De Baumgards😍
Dat die vriendin van Miguel nu al zwanger is. Ze is nog geen 18.
Ben wel blij voor ze, ben benieuwd hoe ze gaan doen als ouders. En hoe ze allemaal geen combineren met werk/school etc.
Janneke zegt “mensen dachten dat ik aan het hamsteren was, maar dat waren onze gewone boodschappen. Wij hebben niet gehamsterd.” En dan daarna “ja, we hebben wel wat extra dingen gekocht. Wat potjes, meel etc.” Dus je hebt wel lekker gehamsterd meid
Ik ga sws nu via npo start vooruit kijken
Misschien heeft zij voor 2 weken gekocht ipv 1. Maar de meeste hamsteraars kopen voor maanden. Vind ik niet te vergelijken.
Ja, dat zou kunnen dat heeft ze niet gezegd.
Ik ga nu afl 3 kijken. Ken wel janken. Vind de Jelies zo leuk he, nette kinderen! Die Buddenbrucks
Ik ben heel erg tempted om weer npo plus te nemen hiervoor
Ik vind de familie Buddenbruck zooo irritant, kan er bijna niet naar kijken. Echt medelijden met die arme kinders, worden amper opgevoed.
De familie Baumgart is wel echt heel leuk, wat een leuke slimme kinderen! Ik heb alleen vorig seizoen gezien dus ik kende ze nog niet.
Ze kwamen ook altijd op mijn vorige werk
Ohhh ik trek die vrouw van familie Kraan (?) ZO slecht. Hopelijk komt ze niet al te veel in beeld.
Ik zag vorig seizoen wel dat ze bij dezelfde verloskundige kwam als ik haha. Misschien kom ik haar nog eens tegen hier in de buurt.
Oooh ja wat een nare vrouw vond ik dat. Had echt medelijden met die kinderen en vooral haar zoon(?) of stiefzoon.
Ah moeder buddenbruck en jellies beiden hun best gedaan voor de camera’s! Ik krijg altijd zo’n stress van die buddenbruckjes, altijd wel ergens een kind aan het gillen.
Ah m’n hart brak wel al een beetje voor haar toen ze zo emotioneel werd in het stukje aan het begin van de aflevering, toen ze het had over haar man
is haar nieuwe man ook te zien dit seizoen? Of is dat veel eerder opgenomen? Ik ben te laat begonnen met kijken
De moeder van de familie Jelies is hopeloos ouderwets maar het is wel een lieve en zorgzame vrouw. De kinderen zijn lief, rustig, sociaal. Heeft ze goed gedaan!
Dat meisje van 17 bij de Buddenbrucks die ook zwanger is… Misschien mag ik niet te snel oordelen, maar zij komt op mij ook redelijk zwak over. Ik snap dat je niet blij bent als je 21 jarige zoon en zijn 17 jarige vriendin zwanger zijn, maar die moeder kwam nou ook niet echt bepaald betrokken over voor de situatie.
En Damn he, na 5 maanden álweer zwanger? Volgens mij is deze discussie vorig jaar ook al tig keer gevoerd maar ik blijf er gewoon bij dat ze eerst genoeg aandacht mag geven aan haar andere zorgkindjes.
Geen idee, in de eerste aflevering kwam die familie nog niet aan bod verder
De meeste kinderen schreeuwen ook tegen haar
ik zou echt gek worden als dit mijn buren waren. Zit je lekker in de tuin hoor je dat geschreeuw en gejengel. Vind het ook super sneu voor de dochter, Chayenne volgens mij. Ze zou echt op kunnen bloeien in een rustiger gezin dat meer aandacht aan haar kan schenken.