Een huis vol

Ben nu een aflevering aan het terugkijken. De vliezen van mevrouw Buddenbruck zijn gebroken en vader gaat 112 bellen? Ben je niet goed ofzo? Bel gewoon de VK! Je hebt dit al precies 10 keer meegemaakt.

8 likes

Ik vind het bij de Kraantjes zo erg om die moeder draaien. Je ziet haar enkel lachen wanneer ze centre of attention (dumpert filmpje), iemand voor lul zet of een zwangerschapstest doet. Je weet inmiddels van al die oudere kids wel zo’n beetje wat er ā€œmisā€ met ze is, dat ze ronduit moeilijke relaties met de andere ouder hebben. Duidelijk dingen hebben meegemaakt. Ondertussen toont moeder dat op nationale tv Ć©n baart ze lekker verder, terwijl die oudste kinderen duidelijk behoefte hebben aan een beetje aandacht en warmte.

Vind het zo typerend dat op het zeldzame moeder-dochter uitje geshopt wordt voor kleding van kinderke 100 en vervolgens in de nagelsalon besproken wordt hoe kut zaken zijn geweest.

9 likes

Het kindje was nog niet ingedaald en dan moet je gelijk plat en met spoed naar het ziekenhuis. Anders kan het fout gaan met de navelstreng geloof ik?

Klopt. Als de baby niet is ingedaald, maar je wƩl vruchtwater verliest kan de navelstreng eerst naar buiten gaan. Dat resulteert er dus in dat de baby de navelstreng dicht kan drukken tijdens de weg door het geboortekanaal, waardoor de baby in nood kan komen.

2 likes

Klopt had ik ook, maar dan alsnog bel je gewoon je VK en geen 112 hoor.

https://www.ad.nl/show/nieuw-seizoen-een-huis-vol-volgt-gezinnen-in-quarantaine~a20c475c/?referrer=http://m.facebook.com Er komt een coronaseizoen! Doen ook meer families mee dan normaal, heel leuk

16 likes

De Buddenbruckjes verwachten misschien NOG een baby??? HOE DAN

8 likes

Volgens mij is de vriendin van de oudste zoon zwanger, denk dat ze dat bedoelen.

2 likes

Oh damn… die 2 oudste zoons waren vorig jaar echt nog van die typische pubers… Thaila zal echter vast wel blij zijn met het eerste kleinkind :crazy_face:

5 likes

Jaaa leuk! Ben wel benieuwd hoe ze gefilmd hebben in huis, ivm Corona

Ja ik lees ook idd dat die vriendin zwanger is!

1 like

en de baumgards hebben er ook 1 bij gekregen?

love dit programma! leuk dat het weer komt. jammer dat ze de fam deijs niet weer zijn gaan volgen.

Komt dit nog? :nerd_face::nerd_face:

Vanaf 13 juli dacht ik!

2 likes

Yasss, zin in.

Wie gaat er nog meer kijken straks?

1 like

Ik!

1 like

Si

1 like

Uiteraard! Geniet nu al weer van de chaos.

1 like

Wat lijkt die oudere dochter van de jellies ineens op haar moeder