Een huis vol

Hahah ja dat vond ik ook apart

Ja daaruit maakte ik op dat er waarschijnlijk wel ‘iets’ met haar is. Ik vind haar een beetje overkomen als ChariĂ«nne en zij heeft een verstandelijke beperking.

Chayenna is trouwens wel te zien geweest in het vorige seizoen en Thaila vertelde toen dat ze hoopte dat het wat zou worden tussen die twee en dat ze erg leuk was met de kids ook.

5 likes

Omg is dat dan diezelfde meid waar die jongen toen een afspraakje mee had en Thalia toen mee naar toe ging? Die ging koffie drinken met de moeder van dat meisje haha

1 like

Oooh die ze kenden via het internet oid toch? Dat het hele gezin mee ging zodat ie haar kon ontmoeten

1 like

Ik heb het even opgezocht en dat was een ander meisje. Dat was toen wel heel gĂȘnant. :smiley:

3 likes

Ja en op de bovenverdieping kunnen de rolluiken niet meer open (kapot) en zijn een aantal lampen kapot dus is het de hele tijd megadonker
 als er ergens een tikkie was om een klusjespersoon die shit te laten fixen zou ik graag een beetje helpen. Hoe vervelend om zo in het donker te moeten leven door zoiets simpels :frowning:

2 likes

Omg ik heb nu haar insta gevonden @familiequadackers en spoiler:

ze heeft een nieuwe vriend en ik krijg helemaal de kriebels van de enge uitstraling die hij heeft (dit is gebaseerd op een paar fotootjes he dus geen idee verder). En ze hebben grote tattoos op hun hand laten zetten met de naam van de ander. Hoop echt dat hij goed is voor haar.

Het zou leuk zijn als de programmamakers van EHV even wat klusjesmannen bij Quadakkers langs laten komen aan het eind van het programma terwijl zij even een uitje hebben ofzo. :stuck_out_tongue:

4 likes

Jaaa hoop dat!

In de serie was ze al helemaal verliefd na 1 date geloof ik.

Ik vond het trouwens zo grappig gefilmd toen de oma van de Baumgards haar complottheorieën ging verkondigen en de kleinkinderen die voor de deur stonden slim een ander onderwerp aansneden, jullie ook? Was verbaasd en gelachen haha

7 likes

Ook al heb ik echt de pest aan dit nummer, vond ik het toch heel lief van de kinderen van de Jelies.

4 likes

Zo schattig dat ze zich netjes aan de regels houden met die gastank.

Wel apart dat Nadine alles zelf wil doen met schoonmaken. Ze kan toch best die oudere kinderen laten helpen met schoonmaken en opruimen.
Oh daarna laat ze wel aan haar dochter zien hoe de wasmachine werkt.

Ook gek dat Samantha helemaal niet bij Eugene zijn verjaardag is en pas later komt
Omg die confetti :sob:

Omgggg met die muur verven :sob::sob::sob: wat erg

1 like

Haha jaaa dit was zooo awkward :weary:

Ik zou dit wel heel mooi vinden. Ik weet nog dat er toen voor papa jay tienduizenden euro’s zijn opgehaald (wel met een crowdfunding maar ja) en ik gun het familie Q ook echt.
Nadine had wel iets gezegd van ik vraag niet om geld bij vrienden, dat wil ik niet doen, we redden ons wel. Maar zou toch mooi zijn als dat huis even goed wordt aangepakt.

3 likes

Ik heb geen idee, maar het zegt al wel wat dat meerdere in dit topic opvalt dat ze toch wel wat anders overkomt. Het lijkt een beetje langs haar heen te gaan of dat ze geen idee heeft wat er gaande is. Vind het maar vreemd. Ze heeft dan nog geluk dat ze bij die schoonouders in kan wonen. Natuurlijk zijn dat zeker geen voorbeeld ouders maar ik zie die 2 al helemaal niet samen in een huisje voor een baby zorgen. :tired_face:

2 likes

Ze filmen trouwens alleen bij de familie Baumgard nooit boven, maar ik snap wel dat ze nog enigszins privacy willen.

Ik ben echt heel benieuwd hoe die ruimte is ingedeeld als je kijkt naar wat ze beneden hebben.

5 likes

Ik las ergens dat die vader bij van der valk versmarkt werkt?

Ik zocht de namen op en ik zou nog eerder de namen van de buddebruckjes uit elkaar kunnen houden.

1. Tyrona-Rachell (1991)
  2. Yokechia (1993)
  3. Levrone-Guy (1995)
  4. Shauntell (1996)
  5. Laicerey-Shaw (1998)
  6. Roemillo (2000)
  7. Shayla, voluit Shaylarean (2001)
  8. Shaya, voluit Shayaniqua (2003)
  9. Tyrese (2005)
  10. Nashawn (2007)
  11. J’Leeta (2008)
  12. Shevy, voluit Shevernety (2010)
  13. Shayquan (nieuw! 2012

Shevy shaya shayla, dat is toch niet te doen.

8 likes

Ja allemaal stapelbedden ofzo? Ik zou het zo graag willen zien! Zo wil je toch niet wonen als 20-plusser, snap echt niet dat zij allemaal nog thuis blijven wonen!

2 likes