De oudste dochter en oudste zoon van de Quadackers zijn dus nu uit huis? Heb ze tenminste niet gezien. Inderdaad wel sneu dat de 15-jarige jongen echt de vaderrol overgenomen lijkt te hebben.
Die kindjes Quadacker lijken wel netjes opgevoed, als je kijkt hoe die oudsten zijn en de jongere kinderen ook niet zo lopen te gillen.
Vind dat wel knap, zeker als je het met de Buddenbrucks vergelijkt die veel meer ruimte hebben en alsnog allemaal chaos hebben
Ik vind die Quadackers echt zo hilarisch met die versace pakjes van de markt hahahhaa echt zo typisch ook die afzichtelijke lamp ook die ze gekocht hebben
Ik heb die familie Quadacker nog maar één keer gezien (vorige seizoenen niet gekeken) maar vind die vrouw wel heel lief overkomen. En die kinderen eigenlijk ook wel, zeker in vergelijking met dat andere gezin inderdaad.
Vind die Baumgards(?) op zich ook wel leuk, maar ik trek die moeder niet.
Oh ik vind Harry zoooo lief En Caroline (dat 5-jarige meisje) ook. Sowieso allemaal zulke nette kinderen en alles lijkt 24/7 harmonieus te zijn. Nooit van mân leven dat ik op mân 14e in het oranje gekleed het wilhelmus met mân gezin voor de deur was gaan zingen haha.
Er komt een aflevering waarin ze taart voor zichzelf en eugene gekocht had en naar binnen werkte in de keuken, terwijl de kids dat gewoon konden zien Hadden de ouders van de buddenbruckjes niet hoeven proberen
Hmm, je weet niet wat er aan vooraf gaat natuurlijk. Denk dat de ouders best streng zullen zijn en vind de kinderen ook afgetraind over komen soms.
Denk soms delen van mijn ouderlijk gezin hierin te herkennen waarin je soms mee moest doen of anders werd er met harde hand opgetreden (soms letterlijk). Weet dat dit ook een beetje een streng-christelijk ding kan zijn.
Ik heb pas 2 afleveringen gezien en vond de Baumgarts juist wel leuk, nu ga ik wel anders naar die moeder kijken haha. Samantha en Eugene lijken trouwens echt geen 49 en 55 jaar man En wat een zielig verhaal van die dochter die onder die vrachtwagen was gekomen
Vind het wel jammer soort van âââspoilersâ"" haha. Zal het topic even niet volgen. Vond het juist gezellig op andere fora zo met zijn allen meeschrijven tijdens een aflevering.
Die slaapmeditatie in een donkere kamer, maar wel de tv aan laten haha.
Wel lief dat ze dat deden trouwens
Och die keuken van die vrouw waarvan de man is overleden. Zonder dat gasfornuis lijkt het net een keukenblok die veel mensen gewoon in hun berging/bijkeuken hebben Die zou je toch echt een grotere keuken met meer gemaksvoorzieningen gunnen. Die oudste zoon is een schat. Vind het echt een triest verhaal.
En die vriendin van Miguel, daar komt ook echt niks uit he? Komt wel heel simpel over
Ook hoe ze liep van de auto naar de echo, zoân raar voorovergebogen loopje.
Ja dat zag er echt apart uit.
Volgens mij heeft Rob maar een hekel aan zân schoonmoeder .
Ik hoop dat ik dit netjes zeg, zo niet dan mag je me zeker corrigeren. Ik krijg het gevoel als er iets mis is met dat meisje? Krijgt ze hulp? Begeleiding? Het is meer dan duidelijk dat ze nog niet klaar is voor een kindâŠ
Hahah ja dat vond ik ook apart
Ja daaruit maakte ik op dat er waarschijnlijk wel âietsâ met haar is. Ik vind haar een beetje overkomen als ChariĂ«nne en zij heeft een verstandelijke beperking.
Chayenna is trouwens wel te zien geweest in het vorige seizoen en Thaila vertelde toen dat ze hoopte dat het wat zou worden tussen die twee en dat ze erg leuk was met de kids ook.
Omg is dat dan diezelfde meid waar die jongen toen een afspraakje mee had en Thalia toen mee naar toe ging? Die ging koffie drinken met de moeder van dat meisje haha
Oooh die ze kenden via het internet oid toch? Dat het hele gezin mee ging zodat ie haar kon ontmoeten