Een huis vol

Nouja ik snap eigenlijk wel dat ze geen zin heeft om nog een baby op te voeden, ze heeft haar handen vol aan de rest :joy: en denk dat ze anders bang is dat Miguel anders niks meer gaat doen

Leuk dat het weer terug is! Lijkt me echt een nachtmerrie, met zoveel mensen zo lang thuis zitten.

Al die Baumgard kinderen nog thuis… zelfs die dochter van 29 met kind. Zij wonen ook nog steeds in dat rijtjeshuis? Hoe de fuck past dat? Familie Jelies vind ik nog steeds leuk om naar te kijken en Harry is zo’n leuk knulletje. En de Buddenbrucks zijn weer typisch de Buddenbrucks… Vorig seizoen lag Miguel hele dagen in bed met allemaal lege blikjes energy om zich heen en nu krijgt hij een baby met zijn minderjarige vriendin, dat belooft veel goeds :+1:

7 likes

thalia is niet alweer zwanger he! ze zeiden dat die jongste van de familie 5 maanden is en er nu alweer gezinsuitbreiding komt, maar dat is chayenna die zwanger is!

1 like

Ik heb de eerste 5 afl al gezien. Ondanks dat ik de antichrist ben vind ik de familie Jelies wel echt leuk. De kinderen krijgen normen en waarden mee, niet de mijne, maar dat hoeft ook niet. Heb ook wel het idee dat ze vrij realistisch zijn ook over de puberdochter en die levensfase en dat je uiteindelijk zelf voor God moet kiezen.

De Baumgards zijn ook wel netjes opgevoed alleen die jongste zoon vind ik een verwend kind haha. Maar dat is ook wel vaker bij het jongste kind (ben ik zelf ook hihaho). Maar idd met zoveel mensen in een rijtjeswoning :sob: en Samantha altijd met eeuwige ideeƫn waar niets van komt. Nothing has changed!

5 likes

Oooh haha foutje. Nu je het zegt ja heb ik het gewoon helemaal verkeerd opgepakt :sweat_smile:

In het allereerste seizoen van Een huis vol, dacht ik even dat ik de Baumgards leuk vond. Daarna werd het met iedere aflevering minder en kreeg ik steeds meer door hoe ontzettend vol van zichzelf Samantha is, en hoe graag ze pronkt met zichzelf en haar gezin. Inmiddels vind ik haar echt onuitstaanbaar, sorry! :grimacing: Vond het dan ook jammer dat ze er nu weer bij zijn. Ach ja, andere mensen vinden ze blijkbaar wel leuk, prima!

5 likes

Je bent niet de enige, dacht dat zij ook weer zwanger was?

Ik ben verder echt bijna verliefd op de jellies. Misschien omdat ik zelf ook uit een christelijk dorp kom, maar gewoon hoe rustig het daar is in het gezin en hoeveel liefde iedereen krijgt enz. Zo’n verschil met de buddenbruckjes…

4 likes

Dat idee heb ik ook, ze komt nooit aan het woord en ze lijkt qua houding zelfs een beetje op Cherienne vind ik. Ook bij dat voorstukje dat ze naar de 20weken echo gaat dat ik echt dacht, wow wat een kind is ze nog.

Ik kan me dat zo niet voorstellen he. Dat besluit om het te houden.

2 likes
'Spoiler over vanavond

Hahaha, dat die jongen van de Buddenbrucks die naam gaan vertellen (Djevaina ofzoiets). En dat die vader en moeder reageren met: oh… apart.

:exploding_head: Zo heten echt al die kinderen?

39 likes

Hahahahah kan niet wachten op dit moment

1 like

Hahaha wou al zeggen, bij hen heten ze shevaugh, devaugh, dareaux

1 like

Ik moest hardop lachen :joy: Vraag me sowieso echt constant af hoe zij op die namen komen? Lijkt wel een scrabbleplankje

3 likes

Hahah ja net als bij paarden. ā€˜We moeten weer iets wat begint met een D of eindigt op eaux’

Hahaha wist helemaal niet dat dat bij paarden zo ging, weer wat geleerd!
En er moet natuurlijk ook altijd een accent of een trema in die naam, mag niet te simpel worden he!

2 likes

Ik vind die Jennie van de Jellies echt zooo lief

8 likes

Ik zag op insta dat ze haar ouders ook een heel lief whatsappje had gestuurd dat ze er geweldig uit zagen en het geweldig hadden gedaan toen ze op tv waren geweest.

3 likes

Mijn onderwijshart brak toen ze zo boos deden tegen Shevaign over z’n rekenwerk. Dat arme joch snapt het niet en er wordt alleen maar geschreeuwd en boos over gedaan en niemand neemt de moeite om het nog een keer rustig uit te leggen. Ondertussen zijn zijn broers allemaal klaar en zitten al te spelen. Dat motiveert toch absoluut niet. Ik snap dat het heel erg lastig is om al die kinderen een beetje fatsoenlijk aan het werk te krijgen, echt niets dan respect voor de meeste ouders, maar dit vond ik toch heel sneu.

31 likes

Ah okƩ! Dan vind ik de namen meteen al een stukje leuker :yum: Aan die uitspraak valt inderdaad nog wel veel te verbeteren :yum:

1 like

Ik vroeg me af of hij überhaupt kon lezen wat er stond. Hij komt niet eens volledig met zijn hoofd boven het tafelblad uit.

Ik kijk nu aflevering 5. Wat is dat huis van familie Q een BOUWVAL! Ongelooflijk dat kinderen hierin moeten opgroeien. Ik heb hier echt geen woorden voor. Vreselijk.