Een huis vol

Dat jochie Shaquin? van de Baumgards echt leuk. “M’n moeder zei dat het geen zwarte training was. Nou tantoezwaar.” En laatst ook dat hij school stom vond, maar daarna bang was dat de juf het zou zien hahaha.

Lol en Samantha verwacht niks, maar wel even 10 keer laten weten dat het Moederdag is.

Hahaha Jantine, zo die auto deur dicht gooien :joy:.

7 likes

Shayquan volgens mij :upside_down_face:, volgens mij vriend ook een perfecte naam voor een nieuw model Toyota, de Toyota Shayquan haha :crazy_face:

Ik vond het wel schattig dat de fam Jelies ook echt buiten het Wilhelmus gingen zingen!

5 likes

Ja hahaha en helemaal verbaasd zijn dat niemand anders dat deed

5 likes

Ik vond het echt leuk dat de Baumgards gingen bootcampen en alle kinderen meededen, zelfs degenen die wat zwaarder zijn. Ik vind het dan zo jammer dat Samantha zelf niet meegaat omdat ze koekjes bakken belangrijker vindt. Dit is toch een mooie gezinsactiviteit, als je dan per se niet mee wil doen ga dan tenminste mee om te kijken en je kinderen aan te moedigen.

Zo grappig dat die boot die de Jelies kochten lek was. :stuck_out_tongue:

7 likes

Ja ik heb echt geprobeerd haar leuk te vinden maar nee, heb liever Thaila.
Ik vind Samantha ook onoprecht overkomen en zo ‘sneerderig’ inderdaad.

5 likes

De oudste dochter en oudste zoon van de Quadackers zijn dus nu uit huis? Heb ze tenminste niet gezien. Inderdaad wel sneu dat de 15-jarige jongen echt de vaderrol overgenomen lijkt te hebben.

Die kindjes Quadacker lijken wel netjes opgevoed, als je kijkt hoe die oudsten zijn en de jongere kinderen ook niet zo lopen te gillen.

Vind dat wel knap, zeker als je het met de Buddenbrucks vergelijkt die veel meer ruimte hebben en alsnog allemaal chaos hebben

6 likes

Ik vind die Quadackers echt zo hilarisch met die versace pakjes van de markt hahahhaa echt zo typisch ook :joy: die afzichtelijke lamp ook die ze gekocht hebben

2 likes

Ik heb die familie Quadacker nog maar één keer gezien (vorige seizoenen niet gekeken) maar vind die vrouw wel heel lief overkomen. En die kinderen eigenlijk ook wel, zeker in vergelijking met dat andere gezin inderdaad.

Vind die Baumgards(?) op zich ook wel leuk, maar ik trek die moeder niet.

2 likes

Oh ik vind Harry zoooo lief :heartpulse: En Caroline (dat 5-jarige meisje) ook. Sowieso allemaal zulke nette kinderen en alles lijkt 24/7 harmonieus te zijn. Nooit van m’n leven dat ik op m’n 14e in het oranje gekleed het wilhelmus met m’n gezin voor de deur was gaan zingen haha.

17 likes

Er komt een aflevering waarin ze taart voor zichzelf en eugene gekocht had en naar binnen werkte in de keuken, terwijl de kids dat gewoon konden zien :joy: Hadden de ouders van de buddenbruckjes niet hoeven proberen

4 likes

Hmm, je weet niet wat er aan vooraf gaat natuurlijk. Denk dat de ouders best streng zullen zijn en vind de kinderen ook afgetraind over komen soms.

Denk soms delen van mijn ouderlijk gezin hierin te herkennen waarin je soms mee moest doen of anders werd er met harde hand opgetreden (soms letterlijk). Weet dat dit ook een beetje een streng-christelijk ding kan zijn.

1 like

Ik heb pas 2 afleveringen gezien en vond de Baumgarts juist wel leuk, nu ga ik wel anders naar die moeder kijken haha. Samantha en Eugene lijken trouwens echt geen 49 en 55 jaar man :scream: En wat een zielig verhaal van die dochter die onder die vrachtwagen was gekomen :cry:

1 like

Vind het wel jammer soort van “”“spoilers”"" haha. Zal het topic even niet volgen. Vond het juist gezellig op andere fora zo met zijn allen meeschrijven tijdens een aflevering.

Die slaapmeditatie in een donkere kamer, maar wel de tv aan laten haha.
Wel lief dat ze dat deden trouwens

2 likes

Och die keuken van die vrouw waarvan de man is overleden. Zonder dat gasfornuis lijkt het net een keukenblok die veel mensen gewoon in hun berging/bijkeuken hebben Die zou je toch echt een grotere keuken met meer gemaksvoorzieningen gunnen. Die oudste zoon is een schat. Vind het echt een triest verhaal.

6 likes

En die vriendin van Miguel, daar komt ook echt niks uit he? Komt wel heel simpel over :no_mouth:

4 likes

Ook hoe ze liep van de auto naar de echo, zo’n raar voorovergebogen loopje.

8 likes

Ja dat zag er echt apart uit.

Volgens mij heeft Rob maar een hekel aan z’n schoonmoeder :joy:.

2 likes

Ik hoop dat ik dit netjes zeg, zo niet dan mag je me zeker corrigeren. Ik krijg het gevoel als er iets mis is met dat meisje? Krijgt ze hulp? Begeleiding? Het is meer dan duidelijk dat ze nog niet klaar is voor een kind…

2 likes