Summary
Ja echt hoe gênant ook. Hij lijkt er ook echt niet blij mee te zijn. Waarom houdt die dochter haar niet tegen omg hahahha
Ja echt hoe gênant ook. Hij lijkt er ook echt niet blij mee te zijn. Waarom houdt die dochter haar niet tegen omg hahahha
Goedzo Harrie! Niet doen dat fluiten
Maar even. Die broers hebben dus dat kind van 6/7 jaar in een kamer gezet zonder dat zijn moeder het wist en zijn haren toen afgeschoren? Omdat een kind die nog amper snapt wat een weddenschap is, een weddenschap had verloren?! Klinkt redelijk traumatisch.
Vind het gedrag van de buddenbruckjes wel bizar… In een van de latere afleveringen komt even langs dat ze kinderen de ventilatoren op hun kamer gesloopt hadden. Denk dat menig kind dat echt niet hoeft te proberen thuis
En die moeder zegt ook van ik zei ‘dit gaat niet gebeuren’ maar dus toch gewoon gebeurd, want ja wat doe je eraan hè.
Die kinderen daar doen allemaal lekker wat ze willen
De jelies hadden gewoon ff kunnen vissen in dat zwembad van de buddenbrucks dan hadden ze zo wat gevangen joh
Dat seksgrapje van Johan over biologieles.
En ik kon stiekem ook wel lachen om dat kleefkruid.
Ik vond dat de Baumgards wel heel negatief deden over Eugene toen hij het haar van Shayquan wilde gaan doen. Doe het dan zelf Samantha of ga eens leren hoe de stofzuiger werkt.
Dat vieze zwembad. Hoeveel moeite was het nou om dat zeil erover te gooien ipv al dat schoonmaakwerk nu.
Die moeder van de buddenbrucks geeft wel een goed voorbeeld aan haar kinderen. Ze zei tegen haar man “wil je klappen jongen?” Waarschijnlijk wel als grapje, maar toch.
Zo lief hoe Harry wakker werd toen hij hoorde van het springkussen! En dat plannetje wat hij had bedacht zodat hij geen huiswerk hoefde te maken.
Jaa die oogjes haha te cute.
Die moeder bij de Buddenbrucks zei trouwens bij dat kind die op de auto stond iets van ‘weet je hoeveel gedoe ik daar de vorige keer over heb gehad’. Zou ze daarmee doelen op reacties vanuit kijkers?
Op je 14e een scooter? Die familie blijft me verbazen.
En dat ze dan ook gewoon zeggen dat het eigenlijk niet mag maarja boeiend
Die B’s zijn gewoon niet slim, zeg gerust oliedom.
Ik zie ook geen liefde in dat gezin. Volgens mij zijn ze verslaafd aan het idee van een baby en weten ze daarna niet meer wat ze ermee aan moeten. Ik heb echt geen goed woord over voor deze fam.
De Jelies daarentegen hebben écht mijn hart gestolen.
Huh hoezo is iedereen zo ver met kijken
Ja ik snap ook niets meer van dit topic zo
Ik vond het wel jammer dat ze de uitleg bij de Jellies over transgender niet wat meer in de ‘acceptatie’ uitleg vorm goten. Ze keurden het niet perse af, maar ook niet perse goed.
Die jongen van 15 in de familie Quaedackers trouwens, helemaal in de rol van vader en ouder gekropen. Ik vind dat echt heftig om te zien. Dat je als 15 jarige denkt die rol zo te moeten pakken. En die moeder waardeerde hem enorm, maar hiermee bevestig je mis wat teveel dat dit gedrag normaal en goed is?
Aan de andere kant, hoe zou ze het moeten redden zonder zulke kinderen die zo hard meewerken, letterlijk.
Ik vind het trouwens bij Samantha best knap dat álles wat uit haar mond komt op één of andere manier een ondertoon of sneer heeft.
Ja he? Had ze eindelijk die ijskoffie, moet er weer suiker in
En bovenste gedeelte van het raam lappen/zemen kan ze niet vanwege haar lengte. Krukje of stoel pakken is blijkbaar geen optie