En 2 toiletten (denk ik) voor 15 mensen?!
Ongelooflijk! Ik vond het in een 2 onder 1 kap soms al druk met een gezin van 4. Je hebt dan toch regelmatig vrienden van je ouders, familie of vrienden van je broertje over de vloer. Gelukkig wel een eigen kamer. Moet er NIET aan denken om op te groeien in dat gezin. Zeker niet als autist.
Fyi ik ben dus een autist en raak al gestresst bij de gedachte van 15 mensen in een rijteshuis.
Ik heb wel eens gelezen dat die oudste kinderen helemaal niet meer thuis wonen. Als ik zie hoe ze ook langskwamen met moederdag dan geloof ik dat ook wel, sommige van die kinderen kwamen “opeens” thuis
De wc’s zullen toch continu bezet zijn??? Vervelend als je nodig moet en alle wc’s zijn bezet!
Yockesia en Levrone? Want Tyrona woont nog thuis met haar kindje?
Ik ken iemand die met Levrone omgaat en nu heb ik stiekem zin om dat na te vragen haha. Maar ga ik niet doen natuurlijk. Van Tyrona verbaasd het me nog het meest, 29 jaar met een baby in zo’n druk gezin. Ik denk echt wel dat zij in aanmerking komt voor urgentie op een woning? Dat kan toch niet. Die baby groeit al op zonder enige rust.
Oh wat gek, in de eerste aflevering dit seizoen zeiden ze dat ze alle 13 nog thuis wonen, lijkt me niet dat ze daar over liegen toch?
Wij waren ook met zijn 4en en vond dat ook al zo druk! Ook vaak vrienden van me zusjes thuis en nu hebben ze ook vriendjes en dan nog mijn moeder en haar vriend die regelmatig vrienden over de vloer hebben. Vind een af en toe daar weekend met me dochter slapen we leuk maar ben ook weer blij als ik thuis ben. Maar kan me wel voorstellen dat het wel fijn is dat je veel hulp krijgt met je kind.
Die Yokechia ook toch want daar zat die vader steeds grapjes over te maken dat ze maar op zichzelf moest wonen omdat ze zo bijdehand deed
Yokechia heeft een paar vlogs en in eentje ervan pakt ze iets uit op haar bed. En het is geen stapelbed.
Haha wat erg ik zat helemaal te bedenken hoe dat boven ingedeeld zou kunnen zijn. Bijv. 1tje slaapt er beneden, ik neem aan die ouders in 1 slaapkamer. Dan bijv. Op zolder 3/4 jongens. Dan nog in een slaapkamer op de eerste verdieping, dat ze een scheidingswand hebben gemaakt en die oudste daar slaapt met baby en aan de andere kant 2 meisjes en ehh?? Dan blijven er nog 5 over ofzo. Haha omg, ik zou echt gillend gek worden. Lekker in de rij elke ochtend voor de badkamer.
Volgens mij hebben ze in het eerste seizoen dat ze meededen wel ook boven de kamerindeling gefilmd.
Levrone heeft in 2017 al een bericht gedeeld dat ie een kamer zocht in omgeving Den Haag. Is dan weinig terecht van gekomen?
Zouden ze zelf mogen goedkeuren welke beelden uiteindelijk gebruikt worden?
Bij de familie quaedackers worden echt cónstant shots gemaakt van de staat van het huis. Voordat ze nog uberhaupt binnen zijn al even een close upje van het hek voor het huis (dat uit zijn verband ligt…).
Nu ziet die moeder het zelf volgens mij maar amper.
Ik moest wel lachen dat ze zo vaak benadrukte dat die vent eerst alle klusjes deed. Net of dit huis er in 1.5 jaar zo uit is te komen zien …
Wel heftig dat er boven niet eens meer iets open kan. Lijkt mij niet echt hygienisch. Helemaal niet met zoveel man.
Ik vind het eigenlijk bijna onethisch om nog bij die buddenbrucks te filmen. Opstapeling van inconsequent opvoeden, onveilig gedrag onder die kids zelf en je ziet dat die kids soms ook niet meer weten waar ze het moeten zoeken. Komt vast goed met die kids, maar om het nou steeds in beeld te brengen.
Echt zo sneu. En vooral dat ze ook net doen alsof ze zich op moeten offeren door bij hem te zitten. Werd ook gek van Rob en zijn ‘trouwen is rouwen’ en andere oh wat is een huwelijk toch vreselijk opmerkingen.
Ik vind die Xaviee overigens overkomen als één van de ‘normaalste’ en liefste. Hij laat wel is rot gedrag zien maar je ziet echt dat hij zoekende is en het meestal gewoon eigenlijk heel graag goed wil doen.
Geen idee wie precies, ik dacht inderdaad Yokeshia en misschien die oudste zoons, maar in de aflevering van gisteren werd weer heel duidelijk benoemd dat Yokeshia nog thuis woonde. Als ze wel allemaal thuis wonen kan ik dat echt niet begrijpen, als je 20+ bent heb je op een gegeven moment toch ook behoefte aan enige privacy en rust
Die jongen met die rode haren? Ben z’n naam even kwijt, maar vind hem echt een goed en lief jong.