Een huis vol

De jelies hadden gewoon ff kunnen vissen in dat zwembad van de buddenbrucks dan hadden ze zo wat gevangen joh

5 likes

Dat seksgrapje van Johan over biologieles. :joy: :+1:
En ik kon stiekem ook wel lachen om dat kleefkruid.

Ik vond dat de Baumgards wel heel negatief deden over Eugene toen hij het haar van Shayquan wilde gaan doen. Doe het dan zelf Samantha of ga eens leren hoe de stofzuiger werkt. :stuck_out_tongue:

Dat vieze zwembad. :joy:Hoeveel moeite was het nou om dat zeil erover te gooien ipv al dat schoonmaakwerk nu.

3 likes

Die moeder van de buddenbrucks geeft wel een goed voorbeeld aan haar kinderen. Ze zei tegen haar man “wil je klappen jongen?” Waarschijnlijk wel als grapje, maar toch.

Zo lief hoe Harry wakker werd toen hij hoorde van het springkussen! En dat plannetje wat hij had bedacht zodat hij geen huiswerk hoefde te maken.

3 likes

Jaa die oogjes haha te cute.

1 like

Die moeder bij de Buddenbrucks zei trouwens bij dat kind die op de auto stond iets van ‘weet je hoeveel gedoe ik daar de vorige keer over heb gehad’. Zou ze daarmee doelen op reacties vanuit kijkers?

Op je 14e een scooter? Die familie blijft me verbazen.

4 likes

:frowning:

1 like

En dat ze dan ook gewoon zeggen dat het eigenlijk niet mag maarja boeiend :thinking:

2 likes

Die B’s zijn gewoon niet slim, zeg gerust oliedom.
Ik zie ook geen liefde in dat gezin. Volgens mij zijn ze verslaafd aan het idee van een baby en weten ze daarna niet meer wat ze ermee aan moeten. Ik heb echt geen goed woord over voor deze fam.

De Jelies daarentegen hebben écht mijn hart gestolen.

3 likes

Huh hoezo is iedereen zo ver met kijken :sweat_smile:

Ja ik snap ook niets meer van dit topic zo :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik vond het wel jammer dat ze de uitleg bij de Jellies over transgender niet wat meer in de ‘acceptatie’ uitleg vorm goten. Ze keurden het niet perse af, maar ook niet perse goed.

6 likes

Die jongen van 15 in de familie Quaedackers trouwens, helemaal in de rol van vader en ouder gekropen. Ik vind dat echt heftig om te zien. Dat je als 15 jarige denkt die rol zo te moeten pakken. En die moeder waardeerde hem enorm, maar hiermee bevestig je mis wat teveel dat dit gedrag normaal en goed is?
Aan de andere kant, hoe zou ze het moeten redden zonder zulke kinderen die zo hard meewerken, letterlijk.

13 likes

Ik vind het trouwens bij Samantha best knap dat ålles wat uit haar mond komt op één of andere manier een ondertoon of sneer heeft.

26 likes

Ja he? Had ze eindelijk die ijskoffie, moet er weer suiker in :sweat_smile:
En bovenste gedeelte van het raam lappen/zemen kan ze niet vanwege haar lengte. Krukje of stoel pakken is blijkbaar geen optie :crazy_face:

2 likes

Dat jochie Shaquin? van de Baumgards echt leuk. “M’n moeder zei dat het geen zwarte training was. Nou tantoezwaar.” En laatst ook dat hij school stom vond, maar daarna bang was dat de juf het zou zien hahaha.

Lol en Samantha verwacht niks, maar wel even 10 keer laten weten dat het Moederdag is.

Hahaha Jantine, zo die auto deur dicht gooien :joy:.

7 likes

Shayquan volgens mij :upside_down_face:, volgens mij vriend ook een perfecte naam voor een nieuw model Toyota, de Toyota Shayquan haha :crazy_face:

Ik vond het wel schattig dat de fam Jelies ook echt buiten het Wilhelmus gingen zingen!

5 likes

Ja hahaha en helemaal verbaasd zijn dat niemand anders dat deed

5 likes

Ik vond het echt leuk dat de Baumgards gingen bootcampen en alle kinderen meededen, zelfs degenen die wat zwaarder zijn. Ik vind het dan zo jammer dat Samantha zelf niet meegaat omdat ze koekjes bakken belangrijker vindt. Dit is toch een mooie gezinsactiviteit, als je dan per se niet mee wil doen ga dan tenminste mee om te kijken en je kinderen aan te moedigen.

Zo grappig dat die boot die de Jelies kochten lek was. :stuck_out_tongue:

7 likes

Ja ik heb echt geprobeerd haar leuk te vinden maar nee, heb liever Thaila.
Ik vind Samantha ook onoprecht overkomen en zo ‘sneerderig’ inderdaad.

5 likes