Holyshit oma is een Corona gekkie
Spoiler afl 8
Die Quadackers sturen verdomme een rozenkrans van ballonnen de fucking lucht in? Ik wil niet eens weten waar in Limburg nog overal die rotzooi is gevonden en hoeveel dieren daar last van hebben gehad?! Maar dan heb je toch echt nog geen halve werkende hersencel of wel???
Is het normaal om je kinderen te leren dat babyâs uit je navel komen?
Ik heb heel hard gelachen om het moment waarop ze begon over research en begon te ratelen.
Haha daar moest ik ook heel erg om lachen. Ze hebben gewoon een combi gemaakt van al die gekke namen van die broers en zussen van Miguel voor hun eigen baby.
Ik ben benieuwd waar Yorriën uithangt. Ik dacht dat hij en Miguel wel goed met elkaar konden omdat ze een beetje van dezelfde leeftijd zijn. Hoort hij hier dan niet bij te zijn?
En omg die oma van Baumgard. Ik dacht dat we alle gekheid wel hadden gehad toen ze bij de Jelies het over kinderen uit de navel hadden, maar dit was 10 keer erger.
Haha ja wat denkt hij.
Ook dat raden van de naam, dat ging toch nooit lukken leek me??
Maar misschien zijn zij daar beter in aangezien het binnen de fam toch wel soortgelijke namen zijn.
Ik heb zĂł hard gelachen om dit stukje
Ja volgens mij zaten ze beide half daar en half in Duitsland vorig seizoen. Voor een zoân moment kom je dan toch even lijkt me. Dat oudste kind (Danya?) was vorig seizoen ook al niet in beeld, dus misschien willen ze wel niet meer.
Volgens mij was dat al wel duidelijk.
Verschrikkelijk. Die mensen geven Limburg oprecht een slechte naamâŠ
quadackers spoiler
Die nieuwe vriend. Denk dat ie lief is voor haar, maar ook weer zoân typische figuur⊠Komt hier relatief uit de buurt
Spoiler afl 9
Samantha de egomaniak gaat Ronnie Flex gewoon thuis lastigvallen. Wat een megalomaan wijf, laat die jongen met rust!!
Ik was nieuwsgierig, en heb even gevraagd via insta, blijkbaar was hij wel aanwezig.
De oudste zus woont op zichzelf dacht ik en wil liever niet op beeld dacht ik. En hun respecteren dat.
Omg die nieuwe vriend van Nadine. Er komen sowieso weer minimaal 5 kinderen aan. Voor 2021 is ze zwanger.
Ik weet nu wel waarom ik een tijdje terug een cameraploeg bij die flat bij station Leidschenveen zag toen ik er langs kwam met de tram. Vroeg me toen al af waarvoor het was, maar die oma woont daar dus.
Sam is echt een fantastische knul!
Omg zoals Nadine doet op het eind, zou ze al zwanger zijn ?
Ik denk dat ze meer bedoelden dat een aardappel extra in de pan ook niet zoveel verschil maakt, dus dat ze het wel aankunnen. Niet dat het kind een aardappel is.
En dat terwijl ik alle babyâs op aardappels vind lijken dus ik had die redenatie anderzijds ook best kunnen volgen.
Oef die engelenreader. Ik weet dat ieder zân eigen ding heeft, maar ik vond het wel erg goedkoop. Hoop wel dat zij er rust in vinden, maar vond het wel echt een gehaast stukje tekst die iedereen had kunnen verzinnen
Natuurlijk. Die jongen maakt gebruik van mensen die in zijn sprookjes geloven.
Niet echt een spoiler, meer mijn mening over familie Q.
Het breekt wel mijn hart hoor, dat gezin en die staat van dat huis. Dat gekloot met het ophangen van die lamp bijvoorbeeld, het is toch gewoon zooo fijn als dat soort dingen gewoon door iemand in huis gedaan kunnen worden. Vind het echt sneu voor ze.
God ik vind Harrie echt zoân aandoenlijk lief knulletje.