelukkig was haar moeder nu weer zwanger want dat gaf haar de kans het goed te maken. Wat een krom dat bij Merlin hierover de schuldgevoel naar haar moeder lijkt te overheersen, en dat die moeder dat ook niet nuanceert of tegenspreekt. Je kind komt ook niet zomaar in zo een situatie terecht. Krijg echt een naar gevoel bij die moeder.

14 likes

Ik vond het ook bizar hoe die moeder dat maar allemaal zat te vertellen.